၇ ရက္ (တစ္ပတ္)အတြင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ နည္းလမ္း(၇)သြယ္

fast-weigh-loss-1.jpg

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ဖို႔အတြက္ ပိုျပီးေကာင္းမြန္တဲ့ အစားအေသာက္ေတြ သုံးေဆာင္ျခင္းနဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းေတြျပဳလုပ္ျခင္းထက္ အျခားရိုးရွင္းတဲ့နည္းလမ္းေလးေတြ အမ်ားၾကီးရိွပါတယ္။ ၾကာရွည္ခံတဲ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ျခင္းကို ပိုင္ဆိုင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ သင့္အေနနဲ႔ သင့္ပတ္ဝန္းက်င္မွာရိွတဲ့ အစားအေသာက္ေတြ၊ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ပိုျပီးတိတိက်က် သတ္မွတ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

ခုေဖာ္ျပမယ့္ တစ္ပတ္အတြင္း ျပဳလုပ္ရမယ့္ အခ်က္ေလးေတြကို စမ္းသပ္ၾကည့္လိုက္ပါ။ ရက္တစ္ရက္ခ်င္းအတြက္ အစားအေသာက္နဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆိုတာ ေဖာ္ျပေပးမွာပါ။

၁။ တနဂၤေႏြေန႔ : တစ္ပတ္အတြင္းစားမယ့္အစားအေသာက္ေတြကို စီစဥ္ပါ။

တပတ္အတြင္း စားေသာက္မယ့္ အရာေတြကို တနဂၤေႏြေန႔မွာ အစားအေသာက္အညြန္းစာရြက္ ျပဳလုပ္ထားရမွာျဖစ္ပါတယ္။

၂။ တနလၤာေန႔ : သင့္အခ်ိန္ကို ေသခ်ာစြာ စီမံခန္႔ခြဲပါ။

တျပိဳင္တည္း လုပ္ႏိုင္တဲ့အလုပ္ေတြကို တြဲျပီးေတာ့လုပ္ပါ။ ဥပမာ- ေန႔လည္ထမင္းခ်ိတ္ျပင္ဆင္ရင္း ညေနစာပါတခါတည္း ခ်က္ထားတာမ်ဳိးေပါ့။ ျပီးေတာ့ ေစ်းဝယ္ထြက္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဝယ္ယူရမယ့္ ပစၥည္းေတြကို စာရင္းျပဳစုပါ။ ေစ်းဝယ္ထြက္ရင္း ကုန္ဆုံးမယ့္အခ်ိန္ေတြကို ပိုျပီးသက္သာေစပါတယ္။

၃။ အဂၤါေန႔ : စားေသာက္ဖို႔ ျပဳလုပ္ထားတဲ့အခ်ိန္ဇယားေတြကို လိုက္နာပါ။

တခ်ဳိ႕အမ်ဳိးသမီးေတြဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့သြားေအာင္ဆိုျပီး ညစာမစားပဲ ေနတဲ့သူေတြရိွတတ္ပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ ဒါေတြကို မလုပ္သင့္ပါဘူး။ က်န္းမာစြာေနထိုင္စားေသာက္ႏိုင္ဖို႔အတြက္ သင့္ေတာ္တဲ့အစားအေသာက္ေတြကို အခ်ိန္မွန္မွန္ ၄နာရီ တစ္ၾကိမ္စားေပးဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။

၄။ ဗုဒၶဟူးေန႔ : မီးဖိုခန္း သို႔မဟုတ္ စားေသာက္ခန္းမွာသာ အစာစားေသာက္ဖို႔ သတ္မွတ္ပါ။

အစားအေသာက္ကို စားေသာက္ခန္းမဟုတ္တဲ့ေနရာေတြမ်ာ သုံးေဆာင္တတ္တဲ့အေလ့အထဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့က်ဖို႔ ၾကိဳးစားေနတဲ့သူအတြက္ ရန္သူအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဗိုက္မဆာပဲ စားတဲ့အစားအေသာက္ေတြေၾကာင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ဟာ သတိမထားမိတဲ့ အခ်ိန္မွာ အမ်ားၾကီးတိုးလာႏိုင္ပါတယ္။

၅။ ၾကာသပေတးေန႔ : အစာစားေနစဥ္မွာ အျခားအရာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔။

ဥပမာ- ကားေမာင္းရင္းအစာစားတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္တိုင္ဘယ္ေလာက္စားလိုက္မွန္းမသိပဲ ဆက္တိုက္စားတာမ်ဳိးျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒါေတြဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးေစတဲ့ အဓိကအခ်က္ေတြထဲမွာပါ ပါတယ္။

၆။ ေသာၾကာ : အကူအညီယူပါ။

ဥပမာ- ညေနခင္းလမ္းေလွ်ာက္ထြက္တဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ျဖစ္နိုင္ရင္ တစ္ေယာက္တည္း မထြက္ပါနဲ႔။

၇။စေနေန႔ : သင့္အေတြးေတြကို ျပန္လည္ထိန္းခ်ဳပ္ထားပါ။

ဥပမာ- အေတြးထဲမွာ (ကိုယ္အေလးခ်ိန္တက္ေစႏိုင္တဲ့) အစားေသာက္ စားခ်င္စိတ္ေတြ ေပၚလာတယ္ဆိုပါစို႔။ အဲလိုေတြးလိုက္တာနဲ႔ ခ်က္ခ်င္း လက္ကေန တစ္ခုခု စိတ္အာရုံလႊဲလို႔ရမယ့္ အလုပ္တစ္ခုကို တန္းျပီးေတာ့ လုပ္ပါ (သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ဖုန္းေျပာျခင္း၊ လက္သည္းေတြအေရာင္ဆိုးျခင္း….)။

Ref:womenshealth.com

119 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.