ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေစဖုိ႔ ေရွာင္ၾကဥ္ရမယ့္ အခ်က္မ်ား

sleeping.jpg

ခုတေလာ အလုပ္ကိစၥေတြေၾကာင့္၊ ဒါမွမဟုတ္ ခ်စ္သူနဲ႔အဆင္မေျပတာေၾကာင့္ ဒါမွမဟုတ္လည္း စိတ္ဖိစီးမႈေတြ မ်ားေနလို႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္လို႔မရဘူးျဖစ္ေနပါသလား။ ခုနေျပာတဲ့အေၾကာင္းအရာေတြထက္စာရင္ ကိုယ္အိပ္တဲ့ပံုစံ၊ မအိပ္ခင္ ကိုယ္ဘာေတြစားထားမိလဲ၊ ေသာက္ထားမိလဲ ဆိုတာေတြကိုလည္း ထည့္သြင္းစဥ္းစားရမွာပါ။ ေရွာင္ၾကဥ္ရမယ့္အရာေတြလည္း ရွိေနပါတယ္။ အဲ့ဒါေတြကေတာ့

၁။မအိပ္ခင္ စိတ္အာရံုႏိုးၾကားေစမယ့္ အရာေတြကိုေရွာင္ပါ။

မ်က္ႏွာကို scrub လုပ္တာတို႔၊ အိပ္ခန္းမွာ အေမႊးနံ႕ႀကိဳင္ျဖန္းတာတို႔ဟာ အိပ္ခ်င္စိတ္ကို ေပ်ာက္ကြယ္သြားေစတတ္ပါတယ္။ အိပ္ခါနီး စိတ္အာရံုေတြကို ႏိုးၾကြေစမယ့္အရာေတြ ေရွာင္ရမွာပါ။

၂။အိပ္ခါနီး အရက္ေသစာ ေသာက္စားျခင္းကို ေရွာင္ပါ။

အိပ္ေပ်ာ္ဖုိ႔ အရက္ေသာက္တယ္၊ ၀ိုင္ေသာက္တယ္ဆုိတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ အဲ့ဒါေတြေသာက္မယ့္အစား ခ်ယ္ရီသီးေဖ်ာ္ရည္ေတြဘာေတြ ေသာက္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာ အိပ္စက္ျခင္းကို အက်ိဳးျပဳပါတယ္။

၃။အေစာႀကီးအိပ္ယာ၀င္ၿပီး အၾကာႀကီးအိပ္စက္ျခင္းကို ေရွာင္ပါ။

အိပ္ခ်ိန္ကို ပံုမွန္မထားပဲ ေရွ႕ညက ၁၂ နာရီေလာက္ အိပ္ယာ၀င္လို႔ ဒီညေတာ့ ၈နာရီေလာက္ အိပ္ယာ၀င္ၿပီး ေစာေစာအိပ္မယ္ဆုိတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ အိပ္ခ်ိန္ကို သတ္မွတ္ထားပါ။ ဒါ့အျပင္ တစ္ညကို ၈နာရီအိပ္ရမွာမုိ႔ ပိုအိပ္ေရး၀ေအာင္ ၁၂နာရီေလာက္ၾကာေအာင္ အိပ္လိုက္တယ္ဆုိတာမ်ိဳးကလည္း လံုး၀မျဖစ္သင့္ပါဘူး။

၄။ေကာ္ဖီေသာက္တာမ်ိဳးကိုလည္း ေရွာင္ပါ။

ကဖင္းဓာတ္ပါတဲ့ အရာမွန္သမွ် အိပ္ခါနီး မသံုးစြဲပါနဲ႔။ ေကာ္ဖီကို အိပ္ခါနီးေသာက္တာမ်ိဳးလည္း မလုပ္သင့္ပါဘူး။

၅။ကိုယ့္စိတ္ကို တင္းက်ပ္ေစမယ့္ အရာေတြကို ေရွာင္ရွားပါ။

အိပ္ခါနီး ကိုယ့္ရဲ႕အတြင္းခံေဘာင္းဘီက က်ပ္ေနတာေၾကာင့္ အိပ္မရတာမ်ိဳး၊ ဘရာစီယာက်ပ္ေနတာေၾကာင့္ စိတ္ေတြတင္းက်ပ္ၿပီး အိပ္မရတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ အဲ့ဒါမ်ိဳးဆုိရင္ ခၽြတ္ၿပီးအိပ္တာမ်ိဳးေတြ လုပ္သင့္ရင္လုပ္ရမွာပါ။

၆။ဆူညံေစမယ့္အသံမ်ိဳးေတြ၊ ဖုန္းသံေတြကို ေလွ်ာ့ထား၊ ပိတ္ထားပါ။

အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ အမ်ိဳးသားေတြထက္ လြယ္လြယ္ကူကူ လန္႔ႏိုးတတ္တာမ်ိဳးေတြရွိပါတယ္။ အိပ္ေနတုန္း ဖုန္း message ၀င္တဲ့အခါ အသံေလးျမည္တာကအစ ေျခသံျပင္းျပင္းၾကားလုိက္ရတာကအဆံုး ဖ်တ္ခနဲလန္႔ႏိုးတတ္ေလ့ရွိပါ တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အိပ္တဲ့အခါ ကိုယ့္ကို အလြယ္တကူႏိုးသြားေစမယ့္ အရာအားလံုးကို မအိပ္ခင္ႀကိဳတင္ၿပီး ျပင္ဆင္သြားပါ။ ဖုန္းဆိုရင္လည္း အသံပိတ္လိုက္တာမ်ိဳးစသျဖင့္ေပါ့။

၇။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္မယ္ဆုိရင္ မအိပ္ခင္အခ်ိန္ သံုးနာရီအလိုမွာကတည္းက လုပ္ပါ။

ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီး တန္းအိပ္တာမ်ိဳးဟာ ခႏၶာကိုယ္အပူခ်ိန္အေျပာင္းအလဲေတြ ျဖစ္တတ္တာမို႔ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီး သံုးနာရီအကြာမွသာ အိပ္ပါ။ မအိပ္ခင္ ေရခ်ိဳးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

Ref:womenshealthmag.com

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.