ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ ဘယ္ေတာ့မွ မ၀တ္သင့္တဲ့ အရာေတြ

not_to_wear_2.jpg

အားကစားနည္းတစ္ခုကို လုပ္ေတာ့မယ္ဆုိရင္ စိတ္ဓာတ္ခြန္အားကလည္း ျပီးဆုံးတုိင္ ေအာင္ျမင္ဖုိ ့ အေရးၾကီးဆုံးျဖစ္သလုိ သင္ ရဲ့ အ၀တ္အစားကလည္း အေရးၾကီးပါတယ္။ ပြပြေယာင္းေယာင္းရွိတဲ့ အားကစား ေဘာင္းဘီနဲ ့ခ်ည္သား တီရွပ္တုိ ့က သက္ေတာင့္သက္သာရွိႏိုင္ေပမယ့္ သင့္ရဲ့ ကိုယ္ခႏၶာကိုလည္း အၾကီးအက်ယ္ ထိခုိက္ေစႏိုင္ပါတယ္။

မွန္ကန္သင့္ေတာ္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း၀တ္စုံက ေခၽြးစုပ္လြယ္သလို ကိုယ္လက္လွဳပ္ရွားမွဳကိုလည္း လြတ္လြတ္ လပ္လပ္လုပ္ႏိုင္ျပီး ထိခုိက္လြယ္တဲ့အသားအေရကိုလည္း  ကာကြယ္ေပးႏိုင္မွာပါ။  ကဲ အားကစားခန္းမကို မသြားခင္ ဘယ္ေတာ့မွ မ၀တ္သြားသင့္တဲ့ အ၀တ္အစားေတြကို ၾကည့္ရေအာင္။

၁။ ၁၀၀ ရာခိုင္ႏွဳန္း ခ်ည္ထည္ အ၀တ္အစားေတြ

၁၀၀ ရာခိုင္ႏွဳန္းခ်ည္ထည္နဲ ့လုပ္ထားတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း၀တ္စုံကို ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။ ဒီခ်ည္ထည္အမွ်င္ေတြဟာ ေအးေအးလူလူနဲ ့သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္တယ္လုိ ့ထင္ရေပမယ့္ ခ်ည္ထည္ဟာ ေခၽြးေတြကို စုပ္ယူထားျပီး ေျခာက္ေသြ ့တာေႏွးေကြးပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင္ဟာ ေခၽြးေတြရႊဲေနသလုိျဖစ္ေနျပီး ခႏၶာကိုယ္က ေလးလံေန ပါလိမ့္မယ္။ ေခၽြးေတြစိုစြတ္ေနတဲ့ ခ်ည္ထည္ေၾကာင့္ အေအးမိႏိုင္ျပီး အေရျပားက်ိန္းစပ္တာ၊ အေရျပား ပြန္းတုိက္တာေတြျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ခ်ည္ထည္အ၀တ္အစားေတြအစား ေပါ့ပါးျပီး ေခၽြးစုပ္လြယ္၊ ေျခာက္ေသြ ့ ျမန္တဲ့ အထည္ကို လဲလုိက္ပါ။

၂။ ေဟာင္းႏြမ္းစုတ္ျပတ္ေနတဲ့ ဖိနပ္

ဖိနပ္က ေအာက္သားေရျပားကြာေနတဲ့အခ်ိန္ထိ၊ ဒါမွမဟုတ္ ေျခေခ်ာင္းေလးေတြ ထြက္ေနတဲ့အထိ ဖိနပ္ေတြကို မလႊင့္ပစ္ဘူးဆုိရင္ေတာ့ သင့္ေျခေထာက္ကုိ ဒုကၡေပးေနတာပဲ။ သားေရဖတ္ကြာေနတဲ့ ဖိနပ္နဲ ့ ေျခေကာက္ေၾကာကို အေထာက္အပံ့မေပးႏိုင္တဲ့ ဖိနပ္ေတြေၾကာင့္ အရိုးအဆစ္ေတြ ထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။ နယူးေယာခ့္ျမိဳ ့က တစ္ကိုယ္ရည္သင္တန္းဆရာ Melissa Paris က မုိင္ ၅၀၀ ျပည့္ျပီးတိုင္း တင္းနစ္ဖိနပ္ေတြ ကို လဲသင့္တယ္လုိ ့ဆုိပါတယ္။ တစ္ပတ္မွာ ေျခာက္ရက္၊ခုႏွစ္ရက္ေလာက္ ေျပးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ သုံးလတစ္ၾကိမ္ ေလာက္လဲလွယ္သင့္တယ္လုိ ့အၾကဳံျပဳခဲ့ပါတယ္။

၃။ သက္ေတာင့္သက္တာမျဖစ္တဲ့ အားကစားဘရာစီယာ

သက္ေတာင့္သက္သာမရွိဘဲ တစ္ခုခုကို ထိတ္တလန္ ့လန္ ့ျဖစ္ေနရင္ စြမ္းသေလာက္ ေလ့က်င့္ခန္းေတြ လုပ္ႏိုင္မွာမဟုတ္ပါဘူး။ အိပ္ထမတင္လုိမ်ိဳး ေလ့က်င့္ခန္းေတြမွာ ေကာင္းမြန္တဲ့ အားကစားဘရာစီယာက သင့္ရဲ့ ရင္ပတ္က တစ္သွ်ဴးေတြနဲ ့အရြတ္ ေတြကို အကာအကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အသင့္ေတာ္ဆုံး ဘရာစီယာ ကို ေရြးခ်ယ္ဖုိ ့အတြက္ သင့္ရဲ့ ပုံမွန္ေလ့က်င့္ခန္းအမ်ိဳးအစား  နဲ ့ခႏၶာကိုယ္ အသြင္အျပင္ကို အဓိက ထားပါ။ ရင္သားၾကီးတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ ၾကိဳးပတ္အျပားၾကီးတဲ့ အမ်ိဳးအစားကို ေရြးခ်ယ္သင့္ျပီး ခႏၶာကိုယ္ရဲ့ အေလးခ်ိန္ကို ပခုံးမွာတင္ စုမေနေစဘဲ ပ်ံ ့ႏွံ ့သြားေစဖုိ ့ျဖစ္ပါတယ္။ ဘရာစီယာရဲ့ ေအာက္ေျခမွာ အပတ္ျပားပါတဲ့ ဘရာစီယာမ်ိဳးက ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ အေကာင္းဆုံးအေထာက္အကူျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။

၄။ လက္၀တ္လက္စားေတြ

တုိးလုိ ့တြဲေလာင္းျဖစ္ျဖစ္ ေဖာက္ခ်ိတ္ထားတာျဖစ္ျဖစ္ လက္၀တ္တန္ဆာေတြအတြက္ Gym ခန္းမမွာ ေနရာမရွိပါဘူး။ “ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မယ့္ပစၥည္းေတြ၊ ေလ့က်င့္ခန္းကို အာရုံမေရာက္ဘဲ အဲ့ဒီဘက္အာရုံေရာက္ေနမယ့္ပစၥည္းေတြကို အိမ္မွာပဲ ထားခဲ့သင့္ပါတယ္” လုိ ့Paris Matthews က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ လက္ထပ္လက္စြပ္အပါအ၀င္ လက္စြပ္ေတြဟာ အတင္၊အခ် ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ သက္ေတာင့္သက္တာမျဖစ္ေစဘဲ ဒုကၡေတြ ့ေစႏိုင္ပါတယ္။ ေယာဂ နဲ ့လက္ေထာက္ ေလ့က်င့္ခန္းေတြမွာ ဒါေတြက ထိခုိက္မိေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လက္၀တ္တန္ဆာေတြကို အိတ္ထဲမွာျဖစ္ျဖစ္ ေလာ့ခ္ကာ ထဲမွာျဖစ္ျဖစ္ သိမ္းထားတာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။

Ref: womenshealthmag.com

 

 

1 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.