အလုပ္ခြင္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ေအာင္ျမင္ေစမယ့္ နည္းလမ္းမ်ား (အပိုင္း-၂)

working.jpg

ေန႕ရက္ေတြ တစ္ရက္ၿပီးတစ္ရက္သာ ကုန္ဆံုးသြားတယ္။ အလုပ္အတြက္ အခ်ိန္ေတြ မလံုေလာက္သလို ခံစားေနရတာမ်ိဳး၊ စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ခံစားေနရတာမ်ိဳးေတြ ႀကံဳဖူးၾကမွာပါ။ ဒီလိုမ်ိဳး စိတ္ခံစားမႈေတြ၊ အလိုမက်မႈေတြ ခံစားေနရသူေတြ အတြက္ အလုပ္ခြင္မွာ ေအာင္ျမင္ေပ်ာ္ရႊင္ေစမယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြ ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။ အပိုင္း (၁)မွာ ၁၀ခ်က္ေဖာ္ျပၿပီးျဖစ္တာမုိ႔ ခုေနာက္ထပ္ အပိုင္း(၂)မွာ ဘယ္လိုအခ်က္ေလးတြ ပါ၀င္လာမလဲ ၾကည့္ရေအာင္။

၁၁။ခဏခဏ မဖ်ားပါေစနဲ႔။

တစ္ပတ္မွာ တစ္ခါ၊ ဒါမွမဟုတ္ တစ္လမွာ ႏွစ္ခါ ၊ သံုးခါေလာက္ဖ်ားနာေနလို႔ ရံုးမတက္ႏို္င္ မျဖစ္ရေလာေအာင္ က်န္းမာေရးကို ေသေသခ်ာခ်ာ ဂရုစိုက္ေပးဖုိ႔လိုပါတယ္။ ကုိယ္က်န္းမာမွ စိတ္လည္းက်န္းမာမွာပါ။

၁၂။ေဘာပင္နဲ႔ စာအုပ္အေသးေလး ေဆာင္ထားပါ။

တစ္ခါတစ္ေလ ေပၚလာတတ္တဲ့ အလုပ္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြကို ခ်ေရးႏို္င္ဖုိ႔ စာအုပ္၊ ေဘာပင္ ေလးေတြ အၿမဲေဆာင္ထားပါ။

၁၃။ဆိုရွယ္မီဒီယာဆိုက္ေတြကို ပိတ္ထားပါ။

ရံုးမွာ facebook တုိ႔ ၊ Twitter တို႔ သံုးျခင္းဟာ အခ်ိန္ျဖဳန္းျခင္းသက္သက္ပါပဲ။ ဒီဆိုက္ေတြ ဖြင့္ထားတဲ့အခါ အလုပ္ကိစၥမွာ အာရံုမရွိႏိုင္ေတာ့သလို အလုပ္အတြက္ စဥ္းစားေတြးေခၚမႈပိုင္းလည္း အားနည္းသြားတတ္ပါတယ္။

၁၄။ကိစၥရပ္တစ္ခုကို အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ သံုးတယ္ဆုိတာ မွတ္သားထားပါ။

ရံုးမွာ အီးေမးလ္စစ္တာ၊ အီးေမးလ္ပို႔တာ နဲ႔ အျခားလုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြအတြက္ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္သံုးသလဲဆုိတာ မွတ္သားထားပါ။

၁၅။Headphone နဲ႔ သီခ်င္းနားေထာင္ပါ။

အလုပ္နည္းနည္းပါးတဲ့အခါ Headphone တပ္ၿပီး ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ သီခ်င္းေလးေတြ နားေထာင္ပါ။ Headphone တပ္ထားေတာ့ ေဘးနားကလူေတြ ကိုယ့္ကို စကားေတြလာလာေျပာတာမ်ိဳးေတြကလည္း လြတ္တာေပါ့။

၁၆။ေမ့တတ္တယ္ဆုိရင္ သတိေပးစာေလးေတြ ကပ္ထားပါ။

အိမ္မွာပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ကိုယ့္အခန္းထဲမွာျဖစ္ျဖစ္၊ အလုပ္စားပြဲမွာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဘယ္ေန႔ဘာလုပ္ဖုိ႔ရွိတယ္၊ ဘယ္စာအုပ္ အၿပီးဖတ္ရမယ္၊ စတဲ့ သတိေပးစာေလးေတြကို ကပ္ထားပါ။

၁၇။အစားအစာေတြကို ေကာင္းေကာင္းစားပါ။

မနက္စာ၊ ေန႔လည္စာ၊ ညစာေတြကို ေကာင္းေကာင္းစားပါ။ အလုပ္ေတြမ်ားေနလို႔ မနက္စာ မစားျဖစ္တာ၊ ေန႔လည္စာ ေက်ာ္သြားတာမ်ိဳးေတြ မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ ဗိုက္တာမင္ျပည့္တဲ့ အစားအစာေတြ စားပါ။

၁၈။အလုပ္ခ်ိန္နဲ႔ ကိုယ္နားရမယ့္အခ်ိန္ေတြကို သတ္မွတ္ခြဲျခားထားပါ။

ကိုယ္အိမ္ျပန္နားရမယ့္အခ်ိန္ေတြမွာေတာင္ အလုပ္ေတြ ပိေနတာမ်ိဳး၊ ဆက္တုိက္လုပ္ေနရတာမ်ိဳး မျဖစ္ပါေစနဲ႔။ နားရမယ့္အခ်ိန္မွာ ျပည့္ျပည့္၀၀နားပါ။

၁၉။အလုပ္စားပြဲေတြမွာ မလိုအပ္တဲ့အရာေတြကို မထားပါနဲ႔။

အလုပ္စားပြဲေပၚမွာ မလုိအပ္တဲ့ ပန္းကန္ေတြ၊ ခြက္ေတြ မထားပါနဲ႔။ စားၿပီးသား မုန္႔ထုပ္ေတြကိုလည္း အမႈိက္ျခင္းေတာင္းထဲ ပစ္ပါ။ ဒါေတြက အလုပ္ဖိစီးမႈေတြ ခံစားရတဲ့အခါ ပိုၿပီး ဖိအားေပးႏိုင္တာေၾကာင့္ပါ။

၂၀။လုပ္ခဲ့တဲ့အရာေတြကို တစ္ပတ္တစ္ခါ ျပန္သံုးသပ္ပါ။

ဒီတစ္ပတ္အတြင္း ဘာေတြလုပ္ခဲ့တယ္၊ ဘယ္လုပ္ငန္းေတြက အဆင္ေျပတယ္၊ ဘာေတြကေတာ့ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ယူရတယ္ စသျဖင့္ ကိုယ္လုပ္ခဲ့တဲ့ လုပ္ငန္းေတြက ရလာတဲ့အေျဖေတြကို ျပန္သံုးသပ္ပါ။

Ref:greatist.com

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.