မိနစ္ပိုင္းေလးအတြင္းမွာ စိတ္အပန္းေျပေစမယ့္ နည္းလမ္းေကာင္းမ်ား အပိုင္း (၂)

ways-to-relax-art1_0.jpg

ေခါင္းထဲမွာရွိေနတဲ့ ရႈပ္ေထြးမႈေတြ၊ စိတ္ပင္ပန္းမႈေတြနဲ႔ ဖိစီးမႈေတြကို မိနစ္ပိုင္းေလးအတြင္းမွာ ေလ်ာ့ပါးေပ်ာက္ကြယ္သြားေအာင္ သင္ႀကိဳးစားၾကည့္ႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြ ရွိေနပါတယ္။ လုပ္ေဆာင္ရန္ လြယ္ကူတဲ့အျပင္ ထိလည္းထိရာက္တာေၾကာင့္ အဆင္ေျပသေဘာက်လိမ့္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္။ အပိုင္း(၁)မွာ နည္း ၁၀ နည္း ေဖာ္ျပေပးခဲ့ၿပီးျဖစ္တာမုိ႔ ခု အပိုင္း(၂)မွာ ဘယ္လိုနည္းလမ္းေလးေတြ ဆက္ညႊန္းထားမလဲ ၾကည့္ရေအာင္။

၁၁။ အာရံုေတြျပန္လည္ စုစည္းပစ္ႏိုင္ေအာင္ မ်က္လံုးေတြ မွိတ္ပစ္လိုက္ပါ။

အလြယ္ကူဆံုး နည္းလမ္းပါပဲ။ မ်က္လံုးေတြ အားလံုးမွိတ္ခ်လိုက္ၿပီး ၿငိမ္ၿငိမ္ေလး ေနလိုက္ပါ။ သင့္အာရံုေတြ ျပန္လန္းဆန္းလာပါလိမ့္မယ္။

၁၂။လက္ေခ်ာင္းေတြကို ႏွိပ္နယ္ေပးပါ။

ပုခံုးနဲ႔ဇက္ေၾကာတစ္ေလွ်ာက္ အေၾကာေတြ ေျပေလ်ာ့ေစဖုိ႔ဆိုရင္ လက္ေခ်ာင္းေတြကို ႏွိပ္နယ္ေပးဖုိ႔ လိုပါတယ္။ လိုးရွင္းေလးနဲ႔ လက္ေခ်ာင္းေတြကို ညင္သာစြာႏွိပ္နယ္ေပးျခင္းဟာလည္း ထိေရာက္တဲ့ နည္းပါပဲ။

၁၃။ေျခေထာက္ေတြကို ႏွိပ္ေပးပါ။

ေျခဖ၀ါးေတြကို ေဂါ့ဖ္သီးလံုးလို ႏွိပ္လို႔အဆင္ေျပမယ့္ ေဘာလံုးတစ္ခုနဲ႔ နွိပ္နယ္ေပးလိုက္ရင္ အေၾကာေတြေျပၿပီး ျပန္လည္လန္းဆန္းလာပါလိမ့္မယ္။

၁၄။လက္ေကာက္၀တ္ေပၚကို ေရေအးနည္းနည္း ထိေတြ႕ေပးပါ။

အေရျပားေအာက္က ေသြးေၾကာေတြ အလုပ္လုပ္ေအာင္ဆိုရင္ေတာ့ လက္ေကာက္၀တ္ေပၚကို ေရေအးေအးေလးေတြနဲ႔ ထိေတြ႕ေပးလိုက္ဖုိ႔လိုပါတယ္။

၁၅။ဆံပင္ၿဖီးေပးပါ။

ေခါင္းကလည္း ၾကြက္သိုက္လို ရႈပ္ပြေနတာပဲ။ ဆံပင္မျဖီးတာလည္း ၾကာၿပီ။ လက္ေလးနဲ႔သပ္လိုက္ရံုနဲ႔ ဟုတ္ေနၿပီထင္ေနတာ။ ဆံပင္ၿဖီးပါ။ ဒါဟာ သင့္အတြက္ အက်ိဳးထူးရေစပါလိမ့္မယ္။ အခ်ိန္ရမယ္ဆို ပန္းကန္ေဆးတာတို႔၊ ဇာထိုး၊ ပန္းထိုးလုပ္တာေတြကလည္း သင့္အတြက္ လန္းဆန္းေစတဲ့ နည္းေတြပဲေပါ့။

၁၆။တစ္ေယာက္တည္း ခဏတျဖဳတ္ ေနလိုက္ပါ။

ေခါင္းေတြ ျပန္ၾကည္လင္ဖုိ႔ဆုိရင္ တစ္ေယာက္တည္း ခဏတျဖဳတ္ေနလုိက္ရင္ အဆင္ေျပပါတယ္။ မိနစ္ပိုင္းေလာက္ပဲေပါ့။

၁၇။ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ ခဏျဖစ္ျဖစ္ ထိေတြ႕လိုက္ပါ။

ေနေရာင္ျခည္ဟာ ကိုယ့္ရဲ႕စိတ္ကူးစိတ္သန္းေတြ ပိုမိုျဖစ္ထြန္းလာေအာင္ ပံ့ပိုးေပးႏိုင္တဲ့အရာပါပဲ။ စိတ္ဓာတ္က်ေနတာေတြကိုလည္း သူက ကုစားေပးႏိုင္ပါတယ္။

၁၈။ျပတင္းေပါက္ကတဆင့္ အျပင္ကို ၾကည့္လိုက္ပါ။

မိနစ္ပိုင္းေလာက္ေလးပဲ ျဖစ္ျဖစ္ အျပင္ေလာကႀကီးကို ခဏၾကည့္လိုက္ပါ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ အလုပ္အေၾကာင္းေတြအားလံုး ေခါင္းထဲက ထုတ္ထားလိုက္ေပါ့။

၁၉။သက္ေတာင့္သက္တာျဖစ္မယ့္ ခံုေပၚမွာ ေျခပစ္လက္ပစ္ထိုင္လိုက္ပါ။

အလုပ္စားပြဲက ထိုင္ခံုက ခပ္မတ္မတ္ႀကီးမုိ႔ သက္ေတာင့္သက္သာရွိခ်င္မွ ရွိပါလိမ့္မယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္မယ့္ ခံုခပ္ႀကီးႀကီးေပၚမွာ ေျခပစ္လက္ပစ္ထုိင္လိုက္ပါ။

၂၀။ကိုယ့္အလုပ္စားပြဲေပၚက အရာေတြကို သပ္သပ္ရပ္ရပ္ျဖစ္ေအာင္ လုပ္လိုက္ပါ။

စားပြဲေပၚက စာရြက္စာတမ္းေတြ၊ ေဘာပင္ေတြ၊ ေဘာပင္ခြက္၊ ေရခြက္၊ ဖိုင္တြဲအားလံုးကို ေနသားတက်ျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္လိုက္ပါ။ ဒါကလည္း ကိုယ့္စိတ္ေတြ ျပန္လန္းဆန္းသြားမယ့္ အရာပါပဲ။

Ref:http://greatist.com

 

 

 

 

 

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.