ဆံေကသာသန္စြမ္းေစမယ့္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္

548.jpg

          ဆံပင္ေတြ နက္ေမွာင္ဖို႕ ၊ သန္စြမ္းဖုိ႕ ၊ ထူထဲၿပီးေတာက္ပေနေစဖုိ႕အတြက္ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္ဆုိတာ ေစ်းႀကီးတဲ့ ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ေတြနဲ႕ နာမည္ႀကီး ျဗဴးတီးဆလြန္းေတြရဲ႕ ကုသေပးမႈေတြ မဟုတ္ပါဘူး။ လွ်ိဳ႕၀ွက္ခ်က္က သင့္ရဲ႕ အစားအေသာက္ ပံုစံပါပဲ။ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳတဲ့ အမ်ိဳးမ်ိဳးေသာ အစားအစာေတြကသာ ဆံေကသာအတြက္ ကုစားမႈအစစ္အမွန္ပါ။

          အခုေဖာ္ျပေပးမယ့္ အာဟာရေတြကို အသံုးခ်ၿပီး က်န္းမာသန္စြမ္းတဲ့ ဆံပင္ေတြ ပိုင္ဆုိင္ႏုိင္ဖို႕ ႀကိဳးစားၾကည့္လုိက္ပါ။

(၁)     Iron and Zinc

          Iron နဲ႕ Zinc တုိ႕က သင့္ဦးေခါင္းအေရျပားမွာရွိတဲ့ ေမႊးညွင္းေပါက္ေလးေတြကို ႀကီးထြားေစပါတယ္။ ဒါအတြက္ကေတာ့ အနီေရာင္ရဲရဲ အသားေတြကို စားေပးပါ။ အသားေတြက အဟာရဓါတ္လည္း ျပည့္၀တဲ့ အတြက္ တစ္ပါတ္ကို ႏွစ္ႀကိမ္ေလာက္ေတာ့ စားေပးသင့္ပါတယ္။

(၂)     Vitamin D

          ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ အမ်ားႀကီးအၿပီးမွာ ဗီတာမင္ဒီဟာ သင့္ရဲ႕ဆံပင္ကို သန္စြမ္းေစပါတယ္တဲ့။ ဒါေပမယ့္ ဗီတာမင္ဒီဆုိတာ လွည့္ကြက္မ်ားတဲ့ ဓါတ္ပါ။ သဘာ၀အစားအစာေတြမွာ အနည္းငယ္သာ ပါ၀င္တတ္ၿပီး ေနေရာင္ျခည္ထဲမွာ မိနစ္အနည္းငယ္ေလာက္ ထုိင္ရံုနဲ႔လည္း ရတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်န္းမာေရးပညာရွင္ေတြကေတာ့ UV ray ေတြရွိတာေၾကာင့္ ဒီနည္းလမ္းကို ကန္႕ကြက္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ အေကာင္းဆံုးက ဗီတာမင္ဒီ ပါ၀င္တဲ့ အားေဆးေတြ ေသာက္သံုးဖို႕ပါပဲ။

(၃)     Protein

          ပရိုတိန္းဆုိတဲ့ အသားဓါတ္ကေတာ့ ဘ၀တစ္ခုတည္ေဆာက္ရာမွာ အုတ္ခ်ပ္ေတြလုိ အေရးပါတဲ့ အရာပါပဲ။ ဆဲလ္ေတြႀကီးထြားဖို႕ အားေပးႏုိင္ၿပီး ဆဲအသစ္ေတြ ျပန္လည္ေမြးဖြားေပးပါတယ္။ ဆံပင္ရဲ႕ ခံႏုိင္အားကိုလည္း ျပန္လည္တည္ေဆာက္ေပးပါတယ္။ အမ်ိဳးသမီးေတြအေနနဲ႕ အနည္းဆံုး တစ္ရက္ကို ၄၆ ဂရမ္ေလာက္ စားေပးသင့္ပါတယ္။ ၾကက္သား (၃)ေအာင္စ စားသံုးရင္ ၂၃ ဂရမ္ရႏိုင္ပါတယ္။

(၄)     Omega-3 Fatty Acids

          အဆီဓါတ္မ်ားတဲ့ငါး(ဥပမာ-ဆယ္လ္မြန္)လို ငါးမ်ိဳးကို တစ္ပါတ္ႏွစ္ႀကိမ္ စားေပးျခင္းက ဆံပင္ကို ေရဓါတ္ ျပည့္၀ေစပါတယ္။ ပိုးသားလို ႏူးညံ့ဖို႕အတြက္ေတာ့ အိုမီဂါ-၃ အက္ဆစ္ဓါတ္ေတြက ေသာ့ခ်က္ျဖစ္ၿပီး ႏွလံုးကိုလည္း အေထာက္အကူေပးပါတယ္။

(၅)     Biotin

         ၾကက္ဥေတြဟာ ဗီတာမင္ ဘီ ဓါတ္ၾကြယ္၀ၿပီး ဆံေကသာ သန္စြမ္းဖို႕အတြက္ေတာ့ မရွိမျဖစ္လုိအပ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ပရိုတိန္း ၊ ကလိုရင္း နဲ႕ ဗီတာမင္ ဒီ စတာေတြရဲ႕ အရင္းအျမစ္ဆုိလည္း မမွားပါဘူး။

ဒီအစားအစာေတြကို သင့္ရဲ႕ေန႕စဥ္ အစားအေသာက္စာရင္းမွာ အလွည့္က် ထည့္သြင္းေပးသြားမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ဘယ္ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ ၊ ဘယ္ျဗဴးတီးဆလြန္းမွ မလုိေတာ့ပါဘူး။ သင့္ဆံပင္ေတြ သန္စြမ္းမယ့္ အခြင့္အေရးက သင့္လက္တကမ္းမွာပါ။

Ref:health.com

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.