ဒီစားစရာေတြရဲ႕အေၾကာင္းသိၿပီးၿပီလား

ေန႔တိုင္းစားေနၾကတဲ့ အစားအေသာက္၊ အသီးအႏွံေတြက က်န္းမာေရးနဲ႔ ဘယ္လို ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္ေနသလဲ ဆိုတာကို ေျပာျပလိုက္ပါတယ္။

၁။ မနက္ခင္းမွာ လန္းဆန္းေနဖို႔ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ထက္ ပန္းသီးတစ္လုံးကိုသာ စားလိုက္ပါ။

၂။ ပန္းေဂၚဖီစိမ္း – ပန္းေဂၚဖီစိမ္းမွာ လိေမၼာ္သီးထက္ ဗီတာမင္ စီ ႏွစ္ဆပိုၿပီး ပါဝင္သလို ႏို႔ထက္ ကယ္လ္ဆီယမ္ပမာဏ မ်ားမ်ား ပိုၿပီး ပါဝင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘ႐ိုကိုလီမွာ ပါတဲ့ ကယ္လ္စီယမ္ကို ခႏၶာကိုယ္က စုပ္ယူရ ပိုလြယ္ကူပါတယ္။

၃။ အစာအိမ္ ျပႆနာ၊ ႂကြက္သားနာက်င္တာေတြအတြက္ ခ်င္း (ဂ်င္း)ကို ဦးစားေပး ေ႐ြးခ်ယ္ပါ။ ခ်င္းက ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္နဲ႔ ကိုလက္စထေရာကို ေလ်ာ့နည္းေစၿပီး ႏွလုံးေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္ေျခလည္း နည္းပါးေစပါတယ္။

၄။ ေကာ္ဖီ၊ လက္ဖက္ရည္နဲ႔ သံပုရာရည္ေတြ ေဖ်ာ္တဲ့အခါ သၾကားထက္ ပ်ားရည္ကို ပိုသုံးပါ။ တကယ္ေတာ့ ပ်ားရည္ကို သၾကားအစားထိုး အသုံးျပဳလို႔ ရပါတယ္။

၅။ ဗိုက္ဆာေနတဲ့အခ်ိန္၊ ဘာမွမစားရေသးတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ ငွက္ေပ်ာသီးကို မစားပါနဲ႔။ ငွက္ေပ်ာသီးကို ပ႐ိုတင္း နည္းနည္းနဲ႔ ေရာၿပီး စားတာက ငွက္ေပ်ာသီးထဲ ပါဝင္တဲ့ သၾကားဓာတ္ေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ အင္ဆူလင္ပမာဏကို ပုံမွန္ျပန္ျဖစ္ေစပါတယ္။

၆။ ဘ႐ိုကိုလီမွာ ကင္ဆာ နဲ႔ ဗိုင္းရပ္စ္ေတြကို တိုက္ဖ်က္ေပးႏိုင္တဲ့ ဆယ္လီနီယမ္ ဆိုတဲ့ သတၱဳဓာတ္တစ္မ်ိဳး ပါဝင္ပါတယ္။

၇။ ဆလပ္႐ြက္ဟာ အေအးမိဖ်ားနာျခင္း၊ စိတ္က်ေဝဒနာနဲ႔ ကင္ဆာေရာဂါေတြအတြက္ တကယ္ကို အသုံးဝင္တဲ့ အ႐ြက္ပါ။

၈။ ေ႐ႊဖ႐ုံသီးေတြဟာ ကယ္လ္လိုရီနည္းၿပီး အမွ်င္ဓာတ္နဲ႔ ေရဓာတ္ ေျမာက္မ်ားစြာ ပါဝင္တာေၾကာင့္ ဝမ္းခ်ဳပ္ျခင္းကို ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

၉။ အသားအေရ က်န္းမာစိုျပည္ေနေစဖို႔ ဘီတာကယ္႐ိုတင္းကို မုန္လာဥနီနဲ႔ အျခား အေရာင္စုံ အသီးအ႐ြက္ေတြကတဆင့္ ရႏိုင္ပါတယ္။

၁၀။ အိပ္မေပ်ာ္ရင္ ၾကက္ဥ၊ ဒိန္ခ်ဥ္၊ အေစ့အဆံေတြကို စားပါ။ သူတို႔မွာ ဗီတာမင္ B4 ပါတာေၾကာင့္ စိတ္ခံစားခ်က္ကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

127 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.