ႏွမ္းမည္းေစ့ရဲ႕ အာနိသင္မ်ား

လူအမ်ားစု စားဖို႔ ေမ့ေလ်ာ့ေန တတ္တဲ့ ႏွမ္းမည္းေစ့မွာ ႏွမ္းမည္းေစ့ရဲ႕ အာနိသင္ေတြကို Trend ပရိသတ္ႀကီးအတြက္ ေဝမွ်ေပးလိုက္ပါတယ္။

(၁ ) ႏွမ္းမည္းေစ့ဟာ ကိုယ္ခံစြမ္းအားစနစ္ကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေအးမိတာနဲ႔ တုပ္ေကြးတို႔ မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးၿပီး ဓာတ္မတည့္မႈ ျဖစ္ႏိုင္ေျခကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္ပါတယ္။

(၂ ) ႏွမ္းမည္းေစ့ဟာ ေသြးထဲမွာ အဆီ စုပုံမႈနဲ႔ မေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စထေရာ အဆင့္ကို ေလ်ာ့က်ေစၿပီး ေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စထေရာအဆင့္ကို ျမင့္တက္ေစ ပါတယ္။

(၃ ) ႏွမ္းမည္းေစ့မွာပါဝင္တဲ့ အာဟာရဓာတ္ေတြရဲ႕ လုပ္ငန္းေဆာင္တာတစ္ခုက ေရာင္ရမ္းမႈကို ေလ်ာ့က်ေစတာ ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ခရမ္းလြန္ေရာင္ျခည္ဒဏ္ေၾကာင့္ အေရျပားကင္ဆာဆဲလ္ ႀကီးထြားမႈကို ဟန႔္တားေပးႏိုင္ပါတယ္။

(၄ ) ႏွမ္းမည္းေစ့ကို စားတာေၾကာင့္ အူမႀကီးကင္ဆာ၊ အ႐ိုးပါးေရာဂါ၊ ေခါင္းတစ္ျခမ္း ကိုက္တာနဲ႔ ရာသီအႀကိဳေဝဒနာတို႔မျဖစ္ ေအာင္ ကာကြယ္ႏိုင္ပါတယ္။

(၅ )ႏွမ္းမည္းေစ့မွာ အမ်ားအျပား ပါဝင္ တဲ့ ဗီတာမင္အီးဟာ အေရျပားရဲ႕ ပ်ိဳမ်စ္ ႏုနယ္တဲ့အသြင္ကို ထိန္းသိမ္းေပးထား ၿပီး အေရျပားအိုမင္းမႈကို ဟန႔္တားေပး ႏိုင္ပါတယ္။

( ၆ )ႏွမ္းမည္းေစ့မွာ ပါတဲ့ အိုမီဂါ ၃ ဖက္ တီးအက္စစ္ဟာ ဦးေႏွာက္ကို အားျဖည့္ ေပးၿပီး ဦးေႏွာက္ရဲ႕ ပ်က္စီးယိုယြင္းမႈ ျဖစ္စဥ္ကို ေႏွးေကြးသြားေစပါတယ္။ ႏွ လုံးေရာဂါထတာကိုလည္း ေလ်ာ့က်ေစ ပါတယ္။

( ၇ )ႏွမ္းမည္းေစ့မွာ ပါဝင္တဲ့ အမိုင္ႏို အက္စစ္ဟာ ဆံေကသာကို က်န္းမာလွ ပေစပါတယ္။

[ Unicode ]

လူအများစု စားဖို့ မေ့လျော့နေ တတ်တဲ့ နှမ်းမည်းစေ့မှာ နှမ်းမည်းစေ့ရဲ့ အာနိသင်တွေကို Trend ပရိသတ်ကြီးအတွက် ဝေမျှပေးလိုက်ပါတယ်။

(၁ ) နှမ်းမည်းစေ့ဟာ ကိုယ်ခံစွမ်းအားစနစ်ကို ကောင်းမွန်စေပါတယ်။ ဒါကြောင့် အအေးမိတာနဲ့ တုပ်ကွေးတို့ မဖြစ်အောင် ကာကွယ်ပေးပြီး ဓာတ်မတည့်မှု ဖြစ်နိုင်ခြေကို လျှော့ချပေးနိုင်ပါတယ်။

(၂ ) နှမ်းမည်းစေ့ဟာ သွေးထဲမှာ အဆီ စုပုံမှုနဲ့ မကောင်းတဲ့ ကိုလက်စထရော အဆင့်ကို လျော့ကျစေပြီး ကောင်းတဲ့ ကိုလက်စထရောအဆင့်ကို မြင့်တက်စေ ပါတယ်။

(၃ ) နှမ်းမည်းစေ့မှာပါဝင်တဲ့ အာဟာရဓာတ်တွေရဲ့ လုပ်ငန်းဆောင်တာတစ်ခုက ရောင်ရမ်းမှုကို လျော့ကျစေတာ ဖြစ်တဲ့ အတွက် ခရမ်းလွန်ရောင်ခြည်ဒဏ်ကြောင့် အရေပြားကင်ဆာဆဲလ် ကြီးထွားမှုကို ဟန့်တားပေးနိုင်ပါတယ်။

(၄ ) နှမ်းမည်းစေ့ကို စားတာကြောင့် အူမကြီးကင်ဆာ၊ အရိုးပါးရောဂါ၊ ခေါင်းတစ်ခြမ်း ကိုက်တာနဲ့ ရာသီအကြိုဝေဒနာတို့မဖြစ် အောင် ကာကွယ်နိုင်ပါတယ်။

(၅ )နှမ်းမည်းစေ့မှာ အများအပြား ပါဝင် တဲ့ ဗီတာမင်အီးဟာ အရေပြားရဲ့ ပျိုမျစ် နုနယ်တဲ့အသွင်ကို ထိန်းသိမ်းပေးထား ပြီး အရေပြားအိုမင်းမှုကို ဟန့်တားပေး နိုင်ပါတယ်။

( ၆ )နှမ်းမည်းစေ့မှာ ပါတဲ့ အိုမီဂါ ၃ ဖက် တီးအက်စစ်ဟာ ဦးနှောက်ကို အားဖြည့် ပေးပြီး ဦးနှောက်ရဲ့ ပျက်စီးယိုယွင်းမှု ဖြစ်စဉ်ကို နှေးကွေးသွားစေပါတယ်။ နှ လုံးရောဂါထတာကိုလည်း လျော့ကျစေ ပါတယ်။

( ၇ )နှမ်းမည်းစေ့မှာ ပါဝင်တဲ့ အမိုင်နို အက်စစ်ဟာ ဆံကေသာကို ကျန်းမာလှ ပစေပါတယ်။

Ref; goodhealth

 

139 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.