ေရႊဖရုံရြက္ႏွင့္ က်န္းမာေရး

ႂကြက္သားေတြ အလိုေလ်ာက္ က်ဳံ႕ဆန႔္တာကို သက္သာေစႏိုင္တယ္

႐ုတ္တရက္ ပုံမွန္မဟုတ္ဘဲ ႂကြက္သားေတြ သူ႔အလိုလို ျပင္းျပင္းထန္ထန္လႈပ္တာမ်ိဳး(အေၾကာဆြဲတာ) ခံစားေနရသူေတြအေနနဲ႔ ဒီလကၡဏာကို သက္သာေစဖို႔ ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ စားေပးလို႔ရပါတယ္။ ေသြးတြင္းမွာ အဆိပ္အေတာက္ ျဖစ္ေစတဲ့အရာေတြ ရွိေနတဲ့အခါ အဖ်ားရွိေနတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။

ဒါက ခဏတျဖဳတ္နဲ႔ ေပ်ာက္သြားမယ့္ က်န္းမာေရးျပႆနာ မဟုတ္ေပမယ့္ လုံေလာက္တဲ့ အာဟာရေတြကို ရရွိမယ္ဆိုရင္ သက္သာမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ကို စားေပးသင့္ပါတယ္။

ေသြးခ်ိဳ ထိန္းညႇိေပးတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ ကို အေကာင္းဆုံး ထိန္းညႇိေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဆီးခ်ိဳ ကာကြယ္ဖို႔ျဖစ္ျဖစ္ ဆီးခ်ိဳရွိေနသူေတြအေနနဲ႔ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကို ထိန္းညႇိဖို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ စားသုံးေပးလို႔ရပါတယ္။

ကိုယ္ခံအား ေကာင္းေစတယ္

သံဓာတ္ ႂကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ ကိုယ္ခံအားကို အေကာင္းဆုံး အားျဖည့္ေပးပါတယ္။ ေသြးနီဥဆဲလ္ေတြကို ေအာက္ဆီဂ်င္ ျပည့္ဝစြာ ရရွိေအာင္ ေထာက္ပံ့ေပးၿပီး ခႏၶာကိုယ္ကို ေရာဂါေတြဒဏ္ကေန ကာကြယ္ေပးၿပီး ေရာဂါေတြကို ခုခံဖို႔ အားျဖည့္ေပးပါတယ္။ ေသြးနီဥဆဲလ္ေတြကို အားျဖည့္ေပးလို႔ ပ်က္စီးသြားတဲ့ တစ္ရႉးေတြ၊ ဆဲလ္ေတြကို အသစ္ျဖစ္ေပၚေစၿပီး ထိခိုက္မႈေတြကို သက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။ အနာက်က္ေစဖို႔လည္း အားျဖည့္ေပးပါတယ္။

အသားအေရကို အားျဖည့္ေပးတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္မွာ ဗီတာမင္ A ႂကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနပါတယ္။ ဗီတာမင္ A ႂကြယ္ဝမႈက ကိုယ္တြင္းက ဓာတ္တိုးပစၥည္းေတြနဲ႔ အဆိပ္အေတာက္ေတြကိူ အထိေရာက္ဆုံး ဖယ္ရွားႏိုင္တာေၾကာင့္ အသားအေရထိခိုက္ပ်က္စီးမႈ မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ အသားအေရကို ႏူးညံ့ေစၿပီး အာဟာရ ျဖည့္ေပးပါတယ္။ အသားအေရေျခာက္ေသြ႕တာ အပါအဝင္ အေရျပားျပႆနာေတြကို သက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။

အဆစ္ေရာင္နာကို သက္သာေစတယ္

ကိုယ္ထဲမွာ ဗီတာမင္ B6 နည္းလာတဲ့အခါ အဆစ္ေရာင္နာ ျဖစ္ႏိုင္ေျချမင့္လာၿပီး အဆစ္ေတြ နာက်င္တာမ်ိဳး ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ ဒါ့အျပင္ ႂကြက္သားေတြ ကိုက္ခဲတာကိုလည္း ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ ဒီျပႆနာကို အေကာင္းဆုံး ေျဖရွင္းဖို႔က ဗီတာမင္ B6 ျပည့္ဝဖို႔ပါ။ အဆစ္နာတာကို သက္သာေစဖို႔ျဖစ္ျဖစ္ ႂကြက္သားေတြ နာက်င္ကိုက္ခဲတာကို သက္သာေစဖို႔ျဖစ္ျဖစ္ ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ စားေပးလို႔ရပါတယ္။

အ႐ိုးေတြ သန္မာေစတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္မွာ အ႐ိုးနဲ႔သြားေတြ သန္မာႀကံ့ခိုင္ေစဖို႔ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ့ ကယ္လ္ဆီယမ္ နဲ႔ phosphorus တို႔ ပါဝင္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အ႐ိုးနဲ႔သြားေတြ သန္မာႀကံ့ခိုင္ေစဖို႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ကယ္လ္ဆီယမ္ နဲ႔ phosphorus ျပည့္ဝေစဖို႔ဆိုရင္ ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ စားေပးလို႔ရပါတယ္။

ရာသီအႀကိဳ လကၡဏာေတြကို သက္သာေစႏိုင္တယ္

ေလဒီ အမ်ားစုခံစားရတဲ့ ရာသီအႀကိဳလကၡဏာျဖစ္တဲ့ စိတ္ဆိုးလြယ္တာ၊ စိတ္ဆတ္တာ၊ စိတ္ဓာတ္က်၊ ေခါင္းကိုက္တာ၊ေနရထိုင္ရ မအီမသာျဖစ္တာမ်ိဳးေတြကို သက္သာေစဖို႔ဆိုရင္ မဂၢနီဆီယမ္ ႂကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသုံးဖို႔ လိုပါမယ္။ ဒီေတာ့ မဂၢနီဆီယမ္ ႂကြယ္ဝတဲ့ ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္ကို စားတာ အေကာင္းဆုံးျဖစ္မွာပါ။

ဝမ္းမွန္ေစတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္မွာ အမွ်င္ဓာတ္ႂကြယ္ဝတာေၾကာင့္ အူေတြရဲ႕ လႈပ္ရွားမႈကို ေကာင္းေစၿပီး ဝမ္းမွန္ေစဖို႔ အေထာက္အကူျပဳေပးပါတယ္။ ဝမ္းေပ်ာ့ေပ်ာ့သြားေစၿပီး အူႂကြက္သားေတြကို က်ဳံ႕ဆန႔္အားေကာင္းေစပါတယ္။ ဝမ္းမွန္ေစတဲ့အျပင္ လိပ္ေခါင္းမျဖစ္ေစဖို႔ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

သြား နဲ႔ ခံတြင္း က်န္းမာေစတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္မွာ သြား နဲ႔ သြားဖုံးေတြကို က်န္းမာေစႏိုင္တဲ့ phosphorus၊ ကယ္လ္ဆီယမ္ နဲ႔ ဗီတာမင္ D တို႔ ပါဝင္ေနပါတယ္။ ေမး႐ိုးေတြကို ကသန္မာေစၿပိး သြားေတြကို ခိုင္မာေစသလို အေပၚယံေႂကြလႊာေတြ မပ်က္စီးေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။

အ႐ြယ္မတိုင္ခင္ အိုမင္းရင့္ေရာ္မႈ ကင္းေစတယ္

ေ႐ႊဖ႐ုံ႐ြက္မွာ Copper ပါဝင္ေနၿပီး ဆဲလ္ေတြကို ဓာတ္တိုးပစၥည္းေတြေၾကာင့္ ထိခိုက္မႈ မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္။ ဓာတ္တိုးဆန႔္က်င္အာနိသင္ ႂကြယ္ဝေနတာက ဓာတ္တိုးပစၥည္းေတြေၾကာင့္ အေရးအေၾကာင္း ျဖစ္တာ၊ အသက္အ႐ြယ္ေၾကာင့္ အေရျပားမွာ အစက္အေျပာက္ေတြျဖစ္တာ၊ အေရျပား ေလ်ာ့ရဲတာမ်ိဳး မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါတယ္

Ref;HEALTH GROUP

408 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.