ပိန္းဥနဲ႔ ပိန္း႐ိုး တို႔ရဲ႕ က်န္းမာေရးအတြက္ အေရးပါပုံ အစုံစုံ

၁။ ႏႈတ္ခမ္းနာျခင္း၊ ကြဲအက္ျခင္းတို႔ကို သက္သာေကာင္းမြန္ေစပါသည္။

၂။ အျမင္အာ႐ုံကို တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါသည္။ ၾကက္မ်က္သင့္ ေဝးနာရွင္မ်ားကိုအက်ိဳးျပဳေ ပးပါသည္။ မ်က္ေစ့အစို ဓာတ္ကို ထိန္းသိမ္းေပးပါသည္။ မ်က္ဝန္းတစ္ဝိုက္ရွိ အေရျပားကိုတင္းရင္းေစပါသည္။

၃။ အ႐ိုးမ်ားကို က်န္းမာသန္စြမ္းေအာင္ အေထာက္အကူျပဳပါသည္။

၄။ လည္ပင္းအက်ိတ္၊ သိုင္း႐ြိဳက္ဂလင္းျပႆနာမ်ား ကို သက္သာေကာင္းမြန္ေစပါသည္။

၅။ အာ႐ုံေၾကာမ်ားကို တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါသည္။

၆။ မအီမသာပ်ိဳ႕အန္ျခင္းႏွင့္ မူးေဝထိုင္းမႈိင္းျခင္းတို႔ကို ကာကြယ္ေပးပါသည္။

၇။ ဆံပင္ကြၽတ္ျခင္းကို ကာကြယ္ေပးသည့္အျပင္၊ ဆံပင္ကိုနက္ေစပါသည္။

၈။ သြားႏွင့္သြားဖုံးက်န္းမာေရ းကို အေထာက္အကူျပဳပါသည္။

၉။ ထိခိုက္ဒဏ္ရာမ်ားကို အျမန္က်က္ေစပါသည္။

၁၀။ ခႏၶာကိုယ္တြင္းက်န္းမာေရးကိ ု အေထာက္အကူျပဳ႐ုံသာမက၊ အေရျပားက်န္းမာေရးကိုလဲ မ်ားစြာအက်ိဳးျပဳကာ၊ အ႐ြယ္ တင္ႏုပ်ိဳေစပါသည္။

သတိျပဳရန္***
၁။ ပိန္းဥ ႏွင့္ ပိန္း႐ိုးတို႔တြင္ Oxalates ဓာတ္ ပါရွိသျဖင့္ အစိမ္းစားမိပါက၊ ပါဝင္ေသာ ထို Oxalates ဓာတ္မ်ား သည္ လူကိုအဆိပ္ျဖစ္ေစပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ထိုဓာတ္မ်ား ျပယ္ေစရန္အတြက္ ပိန္းဥကို မခ်က္ျပဳတ္မွီ တစ္ညႀကိဳတင္၍ ေရစိမ္ ထား သင့္ပါသည္။

၂။ ပိန္းဥအစိမ္းထဲတြင္ပါဝင္ေသာ Oxalate ဓာတ္က ေဂါက္ေရာဂါႏွင့္ ေက်ာက္ကပ္တြင္ ေက်ာက္တည္ျခင္း ေရာဂါတို႔ကို အားေပးေစႏိုင္သျဖင့္၊ ပိန္းဥ ႏွင့္ ပိန္း႐ိုး တို႔ကို ေသေသခ်ာခ်ာ အပူေပးခ်က္ျပဳတ္ၿပီးမွသာ စားေသာက္သင့္ပါသည္။

ပိန္းဥ ကို အလြန္ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ၾကေသာ အဆိုပါေရာဂါရွိသူမ်ားသည္ Oxalate ဓာတ္ျပယ္ ေစရန္အတြက္ ပိန္းဥ ကို ႏြားႏို႔(သို႔မဟုတ္) ကယ္လ္စီယမ္ ႂကြယ္ဝစြာပါရွိေသာ အစားအစာတစ္ခုခုျဖင့္ တြဲဖက္၍သာ စားသုံးေပးသင့္ပါသည္။

[ Unicode ]

၁။ နှုတ်ခမ်းနာခြင်း၊ ကွဲအက်ခြင်းတို့ကို သက်သာကောင်းမွန်စေပါသည်။

၂။ အမြင်အာရုံကို တိုးတက်ကောင်းမွန်စေပါသည်။ ကြက်မျက်သင့် ဝေးနာရှင်များကိုအကျိုးပြုေ ပးပါသည်။ မျက်စေ့အစို ဓာတ်ကို ထိန်းသိမ်းပေးပါသည်။ မျက်ဝန်းတစ်ဝိုက်ရှိ အရေပြားကိုတင်းရင်းစေပါသည်။

၃။ အရိုးများကို ကျန်းမာသန်စွမ်းအောင် အထောက်အကူပြုပါသည်။

၄။ လည်ပင်းအကျိတ်၊ သိုင်းရွိုက်ဂလင်းပြဿနာများ ကို သက်သာကောင်းမွန်စေပါသည်။

၅။ အာရုံကြောများကို တိုးတက်ကောင်းမွန်စေပါသည်။

၆။ မအီမသာပျို့အန်ခြင်းနှင့် မူးဝေထိုင်းမှိုင်းခြင်းတို့ကို ကာကွယ်ပေးပါသည်။

၇။ ဆံပင်ကျွတ်ခြင်းကို ကာကွယ်ပေးသည့်အပြင်၊ ဆံပင်ကိုနက်စေပါသည်။

၈။ သွားနှင့်သွားဖုံးကျန်းမာရေ းကို အထောက်အကူပြုပါသည်။

၉။ ထိခိုက်ဒဏ်ရာများကို အမြန်ကျက်စေပါသည်။

၁၀။ ခန္ဓာကိုယ်တွင်းကျန်းမာရေးကိ ု အထောက်အကူပြုရုံသာမက၊ အရေပြားကျန်းမာရေးကိုလဲ များစွာအကျိုးပြုကာ၊ အရွယ် တင်နုပျိုစေပါသည်။

သတိပြုရန်***
၁။ ပိန်းဥ နှင့် ပိန်းရိုးတို့တွင် Oxalates ဓာတ် ပါရှိသဖြင့် အစိမ်းစားမိပါက၊ ပါဝင်သော ထို Oxalates ဓာတ်များ သည် လူကိုအဆိပ်ဖြစ်စေပါသည်။ ထို့ကြောင့် ထိုဓာတ်များ ပြယ်စေရန်အတွက် ပိန်းဥကို မချက်ပြုတ်မှီ တစ်ညကြိုတင်၍ ရေစိမ် ထား သင့်ပါသည်။

၂။ ပိန်းဥအစိမ်းထဲတွင်ပါဝင်သော Oxalate ဓာတ်က ဂေါက်ရောဂါနှင့် ကျောက်ကပ်တွင် ကျောက်တည်ခြင်း ရောဂါတို့ကို အားပေးစေနိုင်သဖြင့်၊ ပိန်းဥ နှင့် ပိန်းရိုး တို့ကို သေသေချာချာ အပူပေးချက်ပြုတ်ပြီးမှသာ စားသောက်သင့်ပါသည်။

ပိန်းဥ ကို အလွန်ကြိုက်နှစ်သက်ကြသော အဆိုပါရောဂါရှိသူများသည် Oxalate ဓာတ်ပြယ် စေရန်အတွက် ပိန်းဥ ကို နွားနို့(သို့မဟုတ်) ကယ်လ်စီယမ် ကြွယ်ဝစွာပါရှိသော အစားအစာတစ်ခုခုဖြင့် တွဲဖက်၍သာ စားသုံးပေးသင့်ပါသည်။

Ref; goodhealth

 

328 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.