မနက္ေစာေစာ ေရေသာက္မယ္ဆိုရင္

ဒီေန႔ေျပာျပခ်င္တာေလးကေတာ့ မနက္အိပ္ရာႏိုးၿပီး ဘာမွမလုပ္ခင္ ေရေသာက္ဖို႔ပါပဲ။ ရရွိမယ့္ အက်ိဳးဆက္ကေတာ့-

၁။ အိပ္ရာႏိုးႏိုးခ်င္းေရေသာက္ျခင္းဟာ သင့္ကို ေရဓာတ္ျပည့္ဝေစပါတယ္။
မနက္အိပ္ရာထထခ်င္းမွာ ဆီးအေရာင္က ပိုရင့္ေနတတ္ပါတယ္။ ဒါဟာ တညတာမွာ ေရဓာတ္ရရွိခဲ့ျခင္း မရွိတာေၾကာင့္လို႔ ပညာရွင္တခ်ိဳ႕က ယယူဆၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အိပ္ရာႏိုးၿပီးၿပီးခ်င္း ေရမ်ားမ်ားေသာက္ၿပီး ေရဓာတ္ကို ျဖည့္တင္းထားသင့္ပါတယ္။ သုေတသီတခ်ိဳ႕ကလည္း အိပ္ရာႏိုးၿပီး ၆နာရီအတြင္းဟာ ေရဓာတ္ကို အမ်ားဆုံးျဖည့္တင္းသင့္တဲ့အခ်ိန္လို႔ ဆိုၾကပါတယ္။

၂။ မနက္ခင္းမွာ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ျခင္းဟာ တေန႔တာ ကယ္လိုရီရယူႏႈန္းကို ေလ်ာ့နည္းေစတယ္
ေရကို မနက္ခင္းမွာ မ်ားမ်ားေသာက္ထားလိုက္ရင္ ဗိုက္ျပည့္ေနတဲ့ ခံစားမုကို ရေစၿပီး ကယ္လိုရီမ်ားမ်ား စားသုံးမိျခင္းကေန ကာကြယ္ေပးတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္တခုမွာေတာ့ မနက္စာမတိုင္ခင္မွာ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးျခင္းဟာ ကယ္လိုရီစားသုံးမႈႏႈန္းကို ၁၃ ရာခိုင္ႏႈန္း ေလ်ာ့ေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ေန႔လယ္စာ မစားမီ မိနစ္သုံးဆယ္ခန႔္ ႀကိဳၿပီး ေသာက္သုံးေပးျခင္းဟာလည္း ကယ္လိုရီရရွိမႈကို ေလ်ာ့နည္းေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါဟ အသက္ႀကီးပိုင္းေတြအတြက္ ပိုၿပီး ထိေရာက္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၃။ မနက္ခင္းမွာ ေရေသာက္ျခင္းဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ေစပါတယ္။
ဒီယူဆခ်က္ဟာ ကိုယ္ခႏၶာအပူခ်ိန္ေပးဖို႔ အလုပ္လုပ္ပုံနဲ႔ ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ ေရေသာက္လိုက္ၿပီးတဲ့အခါ အစာအိမ္အူလမ္းေၾကာင္း ေအးျမသြားတဲ့အတြက္ အပူခ်ိန္ကို ျပန္လည္ထိန္းညႇိဖို႔ အပူခ်ိန္ျမႇင့္ေပးဖို႔ ခႏၶာကိုယ္က လုပ္ေဆာင္ရပါတယ္။ ဒီလုပ္ေဆာင္ခ်က္မွာ ကယ္လိုရီေလာင္ကြၽမ္းမႈကို ပိုျမင့္လာေစတဲ့အတြက္ ကယ္လိုရီက်ေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

၄။ အိပ္ရာထခ်ိန္ေရေသာက္ျခင္းဟာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ တိုးတက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။
ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ျခင္းဟာ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ လုပ္ေဆာင္မုွကို က်ဆင္းေစပါတယ္။ မွတ္သားျခင္း၊ အသစ္မ်ား ေလ့လာျခင္း စတာေတြကို လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္း ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ရဲ႕ ၁-၂ ရာခိုင္ႏႈန္းခန႔္ ေရဓာတ္ေလ်ာ့နည္းသြားျခင္းဟာ ႏိုးၾကားမႈ၊ အာ႐ုံစူးစိုက္မႈ၊ ေရတိုမွတ္ဉာဏ္ စတာေတြအျပင္ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈေတြကိုလည္း က်ဆင္းသြားေစတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။

ဒါေၾကာင့္ မနက္ေစာေစာမွာ ေရဓာတ္ျဖည့္တင္းထားတာ အေကာင္းဆုံးပါပဲ။

၅။ မနက္ေစာေစာ ေရေသာက္ထားျခင္းဟာ အဆိပ္အေတာက္ေတြကို ဖယ္ရွားၿပီး အေရျပားကို အက်ိဳးျပဳပါတယ္။
ကိုယ္ခႏၶာထဲက အဆိပ္အေတာက္ေတြကို ေက်ာက္ကပ္ကေန စစ္ထုတ္ဖယ္ရွားပါတယ္။ ဒီအတြက္ ေရကို လိုအပ္ပါတယ္။ တကယ္လို႔ စစ္ထုတ္ရမယ့္ ပမာဏဟာ ေက်ာက္ကပ္ကေန ကိုင္တြယ္လုပ္ေဆာင္ႏိုင္မယ့္ ပမာဏထက္ ေက်ာ္လြန္ေနမယ္ဆိုရင္ ဆီးမ်ားမ်ားစြန႔္ဖို႔ လိုပါတယ္။ ဒီအတြက္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ဖို႔ လိုပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ျခင္းဟာ အေရျပားကို အက်ိဳးျပဳပါတယ္။ မနက္ခင္းမွာ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ျခင္းက ဝက္ၿခံထြက္တာကို ေလ်ာ့နည္းေစၿပီး အသားအေရကို စိုျပည္ေစပါတယ္။


Ref;HEALTH GROUP

935 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.