ကန္စြန္းဥ စားသင့္တဲ့ အေၾကာင္းရင္း…

ကန္စြန္းဥကို ဘာေၾကာင့္ စားသုံးသင့္သလဲဆိုတဲ့ အခ်က္မ်ားကေတာ့….

– ႏွလုံးတိုက္ခိုက္ခံရျခင္းကို ကာကြယ္ေပးႏိုင္ေသာ ဗီတာမင္ B6 ႂကြယ္ဝစြာ ပါရွိျခင္း

– အေရျပားတင္းရင္း၊ ႏုပ်ိဳမႈကို ထိန္းသိမ္းေပးႏိုင္ေသာ ကိုေလဂ်င္ အမွ်င္မ်ားကို ထုတ္လုပ္ေပးရာတြင္ ကူညီေပးေသာ ဗီတာမင္ C မ်ား ပါဝင္ေနျခင္း

– ဗီတာမင္ D ပါဝင္ျခင္း၊ ထိုဗီတာမင္သည္ စြမ္းအင္ပမာဏ၊ စိတ္ အေျခအေန၊ အ႐ိုးမ်ား တည္ေဆာက္ျခင္း၊ ႏွလုံး၊အေရျပား၊ အာ႐ုံေၾကာႏွင့္သြားက်န္းမာေရး တို႔တြင္ အေရးႀကီးသည့္ အခန္းက႑မွ ပါဝင္ေနျခင္း

– ေသြးျဖဴဥမ်ား ထုတ္လုပ္ျခင္း၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ား ေလ်ာ့က်ျခင္း၊ ခုခံအားစနစ္ ေကာင္းမြန္ျခင္း စသည့္ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားကို ေပးစြမ္းႏိုင္ေသာ သံဓာတ္၊ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားကို ေျပေလ်ာ့ေစႏိုင္ေသာ မဂၢနီစီယမ္ဓာတ္၊ ႏွလုံးခုန္ႏႈန္းႏွင့္ အာ႐ုံေၾကာ သတင္းေပးပို႔ခ်က္ မ်ားကို ထိန္းညႇိေပးေသာ ပိုတက္စီယမ္၊

– သဘာဝ သၾကားဓာတ္မ်ား ပါရွိၿပီး ေသြးေၾကာ ထဲသို႔ ျဖည္းညင္းစြာ ထုတ္လႊတ္ႏိုင္ျခင္း

– ကင္ဆာေရာဂါကို ေမာင္းထုတ္ၿပီး အသက္အ႐ြယ္ အိုမင္းျခင္းကို တြန္းလွန္ကာ ကြယ္ႏိုင္ေသာ ကယ္႐ိုတီးႏြိဳက္ ဓာတ္မ်ား ႂကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ျခင္း

– ခ်က္ျပဳတ္နည္း အမ်ိဳးမ်ိဳး ျပဳတ္ျခင္း၊ ခ်က္ျခင္း၊ ဟင္းခ်ိဳ သို႔မဟုတ္ ေၾကာ္ျခင္း စသည္ျဖင့္ ျပင္ဆင္ကာ စားသုံးႏိုင္ျခင္း စသည္တို႔ျဖစ္ပါတယ္။

[ Unicode ]

ကန်စွန်းဥကို ဘာကြောင့် စားသုံးသင့်သလဲဆိုတဲ့ အချက်များကတော့….

– နှလုံးတိုက်ခိုက်ခံရခြင်းကို ကာကွယ်ပေးနိုင်သော ဗီတာမင် B6 ကြွယ်ဝစွာ ပါရှိခြင်း

– အရေပြားတင်းရင်း၊ နုပျိုမှုကို ထိန်းသိမ်းပေးနိုင်သော ကိုလေဂျင် အမျှင်များကို ထုတ်လုပ်ပေးရာတွင် ကူညီပေးသော ဗီတာမင် C များ ပါဝင်နေခြင်း

– ဗီတာမင် D ပါဝင်ခြင်း၊ ထိုဗီတာမင်သည် စွမ်းအင်ပမာဏ၊ စိတ် အခြေအနေ၊ အရိုးများ တည်ဆောက်ခြင်း၊ နှလုံး၊အရေပြား၊ အာရုံကြောနှင့်သွားကျန်းမာရေး တို့တွင် အရေးကြီးသည့် အခန်းကဏ္ဍမှ ပါဝင်နေခြင်း

– သွေးဖြူဥများ ထုတ်လုပ်ခြင်း၊ စိတ်ဖိစီးမှုများ လျော့ကျခြင်း၊ ခုခံအားစနစ် ကောင်းမွန်ခြင်း စသည့် အကျိုးကျေးဇူးများကို ပေးစွမ်းနိုင်သော သံဓာတ်၊ စိတ်ဖိစီးမှုများကို ပြေလျော့စေနိုင်သော မဂ္ဂနီစီယမ်ဓာတ်၊ နှလုံးခုန်နှုန်းနှင့် အာရုံကြော သတင်းပေးပို့ချက် များကို ထိန်းညှိပေးသော ပိုတက်စီယမ်၊

– သဘာဝ သကြားဓာတ်များ ပါရှိပြီး သွေးကြော ထဲသို့ ဖြည်းညင်းစွာ ထုတ်လွှတ်နိုင်ခြင်း

– ကင်ဆာရောဂါကို မောင်းထုတ်ပြီး အသက်အရွယ် အိုမင်းခြင်းကို တွန်းလှန်ကာ ကွယ်နိုင်သော ကယ်ရိုတီးနွိုက် ဓာတ်များ ကြွယ်ဝစွာ ပါဝင်ခြင်း

– ချက်ပြုတ်နည်း အမျိုးမျိုး ပြုတ်ခြင်း၊ ချက်ခြင်း၊ ဟင်းချို သို့မဟုတ် ကြော်ခြင်း စသည်ဖြင့် ပြင်ဆင်ကာ စားသုံးနိုင်ခြင်း စသည်တို့ဖြစ်ပါတယ်။

Ref; goodhealth

 

2K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.