၆ နာရီေနာက္ပိုင္း ဘာမွမစားပဲေနရင္ ဝိတ္က်မွာလား

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်သူေတြမွာ လူသိမ်ားတဲ့ နည္းတစ္ခ်ိဳ႕ရွိပါတယ္။ Raw until 4 ၊ Keto until 5 ၊ Vegan until 6 ၊ Dry until Fri စတာေတြေပါ့။ ဒီလိုနည္းေတြအျပင္ ညေန ၆ နာရီမတိုင္ခင္ အစားအေသာက္ေတြမွီဝဲခိုင္းတဲ့ Before 6 ကလည္း လူသိမ်ားလွပါတယ္။

၆ နာရီေက်ာ္ရင္ ဘာမွမစားရဘူးလား
တကယ္ေတာ့ ညအိပ္ရာမဝင္ခင္မွာ အစာမစားတာဟာ က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစတဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အိပ္ယာမဝင္ခင္ ၂ နာရီေလာက္ျခားၿပီး အစာအစားထားရင္ အဆင္ေျပပါၿပီ။

၆ နာရီေနာက္ပိုင္းေရာက္တာနဲ႔ ဘာမွမစားရဘူးလို႔ေတာ့ ပုံေသသတ္မွတ္လို႔မရႏိုင္ပါဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ လူတိုင္းဟာ ေန႔တိုင္း ၆ နာရီမတိုင္ခင္မွာ ဒင္နာစားၾကမွာမဟုတ္လို႔ပါပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕မ်ားဆို အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာ ႐ုံးအဆင္း အိမ္အျပန္ ဘတ္စ္ကားေပၚမွာပဲရွိၾကဦးမွာေလ။

ဒါဆို ဘယ္လိုလုပ္ၾကမလဲ။ ကြၽမ္းက်င္သူေတြကေတာ့ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ရာမွာ ေအာက္ပါနည္းေတြ သုံးဖို႔ အႀကံေပးထားၾကပါတယ္။

တစ္ေန႔တာကို နည္းမွန္လမ္းမွန္နဲ႔ စတင္
မနက္စာနဲ႔ ေန႔လယ္စာ မွီဝဲရာမွာ အသားကို တတ္ႏိုင္သမွ် နည္းနည္းပဲစားတာက ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ဖို႔ အကူအညီျဖစ္ေစပါတယ္။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ မနက္စာစားခ်ိန္မွာ သစ္သီးေတြ၊ ပ႐ိုတိန္းဓာတ္ႂကြယ္ဝတဲ့ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြ မ်ားမ်ားမွီဝဲတာက ေကာင္းမြန္တဲ့နည္းလမ္းျဖစ္ပါတယ္။

ေန႔လယ္စာအတြက္ဆိုရင္ေတာ့ အသားကို သင့္ေလ်ာ္တဲ့ ပမာဏမ်ိဳးထည့္စားႏိုင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ အသုပ္ေတြ၊ စြပ္ျပဳတ္ေတြနဲ႔ ပဲေတြကို ပိုၿပီးမွီဝဲေပးသင့္ပါတယ္။

သင့္ ပန္းကန္ထဲမွာ လတ္ဆတ္တဲ့ သစ္သီးဝလံေတြမ်ားေနပါေစ
အသားကိုေလွ်ာ့စားၾကတဲ့အခါ စားစရာနည္းသြားတယ္လို႔ လူတိုင္းက ထင္ျမင္တတ္ၾကပါတယ္။ တကယ္ေတာ့ သစ္သီးဝလံေတြ၊ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြက အသားေတြထက္ပိုၿပီး ေ႐ြးခ်ယ္စရာမ်ားပါတယ္။ လူေတြရဲ႕ အသားအေပၚ စြဲလမ္းေနတဲ့စိတ္ေၾကာင့္သာ ခုလို ခံစားေနရတာပါ။

ေန႔လယ္စာ မွီဝဲခ်ိန္မွာ လတ္ဆတ္တဲ့ သစ္သီးဝလံေတြကို မ်ားမ်ားပိုမွီဝဲေပးတာက ကိုယ္အေလးခ်ိန္က်ဆင္းေစဖို႔ ေျခလွမ္းေကာင္းေတြကိ စတင္လိုက္တာပါပဲ။

ေအးခဲစာေတြနဲ႔ အသင့္စားဆီေၾကာ္မုန႔္ေတြနဲ႔ လမ္းခြဲလိုက္ပါ
ေအးခဲစာေတြဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ေနသူေတြနဲ႔ တကယ့္ ရန္ဘက္ေတြပါပဲ။ ေနာက္ၿပီး ဆီေၾကာ္မုန႔္ေတြ၊ အသင့္စားမုန႔္ထုတ္ေတြကလည္း ဒီအတိုင္းပါပဲ။ ဒီမုန႔္ေတြမွာပါဝင္ေနတဲ့ သၾကား၊ ဆိုဒီယမ္နဲ႔ အဆီေတြဟာ သင့္ကို ဝေစ႐ုံသာမက က်န္းမာေရးကိုပါ ထိခိုက္ေစမွာပါ။

သင္အရမ္းႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့အရာေတြရွိေနတယ္ဆိုရင္ အာသာေျပ႐ုံနည္းနည္းပဲစားပါ။ ေနာက္ၿပီး အဲ့ဒီအရာေတြကိုေတာ့ ညေန ၆ နာရီမေက်ာ္ခင္မွာစားပါ။

ဘာစားစား အသီးအ႐ြက္ခ်ည္းစားေနဖို႔ မလိုဘူး
အသီးအ႐ြက္ေတြကို ပိုမိုမွီဝဲတာက က်န္းမာေစတယ္ဆိုေပမယ့္ နည္းမွန္လမ္းမွန္မဟုတ္ရင္ေတာ့ အက်ိဳးထူးမွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ကိုယ္က သက္သက္လြတ္စားတတ္တဲ့လူမ်ိဳးမဟုတ္ဘူးဆိုရင္ အာဟာရမွ်တစြာ မွီဝဲဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္နဲ႔ သားငါးကို မွ်တေအာင္ မွီဝဲစားသုံးတာက အေကာင္းဆုံးနည္းလမ္းျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္ေရွာင္ရွားသင့္တာက အသင့္စားမုန႔္ထုပ္ေတြပါပဲ။

၆ နာရီေနာက္ပိုင္းဆိုရင္ ဘာမွမစားရေတာ့ဘူးလား
မဟုတ္ပါဘူး။ ၆ နာရီေနာက္ပိုင္းမွာ ကိုယ္ေနသာထိုင္သာရွိေအာင္ အစာနည္းနည္းမွီဝဲလို႔ရပါတယ္။ တကယ္တမ္း ၆ နာရီေနာက္ပိုင္းမွာ လုံးဝေရွာင္က်ဥ္ရမွာက Junk Food ေတြ၊ ဆီေၾကာ္အစာေတြ၊ အယ္ကိုေဟာနဲ႔ အသင့္စား မုန႔္ထုတ္ေတြပါပဲ။ အဲ့ဒီအစားအစာေတြကိုေတာ့ လုံးမဝစားသင့္ပါဘူး။

အခ်ိန္ကိုခ်ည္း အာ႐ုံစိုက္မေနပါနဲ႔
ညေန ၅:၅၉ မွာ ခ်ီစ္ဘာဂါအႀကီးႀကီး တစ္လုံးစားတဲ့သူနဲ႔ ၇ နာရီေလာက္မွာ ဟင္းသီးဟင္း႐ြက္ေတြနဲ႔ ညစာစားတတ္သူ ဘယ္သူက က်န္းမာေရးနဲ႔ ပိုညီၫြတ္မယ္ထင္သလဲေလေနာ့။ အဓိက က်တာက ဘယ္အခ်ိန္မွာစားတယ္ဆိုတာထက္ ဘယ္လိုစားတယ္၊ ဘယ္ေလာက္ စနစ္တက် စားတယ္ဆိုတာက အဓိကျဖစ္ပါတယ္။

အသား၊ ငါးကို ကိုယ္တိုင္ခ်က္ျပဳတ္စားပါ
အသားေတြ ငါးေတြစားမယ္ဆိုရင္ ဆိုင္မွာစားတာမ်ိဳးကို တတ္ႏိုင္သမွ် ေရွာင္က်ဥ္တာက အေကာင္းဆုံးပါပဲ။ ကိုယ္တိုင္ ဒါမွမဟုတ္ အိမ္မွာ ခ်က္ျပဳတ္စားတဲ့အခါ က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီၫြတ္တဲ့ အခ်ိဳမႈန႔္လို၊ အဆီမ်ားတဲ့အစိတ္အပိုင္းေတြကို ေရွာင္ရွားႏိုင္သလို ဆားေတြ၊ ငံျပာရည္ေတြနဲ႔ အဆီေတြကိုလည္း ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။

Ref;HEALTH GROUP

125 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.