အထုိင္မ်ားသြားခဲ့မယ္ဆိုရင္

နည္းပညာက သိသာထင္ရွားတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ယူေဆာင္လာေပးတဲ့အတြက္ အခ်ိန္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ အလုပ္မ်ားမ်ားၿပီးတာမ်ိဳး၊ အားအင္ သက္သာတာမ်ိဳး၊ အျမန္ ေရာက္ရွိႏိုင္တာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါၿပီ။ ဒါေပမယ့္ သူ႔မွာလည္း ဆိုးက်ိဳးေတြ အမ်ားႀကီး ရွိႏိုင္ပါေသးတယ္။

အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ေနျခင္းဟာ ခါးနာျခင္း၊ လူေနထိုင္ပုံမမွန္ျခင္းနဲ႔ အျခားေရာဂါေတြျဖစ္တဲ့ ဆီးခ်ိဳ၊ ႏွလုံးေရာဂါနဲ႔ အဝလြန္ေရာဂါေတြ ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။

သင့္အလုပ္မွာ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ဖို႔လိုတယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ သင့္က်န္းမာေရးကို ဘယ္လိုဆိုးက်ိဳးေတြ ျဖစ္လာႏိုင္တယ္ဆိုတာ ေလ့လာၾကည့္လိုက္ပါလို႔ ကြၽမ္းက်င္သူ ေလးေယာက္က ေျပာပါတယ္။

ဦးေႏွာက္၊ လည္ပင္းနဲ႔ ပုခုံး ျပႆနာမ်ား
ကိုယ္ခႏၶါကို လႈပ္ရွားတယ္ဆိုတာ ေသြးနဲ႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ေတြကို ဦးေႏွာက္ကို ပိုမို စီးဆင္းျခင္းၿပီး ဉာဏ္ေကာင္းေစကာ အရာရာကို ၾကည္လင္ျပတ္သားစြာ ျမင္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ေနမယ္ဆိုရင္ ဦးေႏွာက္ကို ေသြးစီးဆင္းမႈ က်ဆင္းလာၿပီးေတာ့ ၾကည္လင္ျပတ္သားစြာ ေတြးေတာႏိုင္တဲ့ စြမ္းအားကို တားျမစ္ပါတယ္။

ကြန္ပ်ဴတာကို ၾကည့္ဖို႔ လူကေရွ႕ကိုကိုင္းၿပီး အလုပ္လုပ္ျခင္းဟာ လည္ပင္း (အထူးသျဖင့္ လည္ပင္း ေက်ာ႐ိုး) ေပၚကို ႀကီးမာတဲ့ ဖိအားသက္ေရာက္ေစပါတယ္။ ကိုယ္ေနဟန္ မမွန္ျခင္းဟာ သင့္ရဲ႕ ခါးနဲ႔ ပုခုံး ႂကြက္သားေတြကို ပ်က္စီးေစၿပီးေတာ့ ကီးဘုတ္ ေရွ႕ကို အခ်ိန္အၾကာႀကီး ကုန္းၾကည့္ေနတဲ့အတြက္ ႂကြက္သားေတြ လိုတာထက္ ပိုဆန႔္ျခင္းကို ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။

ခါးျပႆနာမ်ား
ကိုယ္ေနဟန္ မမွန္ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ပြားႏိုင္တဲ့ အဓိက ျပႆနာ တစ္ခုကေတာ့ ခါးနာျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ လႈပ္ရွားမႈဟာ ေက်ာ႐ိုးမထဲက ေက်ာ႐ိုးဆစ္ေတြၾကားက ေပ်ာ့ေျပာင္းတဲ့ အဆစ္ျပားေတြကို က်ဳံ႕ျခင္း ဆန႔္ျခင္းေတြ ျဖစ္ေပၚေစၿပီးေတာ့ ေသြးနဲ႔ အာဟာရေတြကို ျဖည့္တင္းေပးပါတယ္။ အၾကာႀကီး ထိုင္ေနမယ္ဆိုရင္ ဒီ အဆစ္ျပား ေတြဟာ မညီမွ်ပဲ သိပ္သည္းလာၿပီးေတာ့ ေကာ္လာဂ်င္ ေတြကို အ႐ြတ္ေတြၾကားမွာ ျဖစ္လာေစပါတယ္။

ဒီလိုပဲ ခါး႐ိုးဆစ္ ေတြ ကြၽံက်ျခင္းဟာ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕မွာ အခ်ိန္အၾကာႀကီးေနတတ္တဲ့ လူေတြမွာ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။

ႂကြက္သား ယိုယြင္းလာျခင္း
ထိုင္ေနျခင္းဟာ သင့္ႂကြက္သားေတြ အသုံးျပဳဖို႔ မလိုအပ္တာေၾကာင့္ မသုံးပဲ အၾကာႀကီး ထားမယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ သင့္ကို Swayback လို႔ေခၚတဲ့ ေၾကာ႐ိုးမရဲ႕ သဘာဝအတိုင္း ကိုင္းၫြတ္မႈကို လိုတာထက္ပိုၿပီး ဆန႔္ေစျခင္း ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။ ဒါ့ျပင္ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ျခင္းဟာ အထူးသျဖင့္ တင္ပဆုံနဲ႔ ခါးတို႔ရဲ႕ ေယဘုယ် ေပ်ာ့ေျပာင္းမႈကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ ေပ်ာ့ေျပာင္းတဲ့ တင္ပဆုံးနဲ႔ ခါးေတြဟာ ကိုယ္ခႏၶါ ညီမွ်မႈကို ထိန္းသိမ္းေပးၿပီး အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ျခင္းကေတာ့ တင္ပဆုံ ေကြးတဲ့ ႂကြက္သားေတြကို တိုေစၿပီး ေတာင့္တင္းေစပါတယ္။

Glute muscles ေတြဟာ မသုံးတာၾကာရင္ ပိုၿပီးေတာ့ ေပ်ာ့လာႏိုင္ၿပီးေတာ့ ဒါဟာ သင့္ကို ေျခလွမ္းႀကဲႀကဲ ေလွ်ာက္ႏိုင္စြမ္းနဲ႔ ကိုယ္ခႏၶါကို တည္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းထားႏိုင္စြမ္းေတြကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

ကိုယ္ခႏၶါ အဂၤါမ်ား ပ်က္စီးျခင္း
အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ျခင္းဟာ ႏွလုံးေရာဂါ၊ ႏွလုံးေသြးေၾကာေရာဂါနဲ႔ အူမႀကီးကင္ဆာတို႔ကို ျဖစ္ပြားေစႏိုင္ပါတယ္။ ၿခဳံေျပာရရင္ ဒီျပႆနာေတြဟာ ကိုယ္ခႏၶါမလႈပ္ရွားတာေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ အင္ဆူလင္ ပိုထြက္ျခင္းနဲ႔ အဂၤါေတြကို ေသြးေရာက္ႏႈန္းေႏွးျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ပုံမွန္ လႈပ္ရွားျခင္းဟာ ကင္ဆာဆဲလ္ေတြကို သတ္ေပးၿပီး ဓါတ္တိုးပစၥည္း ေတြကို သုတ္သင္ေပးတဲ့ ဓါတ္တိုးဆန႔္က်င္ ဂုဏ္သတၱိရွိတဲ့ ပစၥည္းေတြကို အားေပးပါတယ္။

အင္ဆူလင္ပိုထုတ္ျခင္းဟာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို တက္လာေစၿပီး ဆီးခ်ိဳနဲ႔ အဝလြန္ျခင္းေတြကို ျဖစ္ေစတတ္ပါတယ္။

ေျခေထာက္ ေရာဂါမ်ား
သိသာထင္ရွားစြာပဲ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္ျခင္းဟာ ေျခေထာက္ေတြထဲမွာ ေသြးလွည့္ပတ္မႈကို တားဆီးပါတယ္။ ဒါဟာ ေျခခ်င္းဝတ္ ေသြးစုၿပဳံျခင္း ျဖစ္ေစၿပီးေတာ့ ေျခခ်င္းဝတ္ ေရာင္ျခင္း၊ ေသြးေၾကာထုံးျခင္းနဲ႔ အႏၲရာယ္ေပးႏိုင္တဲ့ ေသြးခဲျဖစ္ေပၚမႈေတြကိုပါ ျဖစ္လာႏိုင္ေစပါတယ္။ ေနာက္ျပႆနာတစ္ခုကေတာ့ အ႐ိုး ေတြဟာ ပိုၿပီးေတာ့ အားနည္းလာၿပီး သိပ္သည္းမႈ နည္းပါးလာတာပါပဲ။ ေျပးျခင္း၊ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း အစရွိတဲ့ ပုံမွန္ လႈပ္ရွားမႈ ျပဳျခင္းဟာ အ႐ိုးေတြကို သန္စြမ္းေစပါတယ္။ ဒါဟာ အသက္ႀကီးတဲ့သူေတြမွာ အထိုင္မ်ားတာေၾကာင့္ ဘာေၾကာင့္ အ႐ိုးပြေရာဂါ ျဖစ္ေစလဲဆိုတဲ့ အခ်က္ကို ရႈင္းျပႏိုင္ပါတယ္။

တီဗြီကို သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ၈ ႏွစ္ခြဲ ထက္ပိုၿပီး ၾကည့္တဲ့သူေတြဟာ တစ္ေန႔ကို တစ္နာရီေတာင္ မၾကည့္တဲ့ သူေတြနဲ႔ ယွဥ္ရင္ အ႐ြယ္မတိုင္မီ ေသဆုံးမႈ ၆၁ ရာခိုင္ႏႈန္း ပိုမို မ်ားျပားတယ္လို႔ ေလ့လာမႈတစ္ခုက ေျပာပါတယ္။

ဒါဆိုရင္ ကိုယ္ခႏၶါ မလႈပ္ရွားမႈေတြ ပိုမိုမ်ားျပားလာတာကို ဘယ္လိုတိုက္ထုတ္ၾကမလဲ။
ပထမဆုံးအေနနဲ႔ အလုပ္အတြက္ျဖစ္ေစ၊ အျခားရည္႐ြယ္ခ်က္နဲ႔ ျဖစ္ေစ အခ်ိန္အၾကာႀကီး ထိုင္စရာမလိုပါဘူး။ မတ္မတ္ထိုင္ပါ။ ကီးဘုတ္ေရွ႕ကို ကုန္းေနျခင္းကို ေရွာင္ပါ။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့ ေဘာလုံးကို ဝယ္မယ္ဆိုရင္ ဒါဟာ သင့္ႂကြက္သားေတြကို အလုပ္လုပ္ေစၿပီး သင့္ကိုယ္ခႏၶါကို သဘာဝအတိုင္း ေျဖာင့္မတ္စြာ ရွိေနေစပါတယ္။ ေနာက္ေက်ာမွီမပါတဲ့ ထိုင္ခုံကိုလဲ ေလ့က်င့္ခန္း ေဘာလုံးအစား အသုံးျပဳႏိုင္ပါတယ္။

ဒုတိယ အခ်က္ကေတာ့ ကိုယ္ခႏၶါအေၾကာဆန႔္ဖို႔ ပုံမွန္ ထသင့္ပါတယ္။ ဒါကို ဘယ္ေလာက္တစ္ခါလုပ္ရမွာလဲ။ အနည္းဆုံး မိနစ္သုံးဆယ္တစ္ခါလို႔ ကြၽမ္းက်င္သူေတြက ေျပာပါတယ္။ ထၿပီးေတာ့ သင့္႐ုံးမွာ မိနစ္အနည္းငယ္ေလာက္ လမ္းေလွ်ာက္ျခင္းဟာ ေသြးစီးဆင္းႏႈန္းကို ျမႇင့္တင္ေပးၿပီး ဦးေႏွာက္နဲ႔ ႂကြက္သားေတြကို အေကာင္းဆုံး လုပ္ေဆာင္ႏိုင္ေစပါတယ္။

တတိယအေနနဲ႔ ေယာဂျပဳလုပ္ျခင္းဟာ သင့္ႂကြက္သားေတြကို ေပ်ာ့ေျပာင္းေစၿပီး စိတ္ကို ေအးခ်မ္းေစကာ တစ္ေန႔တာ အလုပ္ေတြကေန ဖိအားေလ်ာ့ေစႏိုင္ပါတယ္။ မတ္တပ္အေနနဲ႔ အလုပ္လုပ္ဖို႔ တြန္းအားေပးမယ့္ မတ္တပ္ရပ္ အလုပ္လုပ္ရတဲ့ အလုပ္ခုံကိုလည္း ဝယ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါဟာ ေသြးနဲ႔ ေအာက္ဆီဂ်င္ စီးဆင္းႏႈန္းကို ကူညီေပးၿပီး ေသြးခဲျဖစ္ေပၚႏႈန္းနဲ႔ အျခား မေကာင္းတဲ့ က်န္းမာေရး ျပႆနာေတြကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

Ref;BEAUTY

67 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.