ပင္ပန္းတဲ့ မနက္ခင္းေတြမျဖစ္ေစဖို႔

မနက္ခင္းမွာ အိပ္ရာထဖို႔ အရမ္းခက္ေနတယ္။ မထခ်င္ ထခ်င္ ထလိုက္တယ္။ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္၊ ေရခ်ိဳး၊ မနက္စာ စားၿပီးတဲ့အထိေတာင္ လူက မလန္းဘူး။ ပင္ပန္းေနသလို ခံစားေနရတယ္ ဆိုတဲ့သူေလးေတြ ရွိလား။ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့….

မနက္ခင္းမွာ ဘာေၾကာင့္ ပင္ပန္းေနတာလဲ။
မနက္ခင္းတိုင္းမွာ သင္ ပင္ပန္းေနရတာက ဒီ အခ်က္ေတြေၾကာင့္ပါ။

ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနစဥ္မွာ ႐ုတ္တရက္ လန႔္ႏိုးတာ
ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ေနတုန္းမွာ ႐ုတ္တရက္ လန႔္ႏိုးတာ ဒါမွမဟုတ္ အႏႈိးခံရတဲ့ အခါမ်ိဳးမွာ ဦးေႏွာက္က ျပည့္ျပည့္ဝဝ မႏိုးေသးတာေၾကာင့္ မနက္ခင္းမွာ ပင္ပန္းတယ္လို႔ ခံစားရတာပါ။

ညဘက္ အိပ္ခ်ိန္ မမွန္တာ
ညဘက္မွာ အိပ္ရာဝင္ခ်ိန္ မွန္မွလည္း ခႏၶာကိုယ္က အင္အားျပည့္ဝၿပီး မနက္ခင္းမွာ လန္းဆန္းတက္ႂကြမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ညဘက္တိုင္းမွာ ပုံမွန္ အိပ္ခ်ိန္ ထားရွိဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔။

ေန႔ခင္းကို နာရီဝက္ထက္ေက်ာ္ၿပီး တစ္ေရးအိပ္တာ
ေန႔ခင္းေန႔လယ္ တစ္ေရးအိပ္တာက ႏွလုံးေရာဂါ ျဖစ္ႏိုင္ေျခကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးသလို ဦးေႏွာက္ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူ ျပဳတယ္ဆိုေပမယ့္ နာရီဝက္ထက္ ေက်ာ္ၿပီး အိပ္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ညဘက္ အိပ္စက္မႈမွာ အေႏွာင့္အယွက္ေစမွာပါ။

ညဘက္မွာ ေကာင္းေကာင္း အိပ္မေပ်ာ္တာက မနက္ခင္းမွာ ပင္ပန္းစြာ ႏိုးထ လာေစပါလိမ့္မယ္။

အိပ္ရာ မဝင္ခင္အထိ ဖုန္းသုံးတာ
အိပ္ခါနီး အနည္းဆုံး နာရီဝက္ အလိုမွာ ဖုန္း မသုံးသင့္ပါဘူး။ အိပ္ခါနီး ၂ နာရီအတြင္း ဖုန္းသုံးမယ္ ကြန္ပ်ဴတာ သုံးမယ္ဆိုရင္ ညဘက္ အိပ္စက္မႈမွာ အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစၿပီး မနက္ခင္း အိပ္ရာထတဲ့အခါ ပင္ပန္းတယ္၊လို႔ ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။

အိပ္စက္မယ့္ ပတ္ဝန္းက်င္က သက္ေတာင့္သက္သာ မျဖစ္တာ
အိပ္စက္မယ့္ ပတ္ဝန္းက်င္က အရမ္းပူလြန္းေနတာ၊ အလင္းမ်ားေနတာ၊ ဆူညံေနတာမ်ိဳး ျဖစ္မယ္ဆိုရင္လည္း ေကာင္းေကာင္း အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ခက္ၿပီး မနက္ခင္း အိပ္ရာထတဲ့အခါ ပင္ပန္းတယ္၊လို႔ ခံစားရေစႏိုင္ပါတယ္။

အိပ္ယာက သက္ေတာင့္သက္ မရွိတာ
ေခါင္းအုံးက ျမင့္ေနတာ၊ ေမြ႕ယာက မာလြန္းေနတာ၊ အိပ္ယာခင္းက ၾကမ္းတာစတဲ့ အခ်က္ေတြကလည္း သက္ေတာင့္သက္သာ မရွိသလို ခံစားရေစၿပီး ႏွစ္ႏွစ္ ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔ ခက္တာေၾကာင့္ မနက္ခင္း ႏိုးထတဲ့အခါ ပင္ပန္းေနတာပါ။

အိပ္ခါနီးမွာ အစားစားမိတာ
ညအိပ္ခါနီးမွာ အီစိမ့္ေနတဲ့ အစားအစာ၊ အဆီမ်ားတဲ့ အစားအစာ၊ စပ္လြန္းတဲ့ အစားအစာ၊ ကဖင္း ပါဝင္ေနတဲ့ အစားအစာေတြကို စားသုံးမိတာက အိပ္စက္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစလို႔ မနက္ခင္းမွာ ပင္ပန္းတယ္လို႔ ခံစားရေစပါတယ္။

ဆီးခဏခဏ ထသြားရတာ
ညဘက္ အိပ္ခ်ိန္မွာ ဆီးခဏခဏ ထသြားရတာ ကလည္း အိပ္စက္မႈကို အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစလို႔ မနက္ခင္းမွာ အိပ္ေရးမဝဘဲ ပင္ပန္းတယ္လို႔ ခံစားရေစႏိုင္ပါတယ္။

အိပ္ခါနီးမွာ ေရအမ်ားႀကီး ေသာက္မိတာေၾကာင့္ ဆီးခဏခဏ ထသြားႏိုင္သလို ဆီးခ်ိဳ လိုမ်ိဳး က်န္းမာေရးျပႆနာေၾကာင့္လည္း ဆီး ခဏခဏ ထသြားရႏိုင္ပါတယ္။

အယ္လ္ကိုေဟာ ေသာက္တာ
အယ္လ္ကိုေဟာ ေသာက္တဲ့အခါ မူးၿပီး ျမန္ျမန္ အိပ္ေပ်ာ္သြားေစႏိုင္ေပမယ့္ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္မေပ်ာ္တာမ်ိဳး ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မနက္ခင္းမွာ မပင္ပန္းခ်င္ဘူးဆိုရင္ အိပ္ခါနီးမွာ အယ္လ္ကိုေဟာ ေသာက္တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။

57 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.