ခါးေသးေသးသြယ္သြယ္ေလးျဖစ္ဖို႔အတြက္

တစ္ကိုယ္လုံးက အဆီေတြထဲ အဆိုးဆုံးက ဗိုက္နားတဝိုက္ကအဆီေတြပါပဲ။ျမန္မာဝတ္စုံလွလွေလးဝတ္မယ္ဆိုရင္ပဲၾကည့္၊ ခါးတုတ္ေနတာ ဒါမွမဟုတ္ ဗိုက္အဆီရွိေနတာဆို ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္လွႏိုင္ပါ့မလား။ အဆီပိုမရွိ ခ်ပ္ရပ္ေနတဲ့ခါးဆိုဒ္ေလးကို ပ်ိဳေမေတြ အားလုံးဆႏၵရွိၾကမွာပဲေလ။ ဒါဆိုရင္ေတာ့

အမွ်င္ဓါတ္မ်ားမ်ားစားပါ
အစိမ္းေရာင္ရွိတဲ့အသီးအ႐ြက္ေတြ၊ ဂ်ဳံၾကမ္း၊ အေစ့အဆန္ေတြ၊ ပဲေတာင့္ရွည္တို႔လို အမွ်င္ဓါတ္မ်ားတာေတြ စားေပးလို႔ရတယ္။ ဗိုက္အဆီဆိုတာ အသည္း၊ ပန္ကရိယနဲ႔ေက်ာက္ကပ္အပါအဝင္ အေရးပါတဲ့ကိုယ္တြင္းအဂၤါေတြအနားတဝိုက္မွာရွိေနတာမို႔ အႏၲရာယ္မ်ားတဲ့အဆီေတြျဖစ္ပါတယ္။

ဒီႏွစ္ခ်က္ကို သတိရပါ
ဗိုက္အဆီေတြကိုေလာင္ကြၽမ္းေစၿပီး ဖတ္ခနဲဗိုက္ခ်ပ္သြားေစမယ့္ စူပါအစားအစာဆိုတာ မရွိပါဘူး။ အခုလုပ္ အခုခ်က္ခ်င္းဗိုက္ခ်ပ္ေစမယ့္ေလ့က်င့္ခန္းလည္းမရွိပါဘူး။ စားေသာက္ပုံအမူအက်င့္နဲ႔ လႈပ္ရွားမႈေတြအတြက္ အခ်ိန္နည္းနည္းေပးရပါမယ္။ျဖတ္လမ္းနည္းနဲ႔လုပ္တဲ့ေဆးေတြ၊နည္းေတြက ဆိုးက်ိဳးမ်ားပါတယ္။ တစ္ပတ္စာခ်င္း တြက္ခ်က္ၿပီး စားေသာက္၊လႈပ္ရွားပါ။

အဆီနဲ႔ပတ္သက္ရင္ ေ႐ြးခ်ယ္တတ္ပါေစ
အဆီပါသမွ်ကို လုံးဝေရွာင္စရာမလိုပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ တိရစၱာန္အဆီေတြလိုျပည့္ဝဆီေတြ၊ အဆီျပည့္ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို ကန႔္သတ္စားပါ။ ပုံမွန္စားေလ့ရွိတာထက္ေလွ်ာ့စားလိုက္ပါ။ ကိုယ္စားမယ့္အစားအစာမွာ ကယ္လိုရီဘယ္ေလာက္၊ အဆီဘယ္ေလာက္ပါလဲ label မွာအရင္ၾကည့္ပါ။ ဆယ္လမြန္၊တူနာ တို႔လို အက်ိဳးျပဳအဆီomega-3 ပါတဲ့ငါးနဲ႔ အပင္ထြက္အစားအစာေတြကိုေ႐ြးခ်ယ္ပါ။

အိပ္ပါ
ဝိတ္တက္မတက္ ဆိုတာနဲ႔ပတ္သက္ရင္ အိပ္စက္ျခင္းက အသြားႏွစ္ဖက္ရွိပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္နည္းလြန္းရင္(၅ နာရီေအာက္) ဗိုက္အဆီပိုတက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ မ်ားသြားရင္ (၈ နာရီထက္ေက်ာ္)လည္း ဗိုက္အဆီတက္တာပါပဲတဲ့။ ဒီအႏၲရာယ္ကလြတ္ႏိုင္တာက အိပ္ခ်ိန္ ၆ နာရီနဲ႔ ၈ နာရီၾကားမွာ ရွိတာအေကာင္းဆုံးပါပဲ။ ပ်ိဳေမ အခု အိပ္ခ်ိန္မမွန္ဘူးဆိုရင္ အခုပဲေျပာင္းလဲလိုက္ပါေတာ့။ေစာေစာအိပ္ပါ၊ အိပ္ခ်ိန္မတိုင္ခင္ အရင္အနားယူေျဖေလွ်ာ့ပါ၊ အိပ္ခ်ိန္မွာ ဖုန္းပြတ္မေနနဲ႔ေတာ့ေပါ့။

စိတ္ကို ေလွ်ာ့ပါ
အမ်ိဳးသမီးေတြက စိတ္ပူပန္မႈ၊ စိတ္လႈပ္ရွားမႈနဲ႔ အေတြးေတြပိုမ်ားတတ္ပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈရွိေနရင္ အဆီေတြ၊အခ်ိဳေတြ ပိုစားမိမယ္၊ စိတ္ဖိစီးမႈေဟာ္မုန္းေကာ္တီေဆာေတြေၾကာင့္ ဗိုက္အဆီတက္မယ္။ စိတ္ကညစ္ေနတဲ့အခါ အိပ္လည္းမေပ်ာ္၊ လႈပ္ရွားမႈလည္းမလုပ္ျဖစ္၊ အထိုင္မ်ားေနမယ္ဆိုေတာ့ အဆီပိုတက္ႏိုင္တယ္။ စိတ္အပန္းေျပမယ့္အရာေတြရွာပါ၊ သီခ်င္းေတြနားေထာင္ပါ၊ စိတ္ကိုေျပေလ်ာ့ေစမယ့္ နည္းလမ္းေတြလုပ္ၾကည့္ပါ။

ကိုယ္ဘာေသာက္ေနလဲ ျပန္ၾကည့္ပါ
ပ်ိဳေမရဲ႕အလွအတြက္ဆိုေရပဲေသာက္ပါေနာ္။ အလြန္ဆုံး ပိုလွခ်င္ရင္ Detox waterေလာက္ေပါ့။ ဒါေတာင္အၿမဲႀကီး စြဲမေသာက္သင့္ပါဘူး။ေကာ္ဖီ၊ အခ်ိဳရည္ေတြကထားေတာ့ ဘီယာနဲ႔ဝိုင္ကို မၾကာခဏဟဲေနတတ္တယ္ဆို အေျခအေနမေကာင္းပါဘူး။ တတ္ႏိုင္သေလာက္ေလွ်ာ့သင့္ပါတယ္။


Ref;HEALTH GROUP

157 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.