မ်က္ႏွာမွာ ဝက္ၿခံအၿမဲမပ်က္ထြက္ေနရျခင္းရဲ႕ အဓိကတရားခ့

မ်က္ႏွာမွာ ဝက္ၿခံေတြအၿမဲမျပတ္ထြက္ေနတဲ့သူေတြဆိုရင္ ဒီpost ေလးကို ဖတ္ၾကည့္မွရမယ္ေနာ္။ဝက္ၿခံမေပ်ာက္ရျခင္းရဲ႕ အဓိက တရားခံေတြကဘာေတြျဖစ္မလဲ။

၁။ မ်က္ႏွာကို ခဏခဏကိုင္တာ
တစ္ခုခုစိတ္ဝင္စားရင္ျဖစ္ျဖစ္၊ ေတြးေနရင္ျဖစ္ျဖစ္ မ်က္ႏွာကို ကိုင္တတ္ကုတ္တတ္သူလား။ ဒါဆိုရင္ေတာ့ သင္ဝက္ၿခံေပါက္ရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္းက မ်က္ႏွာကို ကိုင္တာေၾကာင့္ပါ။ လက္ေခ်ာင္းမွာ ကပ္ေနတဲ့ ဘက္တီးရီးယားေလးေတြက ေခြၽးေပါက္ထဲဝင္ေရာက္ၿပီး ဝက္ၿခံေတြကိုျဖစ္ေစတာပါ။ မ်က္ႏွာကို လက္နဲ႔ မထိမိေစဖို႔ ႀကိဳးစားပါ။

၂။ ဝက္ၿခံညႇစ္တာ
ဝက္ၿခံက ညႇစ္လိုက္လို႔မသက္သာသြားပါဘူး။ ပိုဆိုးသြားမွာပါ။ ဝက္ၿခံညႇစ္လိုက္တဲ့အခါ ဘက္တီးရီးယားေတြက အေရျပားေအာက္ထဲကို အလြယ္တကူဝင္ေရာက္သြားၿပီး ဝက္ၿခံကို ပိုေရာင္ရမ္းေစႏိုင္သလို အမာ႐ြတ္ေတြ က်န္ခဲ့ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဝက္ၿခံမညႇစ္ပါနဲ႔။

၃။ မ်က္ႏွာကို ပုံမွန္ မသန႔္စင္တာ
မ်က္ႏွာကို ခဏခဏသန႔္စရာမလိုေပမယ့္ တစ္ေန႔ကို မနက္တစ္ႀကိမ္ နဲ႔ ညအိပ္ရာမဝင္ခင္တစ္ႀကိမ္ေတာ့ သန႔္ရွင္းဖို႔လိုပါမယ္။ ဒါမွ ဝက္ၿခံကင္းၿပီး အသားအေရၾကည္လင္မွာပါ။ အိပ္ရာမဝင္ခင္ မ်က္ႏွာကို သန႔္စင္တာက မျဖစ္မေနလုပ္သင့္တဲ့ အသားအေရထိန္းသိမ္းမႈတစ္ခုပါ။

၄။ ေရေသာက္နည္းတာ
ေရဓာတ္ျပည့္ဝတာက ခႏၶာကိုယ္ က်န္းမာေစ႐ုံတင္မဟုတ္ပါဘူး။ အသားအေရကိုလည္း ၾကည္လင္ေစပါတယ္။ ဝက္ၿခံကင္းၿပီး အသားအေရက်န္းမာေစဖို႔ဆိုရင္ေရဓာတ္လုံေလာက္ျပည့္ဝေအာင္ ေသာက္သုံးဖို႔လိုမွာပါ။

၅။ စိတ္ဖိစီးမႈ မ်ားတာ
စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတာကကလည္း အသားအေရကိုထိခိုက္ေစႏိုင္သလို ဝက္ၿခံေတြျဖစ္ေပၚေစဖို႔လည္း အားေပးပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားတဲ့အခါ ဝက္ၿခံေတြက ျဖစ္လာစၿမဲပါ။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ေန႔ကို ၁၅ မိနစ္ေလာက္ တရားထိုင္ၿပီး ဝက္ၿခံ သက္သာေအာင္လုပ္ေပးလို႔ရပါတယ္။

၆။ အယ္လ္ကိုေဟာ ေသာက္သုံးမႈမ်ားတာ
အယ္လ္ကိုေဟာကို အလြန္အကြၽံေသာက္သုံးတာ၊ အယ္လ္ကိုေဟာပါတဲ့ ေသာက္စရာေတြကို ေသာက္သုံးတာေၾကာင့္လည္း အသားအေရထိခိုက္ၿပီး ဝက္ၿခံေတြျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ အယ္လ္ကိုေဟာ ေလွ်ာ့ပါ။

၇။ ႏို႔နဲ႔ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြ စားသုံးမႈမ်ားတာ
တစ္ေန႔တာစားသုံးမႈမွာ ကယ္လ္ဆီယမ္ပါဝင္ဖို႔လိုတယ္ဆိုေပမယ့္ ႏို႔နဲ႔ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို အလြန္အကြၽံစားသုံးတာက ဝက္ၿခံေတြကို ျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္။ ဝက္ၿခံမျဖစ္ေစဖို႔ဆိုရင္ အေကာင္းဆုံးက အဆီထုတ္ထားတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္၊ ႏြားႏို႔ေတြကို စားသုံးတာပါ။

၈။ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္း မလုပ္တာ
ဝက္ၿခံ သက္သာေစဖို႔က အသားအေရထိန္းသိမ္း႐ုံနဲ႔ အဆင္မေျပပါဘူး။ အသားအေရထိန္းသိမ္းမႈ၊ အစားအေသာက္ဂ႐ုစိုက္မႈအျပင္ သင့္တင့္တဲ့ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈကို လုပ္ဖို႔လည္း လိုပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ တစ္ေန႔တာမွာ အနည္းဆုံး ၁၅ မိနစ္ကေန နာရီဝက္ေလာက္အထိ ကိုယ္လက္ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေပးပါ။

၉။ အိပ္ေရးဝေအာင္ မအိပ္တာ
အိပ္ေရးဝတာက အသားအေရကို ၾကည္လင္ေစၿပီး စိတ္လန္းဆန္းေစသလို ေရာဂါဘယေတြလည္း ကင္းေစႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဝက္ၿခံသက္သာခ်င္တယ္ဆိုရင္ညတိုင္း အိပ္ေရးဝဝအိပ္ဖို႔လိုပါမယ္။


Ref;HEALTH GROUP

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.