စပ်စ္သီးေဖ်ာ္ရည္၏ က်န္းမာေရး စြမ္းပကား

စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ကို ေသာက္တာက ဦးေႏွာက္ရဲ႕ လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး ေသြးလွည့္ပတ္မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

၁။ စပ်စ္သီးေဖ်ာ္ရည္က ေသြးတြင္း မေကာင္းတဲ့ ကိုလက္စထေရာအဆင့္ကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။ေလ့လာမႈအရ စပ်စ္သီးေဖ်ာ္ရည္က ေသြးဖိအားကို ထိန္းေပးႏိုင္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

၂။ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ကို ပုံမွန္ေသာက္တာက ဦးေႏွာက္ရဲ႕လႈပ္ရွားမႈကို ေကာင္းမြန္ေစေၾကာင္း သိရပါတယ္။

၃။ ႏွလုံးေသြးေၾကာဆိုင္ရာေရာဂါ ေတြ ခံစားေနရတဲ့လူနာေတြဟာ စပ်စ္သီးေဖ်ာ္ရည္ကို ပုံမွန္ေသာက္တာေၾကာင့္ အက်ိဳးေက်းဇူးရႏိုင္ေၾကာင္း သိရပါတယ္။

၄။ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ဟာ စြမ္းအင္ဆုံးရႈံးမႈကို ျပန္လည္ျဖည့္တင္း ေပးႏိုင္တာေၾကာင့္ လန္းဆန္းတက္ႂကြမႈကို ရရွိေစပါတယ္။ သံဓာတ္ခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြဟာ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ ေသာက္တာေၾကာင့္ စြမ္းအားေကာင္းေစပါတယ္။

၅။ စိတ္ဖိစီးမႈ မ်ားေနသလား။ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္တစ္ခြက္ ေသာက္လိုက္ရင္ ဖိစီးမႈေလ်ာ့က်ၿပီး လန္းဆန္းသြားပါလိမ့္မယ္။

၆။ ေသြးတြင္းကိုလက္စထေရာ အဆင့္ျမင့္မားေနရင္ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ကို ေန႔စဥ္ပုံမွန္ေသာက္ပါ။

၇။ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ကို ပုံမွန္ေသာက္ေနသူေတြက ဝမ္းမွန္မွန္သြားေစၿပီး အသည္းနဲ႔အေရျပား က်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

၈။ စပ်စ္သီးမွာပါတဲ့ ဖေလဗိုးႏြိဳက္ေတြ ကမ်က္စိအတြင္းတိမ္ ျဖစ္ႏိုင္ေျခကို ေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

 

**သတိျပဳရန္
အဆင္သင့္ စပ်စ္သီးေဖ်ာ္ရည္မွာ သၾကားပါဝင္မႈ ျမင့္မားတာေၾကာင့္ စပ်စ္ေဖ်ာ္ရည္ကို အမ်ားအျပားမေသာက္သင့္ပါ။ ျဖစ္ႏိုင္ရင္ လတ္ဆတ္တဲ့ စပ်စ္သီးကို မိမိဘာသာ ေဖ်ာ္ရည္လုပ္ၿပီး ေသာက္သုံးသင့္ပါတယ္။

[ Unicode ]

စပျစ်ဖျော်ရည်ကို သောက်တာက ဦးနှောက်ရဲ့ လုပ်ငန်းဆောင်တာတွေကို ကောင်းမွန်စေပြီး သွေးလှည့်ပတ်မှုကို ကောင်းမွန်စေပါတယ်။

၁။ စပျစ်သီးဖျော်ရည်က သွေးတွင်း မကောင်းတဲ့ ကိုလက်စထရောအဆင့်ကို လျော့ကျစေပါတယ်။လေ့လာမှုအရ စပျစ်သီးဖျော်ရည်က သွေးဖိအားကို ထိန်းပေးနိုင်ကြောင်း သိရပါတယ်။

၂။ စပျစ်ဖျော်ရည်ကို ပုံမှန်သောက်တာက ဦးနှောက်ရဲ့လှုပ်ရှားမှုကို ကောင်းမွန်စေကြောင်း သိရပါတယ်။

၃။ နှလုံးသွေးကြောဆိုင်ရာရောဂါ တွေ ခံစားနေရတဲ့လူနာတွေဟာ စပျစ်သီးဖျော်ရည်ကို ပုံမှန်သောက်တာကြောင့် အကျိုးကျေးဇူးရနိုင်ကြောင်း သိရပါတယ်။

၄။ စပျစ်ဖျော်ရည်ဟာ စွမ်းအင်ဆုံးရှုံးမှုကို ပြန်လည်ဖြည့်တင်း ပေးနိုင်တာကြောင့် လန်းဆန်းတက်ကြွမှုကို ရရှိစေပါတယ်။ သံဓာတ်ချို့တဲ့နေတဲ့ အမျိုးသမီးတွေဟာ စပျစ်ဖျော်ရည် သောက်တာကြောင့် စွမ်းအားကောင်းစေပါတယ်။

၅။ စိတ်ဖိစီးမှု များနေသလား။ စပျစ်ဖျော်ရည်တစ်ခွက် သောက်လိုက်ရင် ဖိစီးမှုလျော့ကျပြီး လန်းဆန်းသွားပါလိမ့်မယ်။

၆။ သွေးတွင်းကိုလက်စထရော အဆင့်မြင့်မားနေရင် စပျစ်ဖျော်ရည်ကို နေ့စဉ်ပုံမှန်သောက်ပါ။

၇။ စပျစ်ဖျော်ရည်ကို ပုံမှန်သောက်နေသူတွေက ဝမ်းမှန်မှန်သွားစေပြီး အသည်းနဲ့အရေပြား ကျန်းမာရေးကို ကောင်းမွန်စေပါတယ်။

၈။ စပျစ်သီးမှာပါတဲ့ ဖလေဗိုးနွိုက်တွေ ကမျက်စိအတွင်းတိမ် ဖြစ်နိုင်ခြေကို လျော့ကျစေပါတယ်။

**သတိပြုရန်
အဆင်သင့် စပျစ်သီးဖျော်ရည်မှာ သကြားပါဝင်မှု မြင့်မားတာကြောင့် စပျစ်ဖျော်ရည်ကို အများအပြားမသောက်သင့်ပါ။ ဖြစ်နိုင်ရင် လတ်ဆတ်တဲ့ စပျစ်သီးကို မိမိဘာသာ ဖျော်ရည်လုပ်ပြီး သောက်သုံးသင့်ပါတယ်။

Ref; goodhealth

 

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.