မၾကာခဏေခါင္းကိုက္တတ္တဲ့သူေတြအတြက္ သဘာဝေဆးေကာင္းမ်ား

ေခါင္းကိုက္ျခင္းဟာ လူအေတာ္မ်ားမ်ားမွာ ႀကဳံေတြ႕ေနရတတ္တဲ့ အေျခအေနတစ္ခုပါ။ ေခါင္းအနည္းငယ္သာ ကိုက္ျခင္းကေန ေန႔စဥ္ လုပ္ငန္းေဆာင္တာေတြကို ထိခိုက္တဲ့အထိ ေခါင္းကိုက္ေနျခင္းမ်ိဳးေတြပါ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒီလို ေခါင္းကိုက္ေဝဒနာေတြကို ကုသေပးႏိုင္မယ့္ ေခါင္းကိုက္ေပ်ာက္ေဆးေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိေနသလို ေခါင္းကိုက္ျခင္းအတြက္ သဘာဝနည္းလမ္းေတြလည္း ရွိေနပါေသးတယ္။

(၁) ေရေသာက္ပါ။ ေရဓာတ္မျပည့္ဝျခင္းေၾကာင့္ ေခါင္းကိုက္ႏိုင္ပါတယ္။ ေရဓာတ္မျပည့္ဝတာေၾကာင့္ အာ႐ုံမစူးစိုက္ႏိုင္ေတာ့ဘဲ စိတ္ဂနာမၿငိမ္ ျဖစ္လာႏိုင္တာမို႔ ေခါင္းကိုက္ျခင္းကို ပိုဆိုးေစမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ေန႔စဥ္ေန႔တိုင္း ေရကိုလုံေလာက္စြာ ေသာက္ေပးပါ။ ေရဓာတ္ ျပည့္ဝတဲ့အစားအစာေတြ၊ အသီးအႏွံေတြလည္း စားေပးႏိုင္ပါတယ္။

(၂) မဂၢနီဆီယမ္သတၱဳဓာတ္မွီဝဲပါ။ မဂၢနီဆီယမ္နည္းပါးျခင္းေၾကာင့္ ေခါင္းတစ္ျခမ္းကိုက္ျခင္းကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ မဂၢနီဆီယမ္ဟာ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကို ထိန္းေပးႏိုင္သလို အာ႐ုံေၾကာေတြအတြက္ လည္းေကာင္းပါတယ္။ ေဘးထြက္ဆိုးက်ိဳးေတြအေနနဲ႔ ဝမ္းေလွ်ာတာမ်ိဳး၊ အစာေျချပႆနာရွိတာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္ႏိုင္တာေၾကာင့္ စေသာက္တဲ့အခါ ပမာဏ အနည္းငယ္ပဲ ေသာက္ပါ။

(၃) အရက္ေလွ်ာ့ေသာက္ပါ။ အရက္ေသာက္ျခင္းေၾကာင့္ ေသြးေၾကာေတြက်ယ္လာရာကေန ေခါင္းကိုက္ႏိုင္ပါတယ္။ အရက္ေသာက္လို႔ ဆီးမ်ားမ်ားသြားတဲ့အခါ ေရဓာတ္ဆုံးရႈံးတာေၾကာင့္လည္း ေခါင္းကိုက္ႏိုင္ပါေသးတယ္။

(၄) အိပ္ေရးဝပါေစ။ တစ္ေန႔အိပ္ခ်ိန္ ၆ နာရီထက္ နည္းသူေတြဟာ ေခါင္းမၾကာခဏကိုက္တာကို ေတြ႕ႏိုင္ပါတယ္။ အိပ္ခ်ိန္ဟာ ၈ နာရီမွ ၉ နာရီအၾကားရွိ သင့္ပါတယ္။

(၅) ဟစ္စတာမင္းဓာတ္ ပါဝင္တဲ့ အစားအစာေတြကို ေရွာင္ပါ။ ဟစ္စတာမင္း ဓါတ္ဟာ လူေတြရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာလည္း ရွိပါတယ္။ ခ်ိစ္၊ အခ်ဥ္ေဖာက္ထားတဲ့ ဒိန္ခ်ဥ္လို အစားအစာမ်ိဳး၊ ဘီယာ၊ ဝိုင္၊ ငါးကင္ေတြဟာ ဟစ္စတာမင္းဓာတ္ပါတဲ့ ျပင္ပ အစားေတြပါ။ ဟစ္စတာမင္းဟာ ေခါင္းကိုက္လြယ္ျခင္းကို ျဖစ္ေစတာေၾကာင့္ အထက္ပါအစားအစာေတြကို ေရွာင္ေပးပါ။

(၆) ဗီတာမင္ဘီကို စုံလင္စြာ ေသာက္သုံးပါ။ ဗီတာမင္ဘီဝမ္း၊ တူး(B1 , B2 , B6 , B12)အစရွိတဲ့ ဗီတာမင္အေရာအားေဆးေတြကို မွီဝဲပါ။ ေရမွာေပ်ာ္ဝင္တဲ့ ဗီတာမင္ ဘီအစုအေဝးဟာ အာ႐ုံေၾကာအတြက္ အလြန္ေကာင္းတာေၾကာင့္ ေခါင္းကိုက္ျခင္းကို ေလ်ာ့နည္းေစမွာပါ။

(၇) ေရခဲကပ္ပါ။ ေခါင္းကိုက္တဲ့အခါ ေရခဲကို အဆင္ေျပသလို ထုပ္ပိုးကာ ကိုက္ခဲတဲ့ေနရာမွာ ညင္သာစြာ ကပ္ေပးပါ။ အေရာင္သက္သာေစၿပီး ေသြးေၾကာက်ဥ္းေစတာမို႔ ေဝဒနာ သက္သာေစမွာပါ။

(၈) ကဖင္းဓာတ္ – ေကာ္ဖီ၊ လက္ဖက္ရည္ ေသာက္ပါ။ လက္ဖက္ရည္၊ ေကာ္ဖီမွာပါဝင္တဲ့ ကဖင္း ဓာတ္ဟာ စိတ္ၾကည္လင္လန္းေစၿပီး ေသြးေၾကာေတြ က်ဥ္းေစပါတယ္။ ေခါင္းကိုက္ ေပ်ာက္ေဆးေတြရဲ႕ အာနိသင္ကိုလည္း ပိုအစြမ္းထက္ေစပါတယ္။ ေကာ္ဖီ၊ လက္ဖက္ရည္ ႐ုတ္တရက္ျဖတ္လိုက္သူေတြမွာ ေခါင္းကိုက္ျခင္း ခံစားရတတ္ပါတယ္။

(၉) ေယာဂျပဳလုပ္ပါ။ ေယာဂေလ့က်င့္ျခင္းဟာ စိတ္ဖိစီးမႈကို ေလ်ာ့က်ေစလို နာက်င္မႈေတြကိုလည္း သက္သာေစပါတယ္။ ေကာင္းမြန္တဲ့ဘဝကိုလည္း ေပးစြမ္းႏိုင္ပါတယ္။ နာတာရွည္ ေခါင္းကိုက္ေဝဒနာကိုေတာင္ ေယာဂေလ့က်င့္ျခင္းနဲ႔ သက္သာသြားေစပါတယ္။

(၁၀) ျပင္းထန္တဲ့ အနံ႔ေတြကို ေရွာင္ပါ။ ေရေမႊးျပင္းျပင္းေတြ၊ စီးကရက္ေငြ႕ေတြ၊ အနံ႔ျပင္းတဲ့ အစားအေသာက္ေတြဟာ ေခါင္းကိုက္ေစႏိုင္တာေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ေရွာင္ရွားပါ။

(၁၁) ႏိုက္ထရိတ္၊ ႏိုက္ထ႐ိုက္အစာေတြ ေရွာင္ပါ။ ေဟာ့ေဒါ့၊ ဝက္အူေခ်ာင္းနဲ႔ အသင့္စား ဝက္ေပါင္ေျခာက္ေတြ၊ ယိုးဒယားအကင္ေတြဟာ ဘက္တီးရီးယား ေပါက္ပြားမႈကို အားေပးတာေၾကာင့္ ေခါင္းကိုက္ေဝဒနာကို ခံစားရေစပါတယ္။

(၁၂) ဂ်င္းေဖ်ာ္ရည္ငုံပါ။ ဂ်င္းဟာ ဓာတ္တိုးပစၥည္းေတြနဲ႔ အေရာင္သက္သာေစတဲ့အရာေတြ မ်ားစြာပါဝင္ပါတယ္။ ပ်ိဳ႕အန္ျခင္းကိုလည္း ကာကြယ္ေပးႏိုင္တာမို႔ မွီဝဲသင့္တဲ့ အရာပါ။

(၁၃) ေလ့က်င့္ခန္း ပုံမွန္ျပဳလုပ္ပါ။ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွား အားကစားျပဳလုပ္ျခင္းဟာ လြယ္ကူၿပီး ႐ိုးရွင္းလွတဲ့ အေလ့အထပါ။ ေခါင္းကိုက္ျခင္းကို သက္သာ႐ုံမကဘဲ က်န္းမာေရးအတြက္လည္း အေတာ္အတန္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။

Ref;HEALTH GROUP

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.