အစားအေသာက္ကိုဘာေၾကာင့္ ခဏခဏစားခ်င္ေနရတာလဲ

အစားအေသာက္ တစ္ခုခု ကို ေတာင့္တေနတယ္၊ အရမ္းစားခ်င္ေနတယ္ ဆိုတာကို ေသြးေတာင္းတယ္၊ ဓာတ္က်ေနတယ္ လို႔ အမ်ားစုက သတ္မွတ္ၾကပါတယ္။

အစားအေသာက္ တစ္ခုကို အရမ္းေတာင့္တေနတာက အာဟာရဓာတ္ ေတြ လိုအပ္ေနလို႔လား
ေလ့လာေတြ႕ရွိခ်က္ေတြအရဆိုရင္ ဒီလိုေတာင့္တတာေတြက အာဟာရဓာတ္ ခ်ိဳ႕တဲ့မႈနဲ႔ ဆက္ႏႊယ္မႈေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ အကန္႔အသတ္နဲ႔ပါပဲ။

အမ်ိဳးသမီးေတြက ဒီလိုေတာင့္တစိတ္ျဖစ္တဲ့ေနရာမွာ အမ်ိဳးသားေတြထက္ ႏွစ္ဆ ပိုၿပီးျဖစ္ေလ့ရွိတယ္လို႔ ယူဆၾကပါတယ္။

အမ်ိဳးသားေတြက အရသာျပင္းျပင္း အစားအေသာက္ေတြ ေတာင့္တခ်ိန္မွာ အမ်ိဳးသမီးေတြက ေခ်ာကလက္လို အခ်ိဳမ်ားတဲ့ အစားအေသာက္ကို ပိုေတာင့္တေနတတ္တာမ်ိဳး။
ဒီလိုေတာင့္တတာေတြက

အာဟာရ လိုေနလို႔လား

အာဟာရဓာတ္ တစ္ခုခု ခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့သူေတြမွာ အဲဒီဓာတ္ ပါဝင္တဲ့ အစားအေသာက္တစ္ခုခု ကို ပိုေတာင့္တမိေလ့ရွိတယ္လို႔ အမ်ားစုက ထင္ေနၾကတာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒါက အၿမဲတမ္းအတြက္ မမွန္ႏိုင္ပါဘူး။

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ာ့ခ်မႈ

ကာဗိုနည္းတဲ့ စားေသာက္ပုံနဲ႔ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ စားခဲ့သူေတြဟာ ကာဗိုႂကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို မေတာင့္တတဲ့ အျပင္ ဒါေတြကို စားခ်င္စိတ္ နည္းသြားတာေတြ႕ရပါတယ္။

အလားတူပဲ အဆီေလွ်ာ့စားသူေတြ ဆိုလည္း အဆီမ်ားတာေတြ မစားခ်င္ေတာ့တာ၊ မေတာင့္တေတာ့တာ ေတြ႕ရမွာပါ။

လိုအပ္လို႔ ေတာင့္တတတ္တဲ့ အာဟာရတခ်ိဳ႕
မရမေန စားခ်င္ေနတဲ့ အာသီသစိတ္က ဒါမွဒါ ဆိုတာမ်ိဳး၊ ဒါက လြဲလို႔ တျခား ဘာစားစား တင္းတိမ္ေက်နပ္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။

၁။ ခ်ဳပ္ထိန္းရတဲ့ အေတြးေတြ
က်န္းမာေရးနဲ႔ မတည့္လို႔ ျဖစ္ျဖစ္၊ အဆီခ်ဖို႔ ေရွာင္ရတာ ျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ္စားဖို႔ မသင့္ဘူး လို႔ အေတြးထဲမွာ တံဆိပ္ကပ္ၿပီး ျမင္ေနရတဲ့ အစားအေသာက္ေတြကို စားခ်င္စိတ္ ပိုျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။

၂။ ဆက္စပ္အေနအထား
တစ္ခါတေလ အေနအထားတစ္ခု၊ ျဖစ္ရပ္ဝန္းက်င္တစ္ခုနဲ႔ ဆက္စပ္ၿပီး စားခ်င္စိတ္ ကို ဦးေႏွာက္က ဖန္တီးေပးတတ္ပါတယ္။ ဥပမာ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ရင္ ေျပာင္းဖူးေပါက္ေပါက္ စားတာမ်ိဳး။ ေနာက္တစ္ခါ ႐ုပ္ရွင္ၾကည့္ၿပီဆို ေျပာင္းဖူးေပါက္ေပါက္ သို႔မဟုတ္ ေနၾကာေစ့ စားခ်င္တာ။

၃။ စိတ္ေျဖေလွ်ာ့ျခင္း
စိတ္ေတြ ညစ္ေန၊ စိတ္ပင္ပန္းတဲ့အခါမ်ိဳးမွာ ဒါစားလိုက္ရင္ စိတ္ေပါ့သြားမယ္ ဆိုတာမ်ိဳး ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။

၄။ စိတ္ဖိစီးမႈ
စိတ္ဖိစီးေနတဲ့သူေတြဟာ သူမ်ားနဲ႔မတူ ခုေန ဟိုတစ္ခုအရမ္းစားခ်င္၊ ေတာ္ၾကာေန ဒီတစ္ခု တအားစားခ်င္တာမ်ိဳး မၾကာခဏ ေတာင့္တမႈေတြျဖစ္တတ္ၿပီး အဲဒီအခ်ိန္ စားလိုက္ရမွလည္း စိတ္ေက်နပ္ၾကပါတယ္။

၅။ အိပ္ေရးမဝျခင္း
အိပ္ခ်ိန္မမွန္၊ အိပ္ခ်ိန္နည္းတာက ေဟာ္မုန္းမညီမွ်မႈကို ျဖစ္ေစႏိုင္ၿပီး ဒီလို အစားအေသာက္ေတာင့္တတာေတြ ျဖစ္လာေစတာေပါ့။

၆။ ေရဓာတ္နည္းျခင္း
ေရဓာတ္ မျပည့္ဝတာေၾကာင့္ လူတခ်ိဳ႕မွာ ဒီျပႆနာ ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္။

၇။ ပ႐ိုတင္း သို႔မဟုတ္ အမွ်င္ဓာတ္ ခ်ိဳ႕တဲ့ျခင္း
ပ႐ိုတင္း နဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္ ေတြက လူကို ဗိုက္ျပည့္ တင္းတိမ္ေစပါတယ္။ သူတို႔ကို လုံလုံေလာက္ေလာက္ မရရွိတဲ့အခါ ဆာေလာင္မႈ နဲ႔ ေတာင့္တစိတ္ေတြ တိုးလာေစႏိုင္ပါတယ္။

ကိုယ္ အရမ္း စားခ်င္ေနတိုင္း ခႏၶာကိုယ္က လိုအပ္လို႔ ေသြးေတာင္းေနတာပဲ လို႔ ေတြးၿပီး အလြန္အကြၽံ မစားမိေအာင္ေတာ့ ဂရုစိုက္ရပါမယ္။


Ref;HEALTHGROUP

18 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.