အိပ္ယာမဝင္ခင္မွာ မစား(ေရွာင္)သင့္တဲ့အစားအစာမ်ား

ညခင္းအိပ္မေပ်ာ္လို႔ အစားတစ္ခုခု ထစားတတ္တ့ဲအက်င့္ရွိတဲ့သူေတြအတြက္ေတာ့ ဒီလိုမ်ိဳးအစားအစာေတြစားေပးျခင္းမ်ိဳးကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္ေနာ္။


၁။ ကဖင္းဓာတ္ပါတဲ့အစားအစာမ်ား
ကဖင္းဓာတ္က ဦးေႏွာက္အာရုံေၾကာေတြကို တတ္ၾကြေအာင္လႈံ႔ေဆာ္ေပးတဲ့အတြက္ ညမအိပ္ပဲအလုပ္လုပ္၊ စာဖတ္တဲ့သူ အမ်ားစုက စားေသာက္တတ္ၾကပါတယ္။ က်န္းမာေရးအတြက္ကေတာ့ မေကာင္းပါဘူး။ အထူးသျဖင့္ ေကာ္ဖီ၊ ေခ်ာကလတ္၊ လက္ဖက္ရည္၊ ဆိုဒါအေအးေတြမွာ ကဖင္းဓာတ္ပါဝင္မႈ အရမ္းမ်ားတာေၾကာင့္ အိပ္ခ်ိန္နဲ႔ အနည္းဆုံး ၂ နာရီေလာက္ခြာၿပီးေတာ့ စားသင့္ပါတယ္။

၂။ ပရိုတင္းပါဝင္မႈအရမ္းမ်ားတဲ့အစားအစာမ်ား
အသားနဲ႔ ပဲေတြမွာ ပါတဲ့ ပရိုတင္းဓာတ္က ခႏၶာကိုယ္မွာ ကုန္ဆုံးသြားတဲ့ အားအင္ေတြကို ျပန္လည္ထည့္သြင္းေပးၿပီး ၾကြက္သားေတြကို ႀကီးထြားေစပါတယ္။ပရိုတင္းဓာတ္က အစာေခ်ဖ်တ္ဖို႔အတြက္ အရမ္းၾကာတာေၾကာင့္ အိပ္ခ်ိန္နဲ႔ နီးနီးကပ္ကပ္စားရင္ အိပ္မေပ်ာ္တာေတြျဖစ္တတ္ပါတယ္။

၃။ အဆီတတ္အစားအစာမ်ား
ဟမ္ဘာဂါ၊ ၾကက္ေႀကာ္၊ အာလူးေႀကာ္၊ ပီဇာ၊ ဟင္းအဆီအႏွစ္ေတြ၊ အေႀကာ္အေလွာ္ေတြက ကယ္လိုရီပမာဏေရာ၊ အဆီဓာတ္ပါဝင္မႈေရာ အရမ္းမ်ားပါတယ္။ အဆီစားသုံးမႈအရမ္းမ်ားသြားရင္ ဘယ္လုိမွ အိပ္ေပ်ာ္ေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူးေနာ္။

၄။ ေရခဲမုန္႔
ေရခဲမုန္႔က က်န္းမာေရးနဲ႔ မညီညြတ္ေပမယ့္ အနည္းအက်ဥ္းစားရင္ေတာ့ ျပႆနာမဟုတ္ပါဘူး။ဒါေပမယ့္ ေရခဲမုန္႔မွာ သၾကားဓာတ္နဲ႔ အဆီဓာတ္ပါဝင္မႈေတြ အရမ္းမ်ားပါတယ္။ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းမ်ားလဲ ကယ္လိုရီပမာဏ ပါဝင္မႈအေတာ္မ်ားတာေၾကာင့္ အိပ္ခါနီးစားသုံးတာမ်ိဳးကို ေရွာင္သင့္ပါတယ္ေနာ္။


Ref;HEALTH GROUP

255 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.