နည္းလမ္းမွန္နဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ ဒီနည္းလမ္းေလးေတြကို ေရွာင္ၾကစုိ႔

အခုလိုမ်ိဳး အိမ္မွာေနရတဲ့ အခ်ိန္ေလးမွာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ အသင့္ေတာ္ဆုံးအခ်ိန္ပဲျဖစ္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါမွာ အခ်ိန္အကုန္ၿပီး အက်ိဳးမရွိမျဖစ္ရေအာင္ ဒီနည္းလမ္းေလးေတြကို မလုပ္မိေစဖို႔ လုိအပ္ပါတယ္ေနာ္။

၁) ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ျခင္း
ေလ့က်င့္ခန္းမစခင္မွာ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးျခင္းက ေသြးလည္ပတ္မႈကို အားေကာင္းေစရုံသာမက ၾကြက္သားေတြရဲ႕ က်ဳ႔ံႏိုင္ဆန္ႏိုင္စြမ္းႏွင့္ ခံႏိုင္ရည္ကို ပိုတိုးတတ္ေစလို႔ ေလ့က်င့္ခန္းမလုပ္ခင္ ေသြးပူေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖို႔ မေမ့သင့္ပါဘူးေနာ္။

၂) တစိုက္မက္မက္ gym မေဆာ့ျခင္း
ေလ့က်င့္ခန္းကို တစိုက္မက္မက္နဲ႔ အခ်ိန္မွန္မွန္ေလးမလုပ္ပဲနဲ႔ စိတ္ပါမွထလုပ္တတ္တာမ်ိဳးေတြက လိုခ်င္တဲ့ ခႏၶာကိုယ္ရဖို႔က အေတာ္ေလးကို ခက္ခဲေစမွာပါ။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ စိတ္ပါမွထလုပ္တတ္တဲ့အက်င့္ေလးကို အခုပဲ ျပင္ဆင္လိုက္ပါ။

၃) ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ညွာျခင္း
ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရာမွာ ကိုယ္သက္သာမယ့္ လြယ္ကူတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းတစ္မ်ိုးထဲကို ေန႔တိုင္းလုပ္ျခင္းက ၾကြက္သားဖြံ႔ၿဖိဳးမႈကို ေႏွာင့္ေႏွးေစတာေၾကာင့္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့အခါမွာ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ညွာမေနပဲ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြအကုန္လုံးကို ညီတူညီမွ် လုပ္ေပးဖို႔ လုိအပ္ပါတယ္။

၄) ေရမေသာက္ျခင္း
ေရဓာတ္ခန္းေျခာက္ျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ရည္ကို က်ေစပါတယ္။ေရေသာက္တဲ့အခါ အရိုးအဆစ္ေတြကို ေရဓာတ္ပို႔ေပးၿပီး ေရာင္ရမ္းျခင္းေတြကို သက္သာေစလို႔ workout လုပ္တဲ့အခါ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ေပးဖို႔ မေမ့ပါနဲ႔ေနာ္။

၅) စြမ္းအင္မလုံေလာက္ျခင္း
အစားမစားပဲ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းက ခႏၶာကိုယ္ကို ထိခိုက္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ workout မလုပ္ခင္ ၄၅ မိနစ္ခန္႔ ႀကိဳၿပီး အစားစားထားရပါမယ္။
အခုလိုမ်ိဳး ေလ့က်င့္ခန္းေတြမလုပ္ခင္မွာ အိပ္ေရးဝ ဝအိပ္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ အဲ့ဒီလုိမွမဟုတ္ရင္ သင့္ခႏၶာကိုယ္ကို ျပင္းထန္စြာ ထိခိုက္ေစပါလိမ့္မယ္။
Ref;HEALTH GROUP

136 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.