ကိုယ္ခံအားမက်ေအာင္ကာကြယ္နည္းမ်ား

ကၽြန္ုပ္တို႔ေန႔စဥ္ စားေသာက္မႈေတြထဲမွာ အာဟာရျပည့္ဝတဲ့အစားအစာေတြကို စားသုံးေပးသင့္သလို ကိုယ္ခံအားမက်ဆင္းေအာင္လဲ အစားအေသာက္ေတြ ေရြးခ်ယ္စားသုံးေနထိုင္သင့္ပါတယ္။

၁) အိပ္ခ်ိန္မျပည့္ဝတာ
လူတစ္ေယာက္က ေန႔စဥ္ ၇-၈ နာရီေလာက္ျပည့္ေအာင္ အိပ္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ အိပ္ေပ်ာ္ဖို႔က အေရးႀကီးတာေၾကာင့္ အိပ္ခါနီးမွာ ဖုန္းၾကည့္ျခင္း၊ ညေနေစာင္းမွာ ေကာ္ဖီ၊လက္ဖက္ရည္၊လက္ဖက္၊ေရေႏြးၾကမ္း စတာေတြကိုလည္းေရွာင္ရွားရပါမယ္။

၂) အစာ အာဟာရျပည့္ေအာင္မစားတာ
မနက္စာ ပုံမွန္မစားျခင္း၊ အခ်ိန္မွန္မစားျခင္း၊ အသင့္စားေခါက္ဆြဲထုပ္ေတြကို အလြယ္တကူစားေသာက္ေနတာမ်ိဳးေတြကို ေရွာင္ရွားေပးရပါမယ္။
အစာအုပ္စုေတြ အားလုံးမွ်တစြာ ပါဝင္ေအာင္ စားေသာက္ဖို႔လုိပါတယ္။
ကိုယ္ခံအား ပိုတတ္ေစမယ့္ ဗိုက္တာမင္စီ ၾကြယ္ဝတဲ့ အသီးအႏွံေတြမ်ားမ်ား စားေပးရပါမယ္။
ႏို႔ႏွင့္ ႏို႔ထြက္ပစၥည္းေတြကို စားေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

၃) စိတ္ဖိစီးမႈကို မေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္တာ
စိတ္ပူပင္စရာေတြ၊ ကိုယ္လက္ထဲမွာ မရွိတဲ့ အေျဖအားလုံးကို တတ္ႏိုင္သမွ် လစ္လွ်ဴရႈရပါမယ္။ စာဖတ္ပါ။ သီခ်င္းနားေထာင္ပါ၊ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြႏွင့္ စကားမ်ားမ်ားေျပာပါ။ ရယ္ေမာပါ၊ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတဲ့ ရုပ္ရွပ္ေတြၾကည့္ပါ။ စိတ္ဖိစီးမႈေၾကာင့္ ကိုယ္ခံအား မက်ဆင္းပါေစနဲ႔။
ကိုယ္ခံအားေကာင္းဖို႔အတြက္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ၊ ေဆးလိပ္ျဖတ္ပါ၊ အရက္ေလွ်ာ့ေသာက္ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ပါ။


Ref;HEALTH GROUP

88 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.