မနက္စာမစားျခင္းေၾကာင့္ျဖစ္လာႏိုင္တဲ့ ဆိုးက်ိဳးမ်ား

က်န္းမာၿပီး ေန႔တစ္ေန႔ကို ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ဆိုရင္ နံနက္စာစားေပးျခင္းကလဲ အားလုံးထဲကမွ အေရးႀကီးတဲ့ အစိတ္အပိုင္းတစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ လူအေတာ္မ်ားမ်ားက နံနက္စာဆိုရင္ ေသခ်ာစားေလ့မရွိဘဲ ေကာ္ဖီ၊ေပါင္မုန္႔ စတာ ေတြကိုစားၾကတာမ်ားပါတယ္။အခုေျပာျပမယ့္အေၾကာင္းအရာေလးေတြကို ဖတ္ၿပီးသြားရင္ေတာ့ နံနက္စာကို အေသခ်ာေလးျပဳလုပ္ၿပီး စားသုံးၾကပါလို႔ အႀကံျပဳလုိက္ပါတယ္ေနာ္။

၁) ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို မေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ပါဘူး
ကို္ယ္အေလးခ်ိန္ေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ မနက္စာကို ေလွ်ာ့စားမယ္လို႔ သင္ေတြးေနရင္ေတာ့ အဲ့ဒီအေတြးကို အခုပဲ ရပ္တန္႔လိုက္ပါ။ဗိုက္ဆာတဲ့အခ်ိန္မွာ မစားလိုက္ရတဲ့အခါမွာ တေနကုန္ ဆာေလာင္ေစၿပီး လိုအပ္တဲ့ ကယ္ရီပမာဏထက္ ပိုမိုစားမိေစႏိုင္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ မနက္စာ စားလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ ပရိုတင္းနဲ႔ အမွ်င္ဓာတ္က ဆာေလာင္ျခင္းကို ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္လို႔ ဝိတ္ခ်ဖို႔ အတြက္အသုံးဝင္ပါတယ္။

၂) မွတ္ဥာဏ္စြမ္းရည္ေတြကို ေလွ်ာ့က်ေစပါတယ္။
မနက္ပုံမွန္မစားျဖစ္တဲ့အခါ ေသြးတြင္းပမာဏေတြ ကေမာက္ကမျဖစ္ၿပီး ဦးေႏွာက္အတြက္ လိုအပ္တဲ့ အာဟာရဓာတ္ မရႏိုင္တာေၾကာင့္ ၾကာလာရင္ မွတ္ဥာဏ္ႏွင့္ အာရုံစူးစိုက္မႈအားနည္းလာပါတယ္။မနက္စာကို ပုံမွန္စားေပးျခင္းအားျဖင့္ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ ပုံမွန္လုပ္ငန္းေတြကို လုပ္ေဆာင္ဖို႔အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစၿပီး ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကိုလည္း အလုံအေလာက္ရရွိပါတယ္။

၃) ဆီးခ်ိဳျဖစ္ႏိုင္ေျခမ်ားပါတယ္။
မနက္စာမစားပဲ ေနလာတဲ့အခါ ကိုယ္တြင္းသၾကားဓာတ္ ကေမာက္ကမ ျဖစ္ကုန္တဲ့အျပင္ ေန႔ခင္းဘက္ ကိုယ္အမ်ားႀကီးစားတဲ့အခါ ဝင္လာတဲ့ သၾကားဓာတ္ကို အလုံးအရင္းကို အင္ဆူလင္က မထိန္းႏိုင္တဲ့အခါ ဆီးခ်ိဳျဖစ္လာေစႏိုင္ပါတယ္။


Ref;BEAUTYBLOG

647 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.