အဆုတ္အားေကာင္းဖို႔ စားသုံးသင့္ေသာအစားအစာမ်ား

အဆုတ္က်န္းမာေရးက အသက္ရွဴလမ္းေၾကာင္းဆိုင္ရာ ေရာဂါေတြဆီကေန ကာကြယ္ႏိုင္ဖို႔ အေရးပါတဲ့ ကိစၥျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အသက္ရွဴလမ္းေၾကာင္းေကာင္းဖို႔၊အဆုတ္အားေကာင္းဖို႔ စားသင့္တဲ့ အစားအစာေလးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

၁) ဂ်င္း
ဂ်င္းကေတာ့ ေရာင္ရမ္းမႈကို ေလ်ာ့က်ေစတဲ့ အာနိသင္ေၾကာင့္ အဆုတ္ကို သန္႔စင္ေစပါတယ္။ ဟင္းခ်က္တဲ့အခါ ဂ်င္းကို နည္းနည္းထည့္ခ်က္တာေကာင္းပါတယ္။ သံပုရာသီးႏွင့္ေပါင္းၿပီး ဂ်င္းလက္ဖက္ရည္လည္းလုပ္ေသာက္လို႔ရပါတယ္။ ဒီလိုေသာက္ေပးျခင္းအားျဖင့္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းမွာအဆိပ္အေတာက္ေတြကို ဖယ္ရွားသန္႔စင္ေပးႏိုင္တဲ့အျပင္ လည္ေခ်ာင္းကိုလည္း ရွင္းလင္းေစပါတယ္။


၂) နႏြင္း
ဟင္းခ်က္ရာမွာ ထည့္ၿပီးအသုံးျပုတဲ့ နႏြင္းကေတာ့ အဆုတ္က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။


၃) ၾကက္သြန္ျဖဴ
ၾကက္သြန္ျဖဴကေတာ့ ပန္းနာရင္က်ပ္ျခင္းကို သက္သာေစၿပီး အဆုတ္ကင္ဆာျဖစ္ႏိုင္ေျခကို ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။


၄)ပန္းသီး
ပန္းသီးမွာ ဗီတာမင္ဓာတ္စုံလင္စြာ ပါဝင္တာေၾကာင့္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းစနစ္ကို က်န္းမာေစပါတယ္။ ပန္သီးစားသုံးေပးျခင္းေၾကာင့္ အဆုတ္ေရာဂါေတြျဖစ္မလာေအာင္ ကာကြယ္ႏိုင္ပါတယ္။


၅) ဘယ္ရီသီး
ဘလူးဘယ္ရီ၊ ဘလက္ဘယ္ရီႏွင့္ ရက္စဘယ္ရီအသီးေတြမွာ ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္ပစၥည္းေတြၾကြယ္ဝပါတယ္။ ဓာတ္တိုးဆန္႔က်င္အာနိသင္ေတြေၾကာင့္ အဆုတ္ကင္ဆာအျပင္ တျခားပိုးဝင္ျခင္းနွင့္ ေရာဂါျဖစ္ႏိုင္ေျခေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။


၆) သလဲသီး
သလဲသီးက အဆုတ္ႏွင့္ ပတ္သက္တဲ့ ျပႆနာေတြျဖစ္ပြားမႈကို ေႏွးေစၿပီး ျမန္ျမန္သက္သာေစပါတယ္။


၇) ေရ
အဆုတ္အတြက္ျဖစ္ျဖစ္၊ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဘယ္အစိတ္အပိုင္းျဖစ္ျဖစ္အဆိပ္အေတာကို ဖယ္ရွားသန္႔စင္ႏိုင္တဲ့ေနရာမွာ ေရက အသုံးဝင္ဆုံးျဖစ္ပါတယ္။ ေဖ်ာ္ရည္၊အခ်ိဳရည္ေတြထက္ ရိုးရိုးေရကိုပဲ ေရြးခ်ယ္သင့္ပါတယ္။


Ref;HEALTHGROUP

470 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.