အိပ္ရာထမ်က္နွာ ေဖာင္းအစ္မေနရေအာင္

ဒီနည္းလမ္းေတြနဲ႔ဆို မနက္အိပ္ရာထတဲ့အခါ မ်က္ႏွာအသားအေရပြစိစိႀကီးနဲ႔ ေဖာင္းအစ္မေနေတာ့ဘူးေပါ့ေနာ္။ ဒါဆို အိပ္ရာထမ်က္နွာခ်ပ္ခ်ပ္ေလးပိုင္ဆိုင္ဖို႔ မနက္အိပ္ရာထရင္ လုပ္ၾကည့္ရေအာင္ေနာ္။

၁။ ဇြန္းနဲ႔
ဇြန္းရဲ႕အေနာက္ဘက္ကို သံုးၿပီး လည္ပင္းကေန ပခံုးအထိကုိ အေပၚေအာက္ သံုးၾကိမ္ေလာက္ ႏွိပ္ေပးပါ။ ဇြန္းရဲ႕ အေအးဓါတ္နဲ႔ ႏွိပ္ေပးတာေၾကာင့္ အၾကိတ္ေတြရဲ႕ေသြးလည္ပတ္မႈကို ေကာင္းေစမွာပါ။ ဇြန္းကို ၾကိဳတင္ၿပီး ေရခဲေသတၱာထဲမွာ ထည့္ထားလိုက္ရင္ေတာ့ ပိုၿပီးေတာ့ ေကာင္းပါတယ္။ မ်က္စိကိုလည္း ဇြန္းနဲ႔ ဖိေပးၿပီး မ်က္စိေထာင့္အထိဆဲြေပးရင္လည္း ေကာင္းပါတယ္။

၂။ ေရခဲ
ေရခဲတံုးနဲ႔ မ်က္နွာကို နွစ္ႀကိမ္ခန္႔ ပြတ္တိုက္ေပးလိုက္ပါ။ ေနာက္ ေရေႏြးေနြးစြတ္ထားတဲ့ မ်က္နွာသုတ္ပဝါနဲ႔ ညင္ညင္သာသာ သုတ္ေပးပါ။ ၿပီးရင္ေတာ့ ပံုမွန္အတုိင္း မ်က္နွာသစ္လိုက္ရံုပါပဲ။

၃။ ေရႏြးေသာက္ပါ
ကိုယ္ခႏၶာအတြင္းမွာရွိတဲ့ ေသြးလက္ပတ္မႈကို ခ်က္ခ်င္းဆိုသလို ေကာင္းမြန္လာေစမွာပါ။ အၾကံေပးခ်င္တာကေတာ့ ရုိးရိုးေရေႏြးကို ေသာက္သင့္ပါတယ္။ ကိုယ္ခႏၶာအတြင္းပိုင္းကို ပူေႏြးေစၿပီး ေနေကာင္းလာေစမွာပါ။

၄။ နားပတ္ဝန္းက်င္ကို အဓိကထားၿပီး ေရခ်ိဳးလိုက္ပါ
နည္းနည္းပူတယ္လို႔ ထင္ရတဲ့ေရေႏြးနဲ႕ နားႏွစ္ဖက္ကို ေလာင္းလိုက္ပါ။ မ်က္ႏွာမွာရွိတဲ့ ေသြးလည္ပတ္မႈကေကာင္းလာမွာပါ။ မနက္ေရခ်ိဳးခ်ိန္မရွိရင္ေတာ့ မ်က္ႏွာသုတ္ပဝါပူပူေလးကို နားႏွစ္ဖက္ေနရာကို အုပ္ၿပီး ႏွိပ္ေပးလိုက္ပါ။

[ Unicode ]

ဒီနည်းလမ်းတွေနဲ့ဆို မနက်အိပ်ရာထတဲ့အခါ မျက်နှာအသားအရေပွစိစိကြီးနဲ့ ဖောင်းအစ်မနေတော့ဘူးပေါ့နော်။ ဒါဆို အိပ်ရာထမျက်နှာချပ်ချပ်လေးပိုင်ဆိုင်ဖို့ မနက်အိပ်ရာထရင် လုပ်ကြည့်ရအောင်နော်။

၁။ ဇွန်းနဲ့
ဇွန်းရဲ့အနောက်ဘက်ကို သုံးပြီး လည်ပင်းကနေ ပခုံးအထိကို အပေါ်အောက် သုံးကြိမ်လောက် နှိပ်ပေးပါ။ ဇွန်းရဲ့ အအေးဓါတ်နဲ့ နှိပ်ပေးတာကြောင့် အကြိတ်တွေရဲ့သွေးလည်ပတ်မှုကို ကောင်းစေမှာပါ။ ဇွန်းကို ကြိုတင်ပြီး ရေခဲသေတ္တာထဲမှာ ထည့်ထားလိုက်ရင်တော့ ပိုပြီးတော့ ကောင်းပါတယ်။ မျက်စိကိုလည်း ဇွန်းနဲ့ ဖိပေးပြီး မျက်စိထောင့်အထိဆွဲပေးရင်လည်း ကောင်းပါတယ်။

၂။ ရေခဲ
ရေခဲတုံးနဲ့ မျက်နှာကို နှစ်ကြိမ်ခန့် ပွတ်တိုက်ပေးလိုက်ပါ။ နောက် ရေနွေးနွေးစွတ်ထားတဲ့ မျက်နှာသုတ်ပဝါနဲ့ ညင်ညင်သာသာ သုတ်ပေးပါ။ ပြီးရင်တော့ ပုံမှန်အတိုင်း မျက်နှာသစ်လိုက်ရုံပါပဲ။

၃။ ရေနွးသောက်ပါ
ကိုယ်ခန္ဓာအတွင်းမှာရှိတဲ့ သွေးလက်ပတ်မှုကို ချက်ချင်းဆိုသလို ကောင်းမွန်လာစေမှာပါ။ အကြံပေးချင်တာကတော့ ရိုးရိုးရေနွေးကို သောက်သင့်ပါတယ်။ ကိုယ်ခန္ဓာအတွင်းပိုင်းကို ပူနွေးစေပြီး နေကောင်းလာစေမှာပါ။

၄။ နားပတ်ဝန်းကျင်ကို အဓိကထားပြီး ရေချိုးလိုက်ပါ
နည်းနည်းပူတယ်လို့ ထင်ရတဲ့ရေနွေးနဲ့ နားနှစ်ဖက်ကို လောင်းလိုက်ပါ။ မျက်နှာမှာရှိတဲ့ သွေးလည်ပတ်မှုကကောင်းလာမှာပါ။ မနက်ရေချိုးချိန်မရှိရင်တော့ မျက်နှာသုတ်ပဝါပူပူလေးကို နားနှစ်ဖက်နေရာကို အုပ်ပြီး နှိပ်ပေးလိုက်ပါ။

Ref; skincare

 

189 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.