ပဲပင္ေပါက္က ေပးတဲ့ က်န္းမာေရးအက်ိဳးေက်းဇူး

ပဲပင္ေပါက္ကို ေၾကာ္စားလို႔ရသလို၊အသုပ္ေတြထဲမွာထည့္သုပ္ျခင္း၊ ဟင္းခ်ိဳခ်က္တာျဖစ္ျဖစ္၊အခ်ဥ္စိမ္ၿပီးျဖစ္ျဖစ္ စားေလ့ရွိၾကပါတယ္။ဒီတစ္ခါမွာေတာ့ အခုစားသုံးေနၾကျဖစ္တဲ့ ပဲပင္ေပါက္မွာရွိတဲ့ က်န္းမာေရးေကာင္းက်ိဳးေတြကို ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

ကိုယ္ခံအားေကာင္းေစတယ္
ပဲပင္ေပါက္မွာ ဗီတာမင္ စီ ပါဝင္တာေၾကာင့္ ကိုယ္ခံအားကို ေကာင္းေစႏိုင္ၿပီး ေရာဂါပိုးေတြ ကူးစက္မႈကေန အထိေရာက္ဆုံးကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဓာတ္တိုး ဆန္႔က်င္အာနိသင္ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ကို က်န္းမာေစၿပီး ဇီဝကမၼ လုပ္ငန္းစဥ္ေတြကို အေကာင္းဆုံးလည္ပတ္ေစႏိုင္မွာပါ။ ဗီတာမင္ ေအ ပါဝင္ေနတာေၾကာင့္လည္း ခႏၶာကိုယ္ကို အေကာင္းဆုံးေထာက္ပံ့ေပးႏိုင္ပါတယ္။

ဇီဝကမၼျဖစ္စဥ္ေတြကို ေကာင္းမြန္ေစႏိုင္ပါတယ္။
ပဲပင္ေပါက္မွာ ဇီဝကမၼျဖစ္စဥ္ေတြကို အေကာင္းဆုံး လည္ပတ္ႏိုင္ဖို႔ ေထာက္ပံ့ေပးနိုင္တဲ့ အင္ဇိုင္းတစ္မ်ိဳးပါဝင္ပါတယ္။ ဒီအင္ဇိုင္ကို အျခားစားစဂရာေတြက ေနရရွိဖို႔ ခက္ခဲပါတယ္။ ပဲပင္ေပါက္မွာ ဆဲလ္ေတြျဖစ္ေပၚမႈ၊ ကိုယ္တြင္းအဂၤါ က်န္းမာေအာင္ေထာက္ပံ့ေပးမႈနဲ႔ ၾကြက္သားေတြက်န္းမာသန္စြမ္းေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးတဲ့ ပရိုတင္းဓာတ္ေတြၾကြယ္ဝစြာပါဝင္ေနပါတယ္။ အရိုးနဲ႔ ၾကြက္သားေတြ သန္မာၿပီး ကိုယ္တြင္းအဂၤါေတြ က်န္းမာေစဖို႔ စားသုံးေပးသင့္ပါတယ္။

အစာေျခစနစ္ကို က်န္းမာေစႏိုင္ပါတယ္။
ပဲပင္ေပါက္မွာ ပါဝင္တဲ့ အင္ဇိုင္းက အစာေျခစနစ္ကို က်န္းမာေစႏိုင္ၿပီး အစာေၾကေစႏိုင္သလို အူနံရံေတြကို အာဟာရဓာတ္ေတြအေကာင္းဆုံး စုပ္ယူႏိုင္ေအာင္ ေထာက္ပံ့ေပးပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္ၾကြယ္ဝတာေၾကာင့္ ဝမ္းခ်ဴပ္ျခင္းကေန ကင္းေဝးေအာင္ အေကာင္းဆုံး ေထာက္ပံ့ေပးႏိုင္မွာပါ။

ဝိတ္က်ေစႏိုင္ပါတယ္
ကယ္လ္လိုရီပါဝင္မႈနည္းၿပီး ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အက်ိုးျပဳတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြ ၾကြယ္ဝစြာ ပါဝင္ေနပါတယ္။ အမွ်င္ဓာတ္ပါဝင္မႈေၾကာင့္ အဆာခံႏိုင္ေစၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်ခ်င္သူမ်ားအတြက္ကေတာ့ ေန႔တိုင္းစားသုံးေပးသင့္ပါတယ္။

ေသြးအားနည္းျခင္းကို သက္သာေစႏိုင္ပါတယ္။
ခႏၶာကိုယ္မွာ သံဓာတ္နည္းလာတဲ့အခါ ေသြးအားနည္းေရာဂါကို ခံစားရႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ သံဓာတ္ၾကြယ္ဝတဲ့ အစားအစာေတြကို စားဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။ သံဓာတ္ခ်ိဳ႔တဲ့မႈေၾကာင့္ ေသြးအားနည္းျခင္း၊အစာေျခစနစ္ ျပႆနာမ်ား ခံစားရျခင္း၊ေျခကုန္လက္ပမ္းက်ျခင္း၊ အေမာမခံႏိုင္ျခင္း စတာေတြမျဖစ္ေစဖို႔အတြက္ ပဲပင္ေပါက္ကို စားသုံးေပးသင့္ပါတယ္။ ပဲပင္ေပါက္မွာပါဝင္တဲ့ သံဓာတ္နဲ႔ ေကာ့ပါးဓာတ္ေတြက ခႏၶာကိုယ္ထဲမွာ ေသြးနီဥဆဲလ္ေတြျဖစ္ေပၚေစၿပီး ကိုယ္တြင္းေသြးလည္ပတ္မႈကို အားေကာင္းေစပါတယ္။

အျမင္အာရုံေကာင္းေစပါတယ္။
ဗီတာမင္ ေအ ၾကြယ္ဝတာေၾကာင့္ အသက္အရြယ္ေၾကာင့္ျဖစ္တဲ့ အျမင္အာရုံျပႆနာေတြကို အထိေရာက္ဆုံးကာကြယ္ေပးပါတယ္။ မ်က္စိအတြင္းတိမ္ျဖစ္ျခင္းကိုလည္း ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ မ်က္လုံးကို အသုံးျပဳၿပီး အလုပ္လုပ္ေနရသူေတြအေနနဲ႔ မ်က္လုံးက်န္းမာေစဖို႔ ပဲပင္ေပါက္ကို စားသုံးေပးသင့္ပါတယ္။
Ref;HEALTHGROUP

295 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.