ဗိုက္ခ်ပ္နည္း ၁၀ နည္း

ဗိုက္ခ်ပ္ဖို႔ကို အကူအညီေပးႏိုင္မဲ့ ေနထိုင္စားေသာက္နည္္း ၁၀ နည္းကို Trend ပရိသတ္ႀကီးအတြက္ ေဝမၽွေပးလုိက္ပါတယ္။ ဗိုက္ေလးခ်ပ္သြားေအာင္ လုပ္ၾကည့္လိုက္ရေအာင္ေနာ္။

၁။ အငန္ေလွ်ာ့စားပါ
အငန္ကို လြန္ကဲစြာစားသံုးရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရေတြကို စုေဝးေစတဲ့အတြက္ ေဖာေရာင္လာပါလိမ့္မယ္။ အငန္ေလွ်ာ့စားလိုက္မယ္ဆိုရင္ ခႏၶာကိုယ္မွာရွိတဲ့ မလိုအပ္တဲ့ေရေတြကုိ ဖယ္ထုတ္ပစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဟင္းခ်က္တဲ့အခါ ပံုမွန္ထက္ဆားကို ေလွ်ာ့ထည့္ပါ။

၂။ ပီေကမစားပါနဲ႔
အခ်ဳိဓာတ္ ပါဝင္တဲ့အတြက္ အဆီ ပိုတိုးေစပါတယ္။ စားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ Sugar free လို႔ ေရးထားတာကို ေရြးစားလို႔ ရပါတယ္။

၃။ အခ်ဳိေလ်ာ့စားပါ
အဆီက်ေအာင္ ထမင္းမစားပဲေနေပမဲ့ အခ်ဳိေတြခ်ည္းစားေနမယ္ဆိုရင္ ဘာမွ မထူးပါဘူး။ အခ်ဳိစားမ်ားရင္ ဆီးခ်ဳိေရာဂါလည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။

၄။ ရယ္ဒီမိတ္ေတြ မစားပါနဲ႔
ရယ္ဒီမိတ္ ထုပ္ေတြမွာ ဆား အမ်ားႀကီး ပါဝင္ပါတယ္။ ေဆာ့စ္ေတြကအစ ကိတ္မုန္႔အဆံုး ဆားေတြ ပါဝင္ပါတယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အဆီက်ခ်င္ရင္ လတ္ဆတ္တဲ့ အသီးအ႐ြက္၊ အသား ငါးေတြကို ကိုယ့္ဘာသာကို ခ်က္စားတာ အေကာင္းဆံုးပါ။

၅။ ဗိုက္ခ်ပ္ခ်င္ရင္ အခ်ဳိရည္ မေသာက္ပါနဲ႔
အခ်ဳိရည္အစား အားရွိေအာင္ မအိပ္ခင္ ႏြားႏို႔ပူပူေလးေသာက္လိုက္တာက ပိုအက်ဳိး႐ွိမွာပါ။

၆။ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ပါ
အခ်ဳိရည္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ အဆီပိုတက္ေစပါတယ္။ ေရမ်ားမ်ားေသာက္မယ္ဆိုရင္ ခႏၶာကိုယ္ကို ေရဓာတ္ျပည့္ဝေစၿပီး က်န္းမာေစပါတယ္။ ေရမ်ားမ်ား ေသာက္ရင္ အစာစားခ်င္စိတ္၊ အခ်ဳိစားခ်င္စိတ္လည္း မ႐ွိေတာ့ဘူးေပါ့။

၇။ သစ္သီး မ်ားမ်ားစားပါ
ဘယ္ရီသီး၊ ခ်ယ္ရီသီး၊ ပန္းသီး၊ လိေမၼာ္သီးေတြက ဝိတ္က်ေစပါတယ္။ ဗိုက္ဆာတိုင္းစားလို႔လည္း ရပါတယ္။ ဝိတ္လည္းမတက္ဘူး၊ ဗိုက္လည္းဝေစပါတယ္။

၈။ စိတ္ဖိစီးမႈ နည္းေအာင္ေနပါ
စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားရင္ ေကာ္ဒီေစာ လို႔ေခၚတဲ့ ေဟာ္မုန္းအဆင့္ ျမင့္တက္လာပါတယ္။ ဒီေဟာ္မုန္း မ်ားလာရင္က် ခါးတစ္ဝိုက္မွာ အဆီေတြ စုေစပါတယ္။ ေန႔စဥ္ဘဝဟာ စိတ္ဖိစီးမႈ မ်ားေနတယ္ဆိုရင္ ေယာဂေလ့က်င့္တာ၊ လမ္းေလ်ာက္၊ ဂ်ာနယ္ဖတ္ အဲ့လို ေပါ့ေပါ့ပါးပါးအလုပ္ေလးေတြ လုပ္ၾကည့္လို႔ ရပါတယ္။

၉။ ဝမ္းခ်ဳပ္မခံပါနဲ႔
အထိုင္မ်ားတဲ့သူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားဟာ ဝမ္းခ်ဳပ္တတ္ပါတယ္။ ဥပမာ ႐ုံးဝန္ထမ္းေတြေပါ့။ ဝမ္းခ်ဳပ္တဲ့အတြက္ လူက မအီမသာျဖစ္လာသလို ဗိုက္ကလဲပိုပူလာပါလိမ့္မယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္ၿပီး အသီးအ႐ြက္မ်ားမ်ား စားပါ။

၁၀။ အိပ္ေရး ဝဝအိပ္ပါ
အိပ္ခ်ိန္ မိနစ္ ၃၀ ေလာက္ ေနာက္က်ရင္ေတာင္ ဝိတ္တတ္ေစႏိုင္တယ္။ ေစာေစာအိပ္ၿပီး ေစာေစာထတာကေတာ့ က်န္းမာေရးအတြက္ အေကာင္းဆံုးပါ။

[ Unicode ]

ဗိုက်ချပ်ဖို့ကို အကူအညီပေးနိုင်မဲ့ နေထိုင်စားသောက်နည်း ၁၀ နည်းကို Trend ပရိသတ်ကြီးအတွက် ဝေမျှပေးလိုက်ပါတယ်။ ဗိုက်လေးချပ်သွားအောင် လုပ်ကြည့်လိုက်ရအောင်နော်။

၁။ အငန်လျှော့စားပါ
အငန်ကို လွန်ကဲစွာစားသုံးရင် ခန္ဓာကိုယ်မှာ ရေတွေကို စုဝေးစေတဲ့အတွက် ဖောရောင်လာပါလိမ့်မယ်။ အငန်လျှော့စားလိုက်မယ်ဆိုရင် ခန္ဓာကိုယ်မှာရှိတဲ့ မလိုအပ်တဲ့ရေတွေကို ဖယ်ထုတ်ပစ်နိုင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် ဟင်းချက်တဲ့အခါ ပုံမှန်ထက်ဆားကို လျှော့ထည့်ပါ။

၂။ ပီကေမစားပါနဲ့
အချိုဓာတ် ပါဝင်တဲ့အတွက် အဆီ ပိုတိုးစေပါတယ်။ စားမယ်ဆိုရင်တော့ Sugar free လို့ ရေးထားတာကို ရွေးစားလို့ ရပါတယ်။

၃။ အချိုလျော့စားပါ
အဆီကျအောင် ထမင်းမစားပဲနေပေမဲ့ အချိုတွေချည်းစားနေမယ်ဆိုရင် ဘာမှ မထူးပါဘူး။ အချိုစားများရင် ဆီးချိုရောဂါလည်း ဖြစ်နိုင်ပါတယ်။

၄။ ရယ်ဒီမိတ်တွေ မစားပါနဲ့
ရယ်ဒီမိတ် ထုပ်တွေမှာ ဆား အများကြီး ပါဝင်ပါတယ်။ ဆော့စ်တွေကအစ ကိတ်မုန့်အဆုံး ဆားတွေ ပါဝင်ပါတယ်။ အဲဒါကြောင့် အဆီကျချင်ရင် လတ်ဆတ်တဲ့ အသီးအရွက်၊ အသား ငါးတွေကို ကိုယ့်ဘာသာကို ချက်စားတာ အကောင်းဆုံးပါ။

၅။ ဗိုက်ချပ်ချင်ရင် အချိုရည် မသောက်ပါနဲ့
အချိုရည်အစား အားရှိအောင် မအိပ်ခင် နွားနို့ပူပူလေးသောက်လိုက်တာက ပိုအကျိုးရှိမှာပါ။

၆။ ရေများများ သောက်ပါ
အချိုရည် တော်တော်များများဟာ အဆီပိုတက်စေပါတယ်။ ရေများများသောက်မယ်ဆိုရင် ခန္ဓာကိုယ်ကို ရေဓာတ်ပြည့်ဝစေပြီး ကျန်းမာစေပါတယ်။ ရေများများ သောက်ရင် အစာစားချင်စိတ်၊ အချိုစားချင်စိတ်လည်း မရှိတော့ဘူးပေါ့။

၇။ သစ်သီး များများစားပါ
ဘယ်ရီသီး၊ ချယ်ရီသီး၊ ပန်းသီး၊ လိမ္မော်သီးတွေက ဝိတ်ကျစေပါတယ်။ ဗိုက်ဆာတိုင်းစားလို့လည်း ရပါတယ်။ ဝိတ်လည်းမတက်ဘူး၊ ဗိုက်လည်းဝစေပါတယ်။

၈။ စိတ်ဖိစီးမှု နည်းအောင်နေပါ
စိတ်ဖိစီးမှုများရင် ကော်ဒီစော လို့ခေါ်တဲ့ ဟော်မုန်းအဆင့် မြင့်တက်လာပါတယ်။ ဒီဟော်မုန်း များလာရင်ကျ ခါးတစ်ဝိုက်မှာ အဆီတွေ စုစေပါတယ်။ နေ့စဉ်ဘဝဟာ စိတ်ဖိစီးမှု များနေတယ်ဆိုရင် ယောဂလေ့ကျင့်တာ၊ လမ်းလျောက်၊ ဂျာနယ်ဖတ် အဲ့လို ပေါ့ပေါ့ပါးပါးအလုပ်လေးတွေ လုပ်ကြည့်လို့ ရပါတယ်။

၉။ ဝမ်းချုပ်မခံပါနဲ့
အထိုင်များတဲ့သူတော်တော်များများဟာ ဝမ်းချုပ်တတ်ပါတယ်။ ဥပမာ ရုံးဝန်ထမ်းတွေပေါ့။ ဝမ်းချုပ်တဲ့အတွက် လူက မအီမသာဖြစ်လာသလို ဗိုက်ကလဲပိုပူလာပါလိမ့်မယ်။ အဲ့ဒါကြောင့် ရေများများသောက်ပြီး အသီးအရွက်များများ စားပါ။

၁၀။ အိပ်ရေး ဝဝအိပ်ပါ
အိပ်ချိန် မိနစ် ၃၀ လောက် နောက်ကျရင်တောင် ဝိတ်တတ်စေနိုင်တယ်။ စောစောအိပ်ပြီး စောစောထတာကတော့ ကျန်းမာရေးအတွက် အကောင်းဆုံးပါ။

Ref; goodhealth

 

279 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.