ေျပာင္းဖူးေပါင္း ေမႊးေမႊးေလး စားရေအာင္

ထမင္းမစားဘဲ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းေနသူမ်ားအတြက္ အဆာေျပစားစရာ ေျပာင္းဖူးေပါင္းအိအိေလး ျပဳလုပ္နည္းကို Trend ပရိသတ္ႀကီးအတြက္ တင္ဆက္ေပးလိုက္ပါတယ္။ လုပ္စားၾကည့္ ရေအာင္ေနာ္။

ပါဝင္ပစၥည္းမ်ား
၁။ ေျပာင္းဖူး (သို႔) ရွမ္းေျပာင္းဖူး
၂။ သၾကား (သို႔) အုန္းႏို႔ (သို႔) ေထာပတ္
၃။ ဆား
၄။ ဆီ
၅။ ေျပာင္းဖူးဖက္

ျပဳလုပ္နည္း

၁။ ေျပာင္းဖူးကို ျခစ္ၿပီး သၾကား (သို႔) အုန္းႏို႔ (သို႔) ေထာပတ္ နဲ႕ ဆားအနည္းငယ္ထည့္ၿပီး နယ္လိုက္ပါ။
၂။ ေျပာင္းဖူးဖက္ေပၚကို ဆီအနည္းငယ္ သုတ္လိမ္းၿပီး ေျပာင္းဖူးျခစ္ကို ထည့္ပါ။
၃။ ေျပာင္းဖူးဖက္ကို နွစ္သက္သလို ေလးေထာင့္ (သို႔) ကေတာ့ခၽြန္ပံုစံု လိပ္ႏိုင္ပါတယ္။
၄။ အဆိုပါေျပာင္းဖူးဖက္ထုပ္ေတြကို မိနစ္ ၃၀ ခန္႔ေပါင္းပါ။

ခုဆိုရင္ေတာ့ ေမႊးေမႊးေလးနဲ႔ စားလုိ႔ေကာင္းတဲ့ ေျပာင္းဖူးေပါင္း အိအိေလး ရပါၿပီေနာ္။

[ Unicode ]

ထမင်းမစားဘဲ ကိုယ်အလေးချိန်ထိန်းနေသူများအတွက် အဆာပြေစားစရာ ပြောင်းဖူးပေါင်းအိအိလေး ပြုလုပ်နည်းကို Trend ပရိသတ်ကြီးအတွက် တင်ဆက်ပေးလိုက်ပါတယ်။ လုပ်စားကြည့် ရအောင်နော်။

ပါဝင်ပစ္စည်းများ
၁။ ပြောင်းဖူး (သို့) ရှမ်းပြောင်းဖူး
၂။ သကြား (သို့) အုန်းနို့ (သို့) ထောပတ်
၃။ ဆား
၄။ ဆီ
၅။ ပြောင်းဖူးဖက်

ပြုလုပ်နည်း

၁။ ပြောင်းဖူးကို ခြစ်ပြီး သကြား (သို့) အုန်းနို့ (သို့) ထောပတ် နဲ့ ဆားအနည်းငယ်ထည့်ပြီး နယ်လိုက်ပါ။
၂။ ပြောင်းဖူးဖက်ပေါ်ကို ဆီအနည်းငယ် သုတ်လိမ်းပြီး ပြောင်းဖူးခြစ်ကို ထည့်ပါ။
၃။ ပြောင်းဖူးဖက်ကို နှစ်သက်သလို လေးထောင့် (သို့) ကတော့ချွန်ပုံစုံ လိပ်နိုင်ပါတယ်။
၄။ အဆိုပါပြောင်းဖူးဖက်ထုပ်တွေကို မိနစ် ၃၀ ခန့်ပေါင်းပါ။

ခုဆိုရင်တော့ မွှေးမွှေးလေးနဲ့ စားလို့ကောင်းတဲ့ ပြောင်းဖူးပေါင်း အိအိလေး ရပါပြီနော်။

Ref; asianfood

2K Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.