ညစာအတြက္ လံုးဝ ေရွာင္သင့္တဲ့ အစားအစာ ၅ မ်ိဳး

ညစာကို မေရွာင္ႏိုင္ဘဲ စားမယ္ဆိုသူေတြအတြက္ လံုးဝေရွာင္သင့္တဲ့ အစားအစာ ၅ မ်ိဳးကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္။

၁။ ဝက္ဆားနယ္ပါေသာခ်ိစ္ဘာဂါ
သင့္က်န္းမာေရးသာမကဘဲ အိပ္စက္ျခင္းအတြက္ ရန္သူလို႕လည္း ေျပာလို႔ ရပါတယ္။ ဝက္ဆားနယ္မွာက နွလံုးေလာင္က်ြမ္းျခင္းနွင့္အစာအိမ္အက္ဆစ္ကိုထုတ္ေပးနိုင္တဲ့ အဆီေတြအမ်ားျကီးပါေနပါတယ္။

၂။ဝိုင္
ဝိုင္သာက္ျခင္းက အက်ယ္ျကီးေဟာက္တာလည္း ျဖစ္ေစနိုင္ပါတယ္။

၃။ေခ်ာကလက္
ေခ်ာကလက္မွာေမာ္ဖင္းဓာတ္နဲ့ သာဘိုမိုင္းဓာတ္ေတြပါဝင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အာရံုေၾကာကို ႏိုးၾကား ေစတယ္။ နွလံုးခုန္နွဳန္းျမန္ေစျပီး အိပ္မေပ်ာ္တဲ့ေရာဂါျဖစ္ေစပါတယ္။ဲ

၄။ ၾကက္သား
ၾကက္သားမွာ ပရိုတိန္းဓာတ္မ်ားစြာ ပါဝင္တဲ့အတြက္ အစာေျချခင္းကို ၅၀ရာခိုင္နွဳန္းေနွးေစပါတယ္။ဒီေတာ့ သင့္အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ နားေနရမယ့္အစား အစာေျချခင္းကို ေတာက္ေလ်ွာက္လုပ္ေနရမွာျဖစ္ပါတယ္

၅။ ပူ၍စပ္ေသာအစာမ်ား
မအိပ္ခင္စားတဲ့ ဘယ္အစားအေသာက္မွာမွ ပူတာ စပ္တာ မပါသင့္ပါဘူး။ နွလံုးကိုေလာက္က်ြမ္းေစတဲ့အတြက္ အိပ္ေနစဥ္မွာ ေအးခ်မ္းမႈ မရႏိုင္ပါဘူး။

[ Unicode ]

ညစာကို မရှောင်နိုင်ဘဲ စားမယ်ဆိုသူတွေအတွက် လုံးဝရှောင်သင့်တဲ့ အစားအစာ ၅ မျိုးကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်နော်။

၁။ ဝက်ဆားနယ်ပါသောချိစ်ဘာဂါ
သင့်ကျန်းမာရေးသာမကဘဲ အိပ်စက်ခြင်းအတွက် ရန်သူလို့လည်း ပြောလို့ ရပါတယ်။ ဝက်ဆားနယ်မှာက နှလုံးလောင်ကျွမ်းခြင်းနှင့်အစာအိမ်အက်ဆစ်ကိုထုတ်ပေးနိုင်တဲ့ အဆီတွေအများကြီးပါနေပါတယ်။

၂။ဝိုင်
ဝိုင်သာက်ခြင်းက အကျယ်ကြီးဟောက်တာလည်း ဖြစ်စေနိုင်ပါတယ်။

၃။ချောကလက်
ချောကလက်မှာမော်ဖင်းဓာတ်နဲ့ သာဘိုမိုင်းဓာတ်တွေပါဝင်ပါတယ်။ ဒါကြောင့် အာရုံကြောကို နိုးကြား စေတယ်။ နှလုံးခုန်နှုန်းမြန်စေပြီး အိပ်မပျော်တဲ့ရောဂါဖြစ်စေပါတယ်။ဲ

၄။ ကြက်သား
ကြက်သားမှာ ပရိုတိန်းဓာတ်များစွာ ပါဝင်တဲ့အတွက် အစာခြေခြင်းကို ၅၀ရာခိုင်နှုန်းနှေးစေပါတယ်။ဒီတော့ သင့်အိပ်နေတဲ့အချိန်မှာ နားနေရမယ့်အစား အစာခြေခြင်းကို တောက်လျှောက်လုပ်နေရမှာဖြစ်ပါတယ်

၅။ ပူ၍စပ်သောအစာများ
မအိပ်ခင်စားတဲ့ ဘယ်အစားအသောက်မှာမှ ပူတာ စပ်တာ မပါသင့်ပါဘူး။ နှလုံးကိုလောက်ကျွမ်းစေတဲ့အတွက် အိပ်နေစဉ်မှာ အေးချမ်းမှု မရနိုင်ပါဘူး။

Ref; dietplan

403 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.