က်န္းမာေရးနဲ႔အညီ သီးစံု Sandwich စားၾကမည္

ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ထိန္းသိမ္းေနသူေတြအတြက္ ေကာ္ဖီစစ္စစ္တစ္ခြက္နဲ႔ ေတာ္ကီပစ္ရင္း ဆြဲဖို႔ ကယ္လိုရီနည္းတဲ့ သီးစံု Sandwich လုပ္နည္းကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။ အရသာရွိရွိေလး လုပ္စားၾကရေအာင္ေနာ္။

ပါဝင္ပစၥည္းမ်ား ( sandwich တခုစာ )
၁။ ေပါင္မုန္႔ ၂ ခ်ပ္
၂။ မေရာနိစ္ (mayonnaise) ႏွစ္သက္သေလာက္
၃။ စေတာ္ဘရီ၊ ကီဝီ၊ လိေမၼာ္၊ ငွက္ေပ်ာ ( ႀကိဳက္ရာသစ္သီးစံု )
၄။ ငရုတ္ေကာင္း အနည္းငယ္

ျပဳလုပ္နည္း
၁။ ေပါင္မုုန့္ တခ်ပ္ကိုု mayonnaise သုုတ္ၿပီး သစ္သီးေတြကို စီေပးပါ။
၂။ သစ္သီးေတြေပၚမွာ ပိုစားလို႔ေကာင္းေအာင္ ငရုတ္ေကာင္းထပ္ျဖဴးပါ။
၃။ mayonnaise ထပ္သုတ္ပါ။
၄။ အဲဒီအေပၚကို ေပါင္မုန္႔တခ်ပ္ထပ္လိုက္ပါ။

ေပါင္မုန္႔အထပ္ခ်ပ္ေလးကို ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သလို လွီးၿပီးရင္ေတာ့ အရမ္း အရသာရွိတဲ့ fruit sandwich ေလးကို သံုးေဆာင္ႏိုင္ပါၿပီေနာ္။

Ref; healthyfood

[ Unicode ]

ကိုယ်အလေးချိန် ထိန်းသိမ်းနေသူတွေအတွက် ကော်ဖီစစ်စစ်တစ်ခွက်နဲ့ တော်ကီပစ်ရင်း ဆွဲဖို့ ကယ်လိုရီနည်းတဲ့ သီးစုံ Sandwich လုပ်နည်းကို ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။ အရသာရှိရှိလေး လုပ်စားကြရအောင်နော်။

ပါဝင်ပစ္စည်းများ ( sandwich တခုစာ )
၁။ ပေါင်မုန့် ၂ ချပ်
၂။ မရောနိစ် (mayonnaise) နှစ်သက်သလောက်
၃။ စတော်ဘရီ၊ ကီဝီ၊ လိမ္မော်၊ ငှက်ပျော ( ကြိုက်ရာသစ်သီးစုံ )
၄။ ငရုတ်ကောင်း အနည်းငယ်

ပြုလုပ်နည်း
၁။ ပေါင်မုန့် တချပ်ကို mayonnaise သုတ်ပြီး သစ်သီးတွေကို စီပေးပါ။
၂။ သစ်သီးတွေပေါ်မှာ ပိုစားလို့ကောင်းအောင် ငရုတ်ကောင်းထပ်ဖြူးပါ။
၃။ mayonnaise ထပ်သုတ်ပါ။
၄။ အဲဒီအပေါ်ကို ပေါင်မုန့်တချပ်ထပ်လိုက်ပါ။

ပေါင်မုန့်အထပ်ချပ်လေးကို ကြိုက်နှစ်သက်သလို လှီးပြီးရင်တော့ အရမ်း အရသာရှိတဲ့ fruit sandwich လေးကို သုံးဆောင်နိုင်ပါပြီနော်။

89 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.