သင္သတိေတာင္မထားမိပဲ ၀ိတ္က်သြားေစမယ့္နည္းလမ္းေကာင္းမ်ား

၀ိတ္ခ်ခ်င္ေပမဲ႔ ဘယ္လိုနည္းလမ္းနဲ႔မွ မက်ပဲျဖစ္ေနပါသလား?ဒီနည္းေလးေတြကုိ တစ္ေခါက္စမ္းၾကည့္လိုက္ပါဦး

*ခါးမွာဖဲျပားၾကိဳးခ်ည္ထားပါ


ေန႔လည္စာ ဒါမွမဟုတ္ ညစာစားခါနီးမွာ ဖဲျပားခ်ည္ထားပါ။စားရင္းနဲ႔ဖဲျပားခ်ည္ထားတဲ႔ၾကိဳးတင္းက်ပ္လာျပီဆုိရင္ေတာ့ သင္ဆက္မစားသင့္ေတာ့ပါဘူး။ဒီနည္းေလးကရိုးရွင္းေပမဲ ႔သင္အစားအမ်ားၾကီးစားမိမယ့္အျဖစ္ကေန ကင္းေ၀းႏုိင္ပါတယ္။

*အခ်ိန္မွန္စားပါ


သူ႔အခ်ိန္နဲ႔သူထမင္းစားရင္ အဆာလြန္တာေတြမျဖစ္ပဲ ေအးေအးေဆးေဆးအခိ်န္ယူျပီးအစာေၾကညက္ေအာင္စားႏုိင္ပါတယ္။အဆာလြန္ေနျပီဆုိရင္ေတာ့ပုိလည္းစားမိသလုိ အစာလည္း ေကာင္းေကာင္းေၾကညက္ေအာင္မ၀ါးႏုိင္လို႔ အစာမေၾကတာေတြျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။အစားစားတဲ႔အခါ အနည္းဆံုး မိနစ္ ၂၀ ေလာက္အခိ်န္ေပးျပီး ေၾကညက္ေအာင္၀ါးစားသင့္ပါတယ္။

*ေရေႏြးနဲ႔ေရာစပ္ခိ်ဳးပါ


ေရေႏြးနဲ႔ေရာစပ္ခိ်ဳးတာဟာ ခႏၶာကုိယ္အေညာင္းညာေျပေစသလို ကုိယ္အေလးခိ်န္က်ဆင္းေစတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။Loughborough တကၠသုိလ္က ပညာရွင္ေတြရဲ႔ေလ့လာခ်က္အရ တစ္နာရီေရေႏြးစိမ္ခိ်ဳးတာဟာကယ္လုိရီ ၁၃၀ နီးပါးေလာင္ကြ်မ္းေစေၾကာင္းေတြ႔ရွိခဲ႔တယ္လုိ႔သိရပါတယ္။ဒါက မိနစ္ ၃၀ လမ္းေလ်ွာက္တာနဲ႔ညီမ်ွပါတယ္။ဒါ့အျပင္ ေရခ်ိဳးျပီးတဲ႔အခါ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ဟာလညး္ ၁၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလ်ာ့နည္းသြားတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။

*အဆာေျပစားစရာကုိ အသီးအႏွံေတြနဲ႔အစားထုိးပါ


သေရစာေတြ၊အခ်ိဳစာေတြ စားေနက်ဆုိရင္ အသီးအႏွံွေတြထားျပီး အစားထုိးစားေသာက္ၾကည့္ပါ။သေရစာေတြကိုျဖည္းျဖည္းခ်င္းျဖတ္ျပီး အသီးအႏွံေတြ၊ဟင္းသီးဟင္းရြက္သုပ္ေတြကုိအစားထုိးစားမယ္ဆုိရင္ ခႏၶာကုိယ္ကေပါ့ပါးလာျပီး၀ိတ္က်လာပါလိမ့္မယ္။

*ထမင္းစားပြဲေထာင့္စြန္းမွာထုိင္ပါ


ဒါကေတာ့ရွင္းရွင္းေလးပါပဲ။ထမင္းဟင္းေတြနဲ႔နီးတဲ႔ေနရာမွာထုိင္ရင္ ျမင္ေနရေတာ့ ထပ္ထပ္ျပီးစားခ်င္လာပါတယ္။နီးလည္းနီးေတာ့ အလြယ္ပဲယူစားလုိက္မိတတ္ပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ ကုိယ္စားမယ့္ထမင္းဟင္းကုိထည့္ျပီး ထမင္းစားပြဲေထာင့္မွာ စားတာက ထမင္းဟင္းေတြအမ်ားၾကီးမစားျဖစ္ေစေအာင္ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

*စိတ္ကူးယဥ္ပါ

9 Habits to Lose Extra Pounds Without Even Noticing
ထူးထူးျခားျခားပါပဲ။ကုိယ္စားခ်င္တဲ႔အရာေတြကုိ စိတ္ကူးထဲမွာစားလိုက္တာက အျပင္လက္ေတြ႔ဘ၀မွာ အစားနည္းနည္းပဲစားျဖစ္ေစပါတယ္တဲ႔။စိတ္ကူးထဲမွာ ၾကိဳက္သေလာက္စား၊အျပင္မွာေတာ့ က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တာေလးေတြစားမယ္ဆုိရင္ ၀ိတ္က မက်ပဲမေနပါဘူးေနာ္။ကုိယ့္စိတ္ကုိေသခ်ာထိန္းႏိုင္ဖုိ႔ေတာ့လိုပါတယ္။

ေသးေသးမႊားမႊားေလးေတြက အစျဖည္းျဖည္းခ်င္းေျပာင္းလဲမွ ေနာက္ဆုိအက်င့္ျဖစ္သြားမွာပါ။၀ိတ္ခ်မယ္ဆုိျပီး အားစုိက္ထုတ္ရတာ၊စိတ္ဖိစီးမႈေတြမမ်ားရတဲ႔အတြက္လည္း ဒီအေလ့အက်င့္ေလးေတြက သင့္အတြက္အဆင္ေျပေစမွာပါ။ဒီေတာ့ ဒီအက်င့္ေလးေတြကုိေမြးျမဴရင္း က်န္းမာေရးနဲ႔အညီ၀ိတ္ေလ်ွာ့လိုက္ရေအာင္ေနာ္

763 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.