ကုိယ့့္ရဲ႔ကေလးငယ္ေတြ အ၀လြန္တာမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္ ဒါမ်ိဳးေလးေတြလုပ္ေပးသင့္…

ေလ့လာခ်က္ေတြအရ အေမရိကန္ႏုိင္ငံမွာ ေလးငါးႏွစ္အရြယ္ ကေလး ၁၀ ရာခုိင္နႈန္းခန႔္ဟာ
ကုိယ္အေလးခိ်န္ျမင့္မားလ်က္ရွိတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။ကုိယ့္ရဲ႔ကေလးက က်န္းမာ၀ျဖိဳးတာ ေကာင္းတယ္ဆုိေပမဲ႔လည္း ခႏၶာကုိယ္ထဲမွာ မေကာင္းတဲ႔ကုိလက္စထေရာဓာတ္ေတြ၊အဆီေတြရွိမေနဖုိ႔လိုပါတယ္။

သူတုိ႔အရြယ္ေရာက္လာတဲ႔အခါမွာလည္းက်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္မ်ွတစြာစားေသာက္တတ္ဖုိ႔ ေမေမေတြအေနနဲ႔ ဒီအခ်က္ေလးေတြကုိငယ္ငယ္တည္းကလုပ္ေပးထားဖုိ႔လိုပါတယ္။

ကုိယ့္ရဲ႔ရင္ေသြးေလးေတြ က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔ၾကီးျပင္းလာေစဖုိ႔…
– အသားငါးထက္ အသီးအရြက္နဲ႔အသီးအႏွံေတြမ်ားမ်ားေကြ်းပါ
– ေက်ာင္းတက္ခိ်န္မွာလည္း က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္တဲ႔အစားအစာေတြကုိေရြးခ်ယ္ခ်က္ျပဳတ္ထည့္ေပးပါ။
– က်န္းမာေရးနဲ႔ညီတဲ႔အစားအစာေတြကုိ ကေလးေတြစားတတ္ဖုိ႔အေရးၾကီးပါတယ္။တစ္ခါေကြ်းတာ မစားဖူးဆုိျပီးလက္မေလ်ာ့သင့္ပါဘူး။ေနာက္တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ၾကာတဲ႔အခါ ပံုစံတစ္မ်ိဳးေျပာင္းျပီး ေကြ်းၾကည့္ပါ။

– ကေလးက သေရစာစားခ်င္တယ္ဆုိရင္ေတာင္ တစ္ပတ္ကုိတစ္ခါေလာက္ပဲ ေကြ်းေပးျပီး ေကြ်းတဲ႔အခါမွာလည္း ပမာဏကုိသတ္မွတ္ထားပါ။အျပင္သေရစာေတြ မေကြ်းခ်င္ဘူးဆုိရင္လည္း ကေလးအတြက္ အရသာရွိျပီး အာဟာရရွိတဲ႔သေရစာမ်ိဳး အားတဲ႔အခါ ကုိယ္တိုင္လုပ္ေကြ်းၾကည့္ပါ။
– ကုိယ့္အိမ္မွာရွိေနတဲ႔အစားအစာေတြကလည္း အခ်ိဳဓာတ္ျမင့္မားတဲ႔အစားအစာေတြ၊အေအးေတြ၊အခိ်ဳရည္ေတြျဖစ္မေနဖုိ႔လိုပါတယ္။ကုိယ္စားမယ္ဆုိရင္ေတာင္ ကေလးမျမင္ေအာင္သိမ္းထားသင့္ပါတယ္။


-သူတို႔နဲ႔ အတူကစားေပးရင္း သူတို႔ေလးေတြကုိယ္လက္လႈပ္ရွားမႈပံုမွန္ရွိေအာင္လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ေလးငါးဆယ္ႏွစ္အရြယ္ကေလးေတြဟာ တစ္ေန႔ကုိ တစ္နာရီေလာက္ ပံုမွန္ကစားခ်ိန္၊ကုိယ္လက္လႈပ္ရွားခ်ိန္ရွိသင့္ပါတယ္။သူတို႔ေတြကုိ ဖုန္းေပးသံုးတာလည္းေလ်ွာ့သင့္ပါတယ္။

86 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.