ဗီတာမင္ D ရေအာင္ ေနေရာင္ျခည္ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာခံေပးသင့္လဲ?

ေနေရာင္ျခည္ကေန ဗီတာမင္ D ဓာတ္ရတယ္ဆုိတာကုိေတာ့ အမ်ားစုသိျပီးသားျဖစ္ၾကမွာပါ။ဗီတာမင္ D ဓာတ္ဟာ ခႏၶာကုိယ္အတြက္မရွိမျဖစ္အေရးပါတဲ႔ဓာတ္တစ္မိ်ဳးျဖစ္ပါတယ္။ဒါေပမဲ႔ လူတစ္ခ်ိဳ႔က မနက္ေစာေစာစီးစီးအလုပ္သြားရျပီး ညေနေနာက္က်မွျပန္ရတဲ႔အတြက္ ေနေရာင္ျခည္ဒဏ္ကုိမခံရပါဘူး။ၾကာလာတဲ႔အခါ ဗီတာမင္ D ဓာတ္ခိ်ဳ႔တဲ႔လာပါတယ္။ေလ့လာခ်က္ေတြအရဆုိ အေမရိကန္လူငယ္ ၄၀ ရာခုိင္ႏႈန္းေက်ာ္ဟာ ဗီတာမင္ D ခ်ိဳ႔တဲ႔မႈကိုခံစားေနရေၾကာင္းသိရပါတယ္။

ေနေရာင္ျခည္ဒဏ္ကုိ အၾကာၾကီးခံတာလည္း အသားအရည္အတြက္မေကာင္းသလုိ မလံုေလာက္ျပန္ရင္လည္း ဗီတာမင္ D ဓာတ္က ခ်ိဳ႔တဲ႔လာႏုိင္ပါတယ္။ေဆး၀ါးေတြကူရင္ရေပမဲ႔ ေနေရာင္ျခည္ဒဏ္ခံေပးတာက အလြယ္ကူဆံုးနဲ႔အထိေရာက္ဆံုးဗီတာမင္ D ျဖည့္တင္းျခင္းပါပဲ။ဗီတာမင္ D ဟာ အေရျပားကင္ဆာ၊စိတ္ဖိစီးမႈေတြ၊ၾကြက္သားအားနည္းျခင္းေတြမျဖစ္ေအာင္ကာကြယ္ေပးႏုိင္စြမ္းရွိပါတယ္။ဒါဆုိ ဗီတာမင္ D ဓာတ္လည္းရေအာင္၊အႏၱရာယ္လည္းမျဖစ္ေအာင္ ေနေရာင္ျခည္ ဘယ္လိုခံၾကမလဲ?

ဗီတာမင္ D လံုေလာက္စြာရေစဖုိ႔ မနက္ ၁၁ နာရီကေန ေန႔လည္ ၁ နာရီအတြင္း ေနေရာင္ျခည္ခံတာဟာ အေကာင္းဆံုးျဖစ္တယ္လုိ႔ေလ့လာခ်က္ေတြအရသိရပါတယ္။ေနေရာင္ျခည္ခံတဲ႔အခါမွာလည္း ကုိယ့္ရဲ႔အသားအရည္ေပၚမူတည္ျပီး အခ်ိန္ကြာဟသြားပါတယ္။သင့္ရဲ႔အသားအရည္က ပံုမွန္အသားအရည္ျဖစ္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ Sunscreen မလိမ္းပဲ တစ္ပတ္ကုိ ၃ၾကိမ္ ၁၀မိနစ္ကေန မိနစ္ ၃၀ ထိ ေနေရာင္ခံေပးသင့္ပါတယ္။အသားအရည္ကထိခိုက္လြယ္တယ္ဆုိရင္ေတာ့ အေရျပားအပူေလာင္ျခင္း၊နီျမန္းျခင္းမျဖစ္ေအာင္ ၁၀ မိနစ္၊၁၅ မိနစ္ေလာက္ပဲ ေနေရာင္ခံေပးသင့္ပါတယ္။ေနေရာင္ခံျပီးရင္ေတာ ့ အသားအရည္ကုိကာကြယ္တဲ႔အေနနဲ့ ေနေရာင္ခံ sunscreen လိမ္းေပးထားဖုိ႔လိုပါတယ္။

59 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.