ၾကြက္သားေတြ ၾကံ႔ခိုင္သန္စြမ္းဖုိ႔ စားေပးသင့္တဲ႔အစားအစာမ်ား

အသက္ၾကီးလာတဲ႔အခါ ၾကြက္သားေတြအားနည္းျပီး စိတ္သြားတိုင္းကုိယ္မပါျဖစ္တတ္ပါတယ္။ဟုိဟာေလးသယ္ခ်င္၊ဒီဟာေလး မခ်င္ေပမဲ႔ နည္းနည္းေလးမလုိက္တာနဲ႔အရုိးအဆစ္ေတြ၊ၾကြက္သားေတြနာက်င္လာတဲ႔အခါ စိတ္ပင္ပန္းရပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ အသက္ေလးနည္းနည္းရလာျပီဆုိတာနဲ႔ကုိယ့္က်န္းမာေရးအတြက္သင့္ေတာ္တဲ႔အစားအစာေတြ၊က်န္းမာေရးေကာင္းမြန္ေစမယ့္အစားအစာေတြကုိေရြးခ်ယ္စားေသာက္ဖုိ႔လိုလာပါျပီ။ဒီေတာ့ အရုိးအဆစ္ၾကံ႔ခိုင္သန္စြမ္းဖုိ႔ ၊ၾကြက္သားေတြသန္မာဖုိ႔ စားေပးသင့္တဲ႔အစားအစာေတြကုိ ေျပာျပေပးလိုက္ပါတယ္။

*ၾကက္ဥ


ၾကက္ဥက ပရုိတိန္းဓာတ္ၾကြယ္၀တဲ႔အစားအစာျဖစ္တဲ႔အတြက္ အရုိးအဆစ္ေတြသန္မာဖုိ႔ဆုိ ၾကက္ဥကလည္းအဓိကစားသံုးေပးသင့္တဲ႔အစားအစာတစ္မ်ိဳးပဲျဖစ္ပါတယ္။အရုိးေတြက်န္းမာေစသလုိ ၾကြက္သားအားနည္းတာမ်ိဳးမျဖစ္ေအာင္လည္း ကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

*ဆဲလ္မြန္
ၾကြက္သားနဲ႔အရုိးေတြက်န္းမာဖုိ႔ ဆဲလ္မြန္ငါးကလည္းတစ္ဖက္တစ္လမ္းက အေထာက္အကူျပဳေနပါတယ္။ပရုိတိန္းဓာတ္၊ဗီတာမင္ဘီ၊အိုမီဂါသရီးဓာတ္ပါ၀င္တဲ႔ဆဲလ္မြန္ငါးကုိ တစ္ပတ္တစ္ၾကိမ္ေလာက္ခ်က္ျပဳတ္စားသံုးေပးသင့္ပါတယ္။ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေနတဲ႔သူေတြဆို ၾကြက္သားေတြတိုးေအာင္၊က်စ္လစ္သန္မာေအာင္ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

*ၾကက္ရင္ပံု


ၾကက္သားမွာမွ ၾကက္ရင္ပံုဟာ ပရုိတိန္းဓာတ္မ်ားစြာပါ၀င္တဲ႔အစိတ္အပုိင္းျဖစ္ပါတယ္။ၾကက္ရင္ပံုမွာ ဗီတာမင္ဘီဓာတ္ေတြလည္းၾကြယ္၀တဲ႔အတြက္ ၾကက္သားကုိလည္း တစ္ပတ္ကုိ ႏွစ္ၾကိမ္၊သံုးၾကိမ္ခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ေပးသင့္ပါတယ္။

*တူနာ


တူနာငါးမွာလည္း ဗီတာမင္ A ၊ B ၊ B12 နဲ႔ B6 တုိ႔ပါ၀င္ျပီး ပရိုတိန္းဓာတ္လည္းၾကြယ္၀တဲ႔အတြက္ တူနာငါးကလည္း အရုိးက်န္းမာေရးအတြက္ေရြးခ်ယ္စားေပးသင့္တဲ႔အစားအစာတစ္မ်ိဳးျဖစ္ပါတယ္။ၾကြက္သားေတြသန္မာေအာင္လည္းကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

*ပုစြန္
ပုစြန္ ၃ ေအာင္စမွာ ပရုိတိန္းဓာတ္ ၁၈ဂရမ္ပါ၀င္ပါတယ္။တစ္ျခားအသားငါးေတြရဲ႔ပရိုတိန္းနဲ႔မတူညီပဲ ပုစြန္မွာပါ၀င္တဲ႔ပရိုတိန္းက ျမင့္မားတဲ႔အတြက္ ၾကြက္သားေတြက်န္းမာၾကံ႔ခိုင္ဖုိ႔ အဓိကစားေပးသင့္တဲ႔ ပင္လယ္စာတစ္မ်ိဳးပဲျဖစ္ပါတယ္။

*ပဲအမ်ိဳးမ်ိဳး


သံဓာတ္၊ဗီတာမင္ဓာတ္၊ပရုိတိန္းဓာတ္နဲ႔အာဟာရဓာတ္မ်ားစြာပါ၀င္တဲ႔ ပဲစားေပးတာကလည္း အရုိးအဆစ္က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။အထူးသျဖင့္ပဲပိစပ္မွာ သံဓာတ္မ်ားစြာပါ၀င္တဲ႔အတြက္ အမ်ိဳးသမီးေတြအတြက္ဆုိ ပုိျပီးေကာင္းမြန္ပါတယ္။

110 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.