အမ်ဳိးသမီးေတြ က်န္းမာေရးအတြက္ အေရးပါတဲ့အစားေသာက္မ်ား

အစားေသာက္ေတြမ်ားစြာထဲကမွ အမ်ဳိးသမီးေတြအတြက္ အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ ပိုေကာင္းတဲ့
အစားေသာက္ေလးေတြ ႐ွိေနပါတယ္။ ေလ့လာခ်က္ေတြအရ ဒီအစားစာေတြဟာ အမ်ဳိးသမီး
က်န္းမာေရးကိုေကာင္းမြန္ေစ႐ံုမက ေရာဂါျဖစ္ပြားႏႈန္းေတြကို ကာကြယ္ေပးႏုိင္သတဲ့။
ကဲ.. ဘာေတြလဲဆိုတာ ၾကည့္လိုက္ရေအာင္

Lemon Water

8 Foods and Drinks That Can Boost Women’s Health8 Foods and Drinks That Can Boost Women’s Health
အစာေျခစနစ္အတြက္ဆိုရင္ Lemon Waterက အေတာ္ေလးအေထာက္ကူျဖစ္ေစပါတယ္။
မိန္းကေလးေတြဆိုတာ အစားေသာက္မက္တဲ့လူမ်ဳိးေလ။ စားခ်င္တာေတြ စားျပီး မအီလည္ျဖစ္၊ အစာမေၾကႏုိင္ျဖစ္ေနရင္ Lemon Water ေလးကို သတိရလိုက္ေနာ္။ အစာေၾက ေလႏုိင္တဲ့
အျပင္ အဆီေတြကိုလည္း စုပ္ယူႏုိင္ပါတယ္။ ဝိတ္ခ်ခ်င္တယ္ဆုိရင္လည္း Lemon Water ေလးေသာက္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ အသားေရာင္ဖူးေရာင္နီျမန္းျခင္း နဲ႔ ကင္ဆာဆဲလ္ေတြကို တိုက္ဖ်က္ေပးႏိုင္ပါတယ္။

Raspberry leaf tea

8 Foods and Drinks That Can Boost Women’s Health
နာမည္ေလးၾကား႐ံုနဲ႔ ေသာက္ခ်င္စရာေလးေနာ္။ သူ႔မွာ vitamins နဲ႔ minerals ျပည့္ဝစြာပါဝင္တဲ့အတြက္ အမ်ဳိးသမီးထုအတြက္ ေကာင္းမြန္တဲ့ေဆးတစ္ခြက္ပါပဲ။ ဒါ့အျပင္ iron, calcium, potassium, vitamins B, A, C နဲ႔ E တို႔လည္း ပါေသးတယ္ေနာ္။ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္အမ်ဳိးသမီးေတြအသံုးျပဳရင္ ေကာင္းမြန္တဲ့ခံစားမႈကို ေပးစြမ္းႏုိင္မွာပါ။ ေဟာ္မုန္းဓာတ္ကို ထိန္းညွိေပးႏုိင္ျပီး
ဆီးအသြားေကာင္းေစပါတယ္။ Tea ေသာက္တဲ့အခါ raspberries သီးေလးေတြေရာျပီး
အရသာေကာင္းမြန္ေအာင္ ေရာစပ္သံုးေဆာင္႐ံုပါပဲ။

ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

Related image
ပန္းေဂၚဖီစိမ္း ၾကိဳက္တဲ့သူေတြ႐ွိလား.. သတင္းေကာင္းပဲေနာ္။ သူက မ်က္လံုးတစ္ဝိုက္အေရး
ေၾကာင္းေတြကို စပါယ္႐ွယ္ကာကြယ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ပံုမွန္စားေပးမယ္ဆိုရင္ အေရးေၾကာင္းေတြေလ်ာ့ခ်ေစျပီး အသားရင္းတင္းရင္းမႈကို ရ႐ွိေစမွာပါ။ သူ႔မွာ ၁ဝဝ% ဗီတာမင္နဲ႔ ေကာလဂ်င္
ျပည့္​​ဝစြာပါဝင္တာေၾကာင့္ ပ်က္စီးေနတဲ့အသားရည္ေတြကုိ ျပည္လည္အားျဖည့္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

Omega 3 ပါဝင္တဲ့အစားစာမ်ား

8 Foods and Drinks That Can Boost Women’s Health
ဆယ္လ္မြန္ ၊ တူနာ ၊ Trout (ေရခ်ဳိငါးတစ္မ်ဳိး) ၊ ငါးေသတၱာ
ဒါေတြက Omega 3 ၾကြယ္​​ဝစြာပါဝင္တဲ့ ငါးေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဘာလို႔ Omega 3 ကိုစားေပးသင့္တာလဲ ။ Omega 3 မွာ eicosapentaenoic acid, docosahexaenoic acid နဲ႔ EPA acids တို႔ပါဝင္ပါတယ္။ ဒီ acids ေတြဟာ အမ်ဳိးသမီးက်န္းမာေရးအတြက္ အထူးေကာင္းမြန္တဲ့အရာေတြပါပဲ။ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြာႏႈန္းကို ကာကြယ္ေပးတယ္။ ႏြားႏို႔ ၊ ဒိန္ခ်ဥ္နဲ႔ ပဲႏို႔ တို႔မွာလည္း
Omega 3 fatty acids ပါဝင္တာမို႔ စားေပးသင့္ပါတယ္။ တစ္ပတ္ကို ႏွစ္ၾကိမ္ေလာက္သတိထားျပီးစားေပးေနာ္။ အရင္ကထက္ လန္းဆန္းတက္ၾကြျပီး က်န္းမာေပ်ာ္ရႊင္တဲ့ဘဝကို ပုိင္ဆုိင္လာပါလိမ့္မယ္။

80 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.