ဥာဏ္ေကာင္းဖို႕အတ ြက္အ ေကာင္းဆံုးအစားစာမ်ား

စာေတြက်က္ျပီးတာနဲ႕ ခဏ ေလးေနရင္ေမ႔ ေနျပီလား? ဒီလုိျဖစ္တာဟာ စာကို ေသခ်ာမက်က္ ပဲ အ ေပၚယံက်က္လို႕ျဖစ္တာလဲ ျဖစ္နုိင္သလို ဦးေနွာက္မွတ္ဥာဏ္ အလုပ္လုပ္ရတာမ်ားျပီး ေနွးေက ြးတာေ ျကာင္႔လည္းျဖစ္နုိင္ပါတယ္။ ဒါေျကာင္႔ ဥာဏ္ေကာင္းျပီး အလ ြယ္မွတ္မိနုိင္ေစဖို႕ သင္႔ဦးေနွာက္အတြက္ ဘယ္လိုအစားစာေလးေတြကို စားေပးသင္႔သလဲ?
သင္႔ဦးေနွာက္မွတ္ညဏ္ရည္စြမ္းအားကိုျမွင္႔တင္ေပးနုိင္တဲ႔အစားစာေတြက

1. ပူစီနံ

ပူစီနံအေမႊးရနံ႕သာ ဟင္းခတ္အေနနဲ႕အသံုးျပဳတဲ႔ပူစီနံဟာ ညဏ္ရည္ကိုဖြံ႕ျဖိဳးေစျပီး ဦးေနာက္စြမ္းရည္ကိုလည္းျမွင္႔တင္ေပးနုိင္တယ္။ ဒါ႔အျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းမလုိအပ္တဲ႔အဆီေတြကိုလည္းဖယ္ရွားေပးနုိင္တဲ႔ ၀ိတ္က်ေဆးတစ္မ်ိဳးဆုိလည္းမမွားပါဘူး။

2. အုန္းဆီ

အုန္းဆီစားလုိ႕ရတဲ႔ အုန္းဆီကုိ စားသံုးေပးျခင္းဟာလည္း ညဏ္ရည္စြမ္းအားကိုျမင္႔မားေစပါတယ္။

3. ဥ

ဥဦးေနွာက္အတြက္လိုအပ္တဲ႔စြမ္းအားရရွိဖို႕ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးကို မေရွာင္ပဲစားသံုးဖို႕လုိအပ္ပါတယ္။ ဥေရွာင္တဲ႔လူတစ္ေယာက္နဲ႕ဥ အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုစားသံုးတဲ႔လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ညဏ္ရည္ဖြံ႕ျဖိဳးမႈဟာသိသိသာသာကိုကြာဟလွပါတယ္။

4. ေရေႏြးျကမ္း

ေရေႏြးျကမ္းလက္ဖက္စိမ္းေရေႏြးျကမ္းမွာ ပါ၀င္တဲ႔ အခါဓာတ္ဟာ စိတ္ကိုျကည္လင္လန္းဆန္းေစျပီးမွတ္ညဏ္စြမ္းအားကိုပိုမုိ ျမွင္႔တင္ေပးေစနုိင္ပါတယ္။

5. ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

ပန္းေဂၚဖီစိမ္းပန္းေဂၚဖီစိမ္းဟာ ရိုးရိုးပန္းေဂၚဖီျဖဴေတြ ေဂၚဖီထုတ္ေတြထပ္ကိုပိုျပီး အာဟာရျပည္႔၀ပါတယ္။ သူ႕မွာပါ၀င္တဲ႔ဓာတ္တစ္ခ်ိဳ႕ေျကာင္႔မွတ္ညဏ္စြမ္းအားကိုေကာင္းေစျပီး မလိုအပ္တဲ႔အဆီပိုေတြကိုလည္းေလ်ာ႔ခ်ေပးနိုင္တယ္လုိ႕သိရပါတယ္။

1. ပူစီနံ

ပူစီနံအေမႊးရနံ႕သာ ဟင္းခတ္အေနနဲ႕အသံုးျပဳတဲ႔ပူစီနံဟာ ညဏ္ရည္ကိုဖြံ႕ျဖိဳးေစျပီး ဦးေနာက္စြမ္းရည္ကိုလည္းျမွင္႔တင္ေပးနုိင္တယ္။ ဒါ႔အျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္းမလုိအပ္တဲ႔အဆီေတြကိုလည္းဖယ္ရွားေပးနုိင္တဲ႔ ၀ိတ္က်ေဆးတစ္မ်ိဳးဆုိလည္းမမွားပါဘူး။

2. အုန္းဆီ

အုန္းဆီစားလုိ႕ရတဲ႔ အုန္းဆီကုိ စားသံုးေပးျခင္းဟာလည္း ညဏ္ရည္စြမ္းအားကိုျမင္႔မားေစပါတယ္။

3. ဥ

ဥဦးေနွာက္အတြက္လိုအပ္တဲ႔စြမ္းအားရရွိဖို႕ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးကို မေရွာင္ပဲစားသံုးဖို႕လုိအပ္ပါတယ္။ ဥေရွာင္တဲ႔လူတစ္ေယာက္နဲ႕ဥ အမ်ိဳးမ်ိဳးကိုစားသံုးတဲ႔လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ညဏ္ရည္ဖြံ႕ျဖိဳးမႈဟာသိသိသာသာကိုကြာဟလွပါတယ္။

4. ေရေႏြးျကမ္း

ေရေႏြးျကမ္းလက္ဖက္စိမ္းေရေႏြးျကမ္းမွာ ပါ၀င္တဲ႔ အခါဓာတ္ဟာ စိတ္ကိုျကည္လင္လန္းဆန္းေစျပီးမွတ္ညဏ္စြမ္းအားကိုပိုမုိ ျမွင္႔တင္ေပးေစနုိင္ပါတယ္။

5. ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

ပန္းေဂၚဖီစိမ္းပန္းေဂၚဖီစိမ္းဟာ ရိုးရိုးပန္းေဂၚဖီျဖဴေတြ ေဂၚဖီထုတ္ေတြထပ္ကိုပိုျပီး အာဟာရျပည္႔၀ပါတယ္။ သူ႕မွာပါ၀င္တဲ႔ဓာတ္တစ္ခ်ိဳ႕ေျကာင္႔မွတ္ညဏ္စြမ္းအားကိုေကာင္းေစျပီး မလိုအပ္တဲ႔အဆီပိုေတြကိုလည္းေလ်ာ႔ခ်ေပးနိုင္တယ္လုိ႕သိရပါတယ္။

0 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.