သင္ဟာ ေမွာက္လ်က္အိပ္တတ္တဲ႔သူမ်ိဳးဆုိရင္ ဒါေလးေတြသိထားသင့္…

လူတစ္ခိ်ဳ႔က အိပ္တဲ႔အခါမွာ ေမွာက္လ်က္သားအိပ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။အဲ႔ဒါမွ အိပ္ရတာအဆင္ေျပတယ္ဆုိျပီးေတာ့ေပါ့။ဒါေပမဲ႔ ေလ့လာဆန္းစစ္ခ်က္ေတြအရ ေမွာက္လ်က္အိပ္တာဟာ က်န္းမာေရးအေနအထားၾကည့္မယ္ဆုိရင္သိပ္ျပီးမေကာင္းဘူးလုိ႔သိရပါတယ္။အျမဲတမ္းေမွာက္အိပ္ေနမယ္ဆုိရင္ ဒီလုိဆုိးက်ိဳးေတြျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။

*လည္ပင္းတစ္၀ုိက္နာက်င္လာမယ္
ေမွာက္လ်က္အိပ္တာဟာ ေက်ာရိုးနာက်င္မႈျဖစ္ေစရံုသာမက လည္ပင္းနာက်င္တာ၊မၾကာခဏဆုိသလိုဇတ္ေၾကာတက္တာေတြပါျဖစ္လာေစပါတယ္။ပက္လက္အိပ္တာမ်ိဳး၊ေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္တာမ်ိဳးကသာ လည္ပင္းၾကြက္သားေတြကုိအနားေပးသလိုသက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစတာပါ။ဒီေမွာက္လ်က္အိပ္တာကုိမျပင္ဘူးဆုိရင္ မၾကာခဏလည္ပင္းၾကြက္သားတစ္၀ုိက္နာက်င္မႈကုိခံစားေနရဦးမွာအမွန္ပါပဲ။

*ဒါက သင္ညဘက္ေတြေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္ရတဲ႔အေၾကာင္းရင္းတစ္ခုပါပဲ
ညဘက္ေတြအိပ္မေပ်ာ္ဘူး။ဒါက သင့္ရဲ ႔အိပ္စက္ပံုအေနအထားမွားယြင္းေနတာေၾကာင့္လည္းပါပါတယ္။ဘာလို႔လဲဆုိေတာ့ ေမွာက္လ်က္အိပ္တဲ႔အခါ ေက်ာရိုးေတြနာက်င္လာမယ္။လည္ပင္းၾကြက္သားေတြနာက်င္လာမယ္။အဲ႔ဒီအခါ ဟုိလွည့္ဒီလွည့္နဲ႔အိပ္လိုက္၊ေမွာက္လ်က္ျပန္အိပ္လိုက္နဲ႔ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္မွာမဟုတ္ပါဘူး။

*ေက်ာရုိးနာက်င္တာ၊ေက်ာနာေက်ာေအာင့္တာေတြျဖစ္လာမယ္
ေန႔တိုင္းေမွာက္လ်က္အိပ္ေနမယ္ဆုိရင္ ၾကာလာတဲ႔အခါ ေက်ာရုိးနာက်င္မႈျဖစ္လာပါလိမ့္မယ္။ေမွာက္လ်က္အိပ္တာဟာ ေက်ာရုိးကုိဆုိးဆုိး၀ါး၀ါးထိခိုက္ေစတဲ႔အျပင္ ညဘက္လည္းေကာင္းေကာင္းအိပ္မေပ်ာ္ေစပါဘူး။ဗုိက္ကုိဖိျပီးအိပ္ထားတာဟာ အေရးၾကီးတဲ႔အစိတ္အပုိင္းေတြကုိ ဖိအားေပးသလိုျဖစ္တာေၾကာင့္ ဒီအိပ္စက္ပံုအေနအထားဟာ က်န္းမာေရးဆုိးက်ိဳးေတြအမ်ားၾကီးျဖစ္ေစပါတယ္။

ဒီလုိေမွာက္လ်က္အိပ္တဲ႔ပံုစံဟာ အိပ္စက္ပံုအေနအထားထဲမွာအမွားဆံုးပံုစံပါပဲ။အထူးသျဖင့္ ေက်ာနာေက်ာေအာင့္ျဖစ္တတ္တဲ႔ေ၀ဒနာရွိရင္ဒါကမေပ်ာက္ေအာင္အားေပးေနသလိုပါ။ျပီးေတာ့ ေမွာက္လ်က္အိပ္တာဟာ အေရးအေၾကာငး္ျမန္ျမန္ျဖစ္ေစသလို ရင္သားေပ်ာ့တြဲျခင္းကုိလည္းျဖစ္ေစပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဘယ္လိုအိပ္စက္ပံုအေနအထားက က်န္းမာေရးနဲ႔အညီညြတ္ဆံုးလဲေမးရင္ ေရြးခ်ယ္ရေတာ့ခက္ပါတယ္။အေကာင္းဆံုးအေနအထားေတာ့မရွိေပမဲ႔အေကာင္းဆံုးပံုစံကုိေရြးခ်ယ္ရမယ္ဆုိရင္ ဒူးေအာက္မွာ ေခါင္းအံုးအေပ်ာ့ေလးတစ္လံုးခံျပီးပက္လက္အိပ္တာ ဒါမွမဟုတ္ ေဘးကုိေစာင္းျပီးဒူးေကြးအိပ္တာစတဲ႔ပံုစံက က်န္းမာေရးဆုိးက်ိဳးအနည္းဆံုးအိပ္စက္တဲ႔ပံုစံပါပဲ။ဒီလိုအိပ္တဲ႔အခါ ေက်ာရုိးနာက်င္မႈနဲ႔ လည္ပင္းနာက်င္မႈမျဖစ္ေစပဲ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေစပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ပက္လက္အိပ္တာ၊ေဘးတစ္ေစာင္းအိပ္တာ၊ေမွာက္လ်က္အိပ္တာစတဲ႔အိပ္စက္ပံုေတြကုိ ေကာင္းက်ိဳးဆုိးက်ိဳးယွဥ္ၾကည့္တဲ႔အခါမွာလည္းေမွာက္လ်က္အိပ္တာဟာ ဆုိးက်ိဳးအမ်ားဆံုးျဖစ္တာေတြ႔ရပါတယ္။အဲ႔ဒါေၾကာင့္ က်န္းမာေရးဆုိးက်ိဳးအနည္းဆံုးျဖစ္တဲ႔ ပက္လက္အိပ္တာကုိ အေလ့အက်င့္လုပ္ထားသင့္တယ္လုိ႔ အၾကံျပဳတုိက္တြန္းလိုက္ပါတယ္။

170 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.