ကဲ… တကယ္ဟုတ္ ၊ မဟုတ္ဆိုတာေတာ့ မေျပာတတ္ေပမယ့္ ေလ့လာခ်က္အသစ္အရ
customer ေတြမွာယူထားတဲ့ အစားေသာက္ေတြကို Food Delivery ေတြ ၾကားျဖတ္သံုးေဆာင္မႈဟာ ၂၈ရာခိုင္ႏႈန္း႐ွိတယ္လို႔ သိရပါတယ္။
ေနာက္ျပီး အစားေသာက္ရဲ႕အနံ႔ဆဲြေဆာင္မႈေအာက္မွာ က်႐ႈံးသြားတဲ့ Food Deliveryေတြ ၅၄ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔႐ွိသတဲ့ ။ customer ေတြက သူတို႔ဆီကို မွာထားတာေရာက္လို႔ ၾကည့္လုိက္ရင္ အစားေသာက္ေတြေအးေဆးျပီး လတ္ဆတ္မႈလည္း မ႐ွိ ၊ တစ္ခါတစ္ေလ အရမ္းေနာက္က်တယ္လို႔ တုိင္တန္းၾကတယ္။
လမ္းမွာ ကားပိတ္ေနရင္ေတာ့ မေျပာတတ္ဘူးေပါ့။ Food Delivery service ႐ွိတဲ့ဆိုင္ေတြမွာ
လည္း ေနရာသတ္မွတ္မႈေတာ့ ႐ွိမယ္ထင္ပါတယ္။
လမ္းခရီးေဝးရင္ေတာ့ ပို႔လည္း အဆင္ေျပမွာ
မဟုတ္ပါဘူး။ ေနရာကနီးရက္နဲ႔ အခ်ိန္ၾကာေနတာမ်ဳိး ၊ ေရာက္လာရင္ အစားစာေတြ ေအးစက္
ေနတာမ်ဳိးၾကေတာ့ တိုင္ခ်င္စရာပါ။
အေမရိကန္မွာ အသံုးျပဳေနတဲ့ Food Delivery App ေတြျဖစ္တဲ့ UberEats, Grubhub, DoorDashနဲ႔ Postmates တို႔ကို စစ္တမ္းေကာက္ၾကည့္ရာမွာ delivery သမား ၆ဝရာခိုင္ႏႈန္း
ေလာက္ အျမဲအတိုင္ခံရသတဲ့။
ယူစားတာမ်ဳိးဆို ေျခရာလက္ရာျပတ္ေနမွာပါပဲ။ ယူစားတဲ့သူက ၂၈ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ပဲ႐ွိျပီး ေနာက္က်လို႔သာ အျမဲျပႆနာျဖစ္ေနရတဲ့ Food Delivery ေတြရဲ႕ဂယက္ေလးတစ္ခုပါပဲ။