ကုိယ္စားလုိက္တဲ႔အစားအစာေတြ ေၾကညက္ဖုိ႔ အခိ်န္ဘယ္ေလာက္ယူရလဲ?

အစားအေသာက္ေတြနဲ႔ပတ္သက္ျပီးဘယ္လုိအစားအစာေတြက အစာေခ်ဖ်က္ဖုိ႔ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ၾကာလဲဆုိတာ သိထားဖုိ႔လိုအပ္ပါတယ္။အဲ႔ဒါမွကုိယ္တစ္ခုခုစားေတာ့မယ္ဆုိရင္ ဘယ္အစားအစာက အစာေၾကျမန္လဲ၊အစာေၾကေႏွးလဲ သိျပီး ကုိယ္အေလးခ်ိန္ေလ်ွာ့ခ်တဲ႔ေနရာမွာလဲ
အေထာက္အကူျဖစ္မွာပါ။ဒါေၾကာင့္ ဗဟုသုတအေနနဲ႔ သိထားရေအာင္ေဖာ္ျပေပးလုိက္ပါတယ္။

*ေရ
ေရကေတာ့ ခ်က္ခ်င္းပဲ အစာအိမ္ထဲကုိ တန္းျပီး၀င္ေရာက္သြားပါတယ္

*အသီးအႏွံ ဒါမွမဟုတ္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေဖ်ာ္ရည္
အသီးအနွွံေတြ၊ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေဖ်ာ္ရည္ေတြကေတာ့ အစာေခ်ဖ်က္ႏုိင္ဖုိ႔ မိနစ္ ၂၀ နီးပါးအခိ်န္ယူရပါတယ္။

*ဟင္းသီးဟင္းရြက္အစိမ္း
မုန္လာဥနီ၊ခရမ္းခ်ဥ္သီး၊ခရမ္းသီး၊စတဲ႔ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြကုိ ဒီတုိင္းစားတဲ႔အခါ အစာေခ်ဖ်က္ႏုိင္ဖုိ႔ မိနစ္ ၄၀ နီးပါးၾကာျမင့္ပါတယ္။

*ခ်က္ျပဳတ္ျပီးသားဟင္းသီးဟင္းရြက္
ခ်က္ျပဳတ္ျပီးသား ဟင္းသီးဟင္းရြက္ေတြကေတာ့ စားျပီး မိနစ္ ၄၀ ၾကာတဲ႔အခါ အစာေၾကညက္သြားပါတယ္။

*ငါး
ငါးကေတာ့ အစာေခ်ဖုိ႔ ၄၅ မိနစ္ကေန မိနစ္ ၆၀နီးပါး အခ်ိန္ယူရပါတယ္။

*ဆလတ္ရြက္သုပ္
ဆလတ္ရြက္သုပ္ကလည္း အစာေခ်ႏုိင္ဖုိ႔ တစ္နာရီၾကာျမင့္ပါတယ္။

*ဂ်ံဳနဲ႔လုပ္ထားတဲ႔အစားအစာေတြ
ပဲ၊ဆန္စတဲ႔ဂ်ံဳနဲ႔လုပ္ထားတဲ႔အစားအစာေတြကေတာ့ အစာေၾကႏုိင္ဖုိ႔ ၂နာရီၾကာျမင့္ပါတယ္။

*ႏုိ႔ထြက္ပစၥည္း
နုိ႔ထြက္ပစၥည္းေတြဟာလည္း ၂ နာရီၾကာျမင့္စြာ အခိ်န္ယူေခ်ဖ်က္ရပါတယ္။

*အေစ့အဆန္ေတြ
အေစ့အဆန္္ေတြကေတာ့ အစာေခ်ဖ်က္ဖုိ႔ ၃နာရီၾကာျမင့္ပါတယ္။

*ၾကက္သား
ၾကက္သားဟာဆုိရင္ တစ္နာရီခြဲ ၂နာရီနီးပါး ေၾကညက္ဖို႔ အခ်ိန္ယူရပါတယ္။

*အမဲသား
အမဲသားကေတာ့ အစာေၾကညက္ဖုိ႔ ၃နာရီအခိ်န္ယူရပါတယ္

*၀က္သား
၀က္သားကေတာ့ ေကာင္းေကာင္းအစာေၾကညက္ဖုိ႔ ၅နာရီေတာင္အခ်ိန္ယူရပါတယ္။

တစ္ခ်ိဳ႔အစားအစာေတြကေတာ့ အစာေခ်ဖ်က္တာျမန္တယ္။တစ္ခ်ိဳ႔ကေတာ့ ေႏွးတယ္။အစာေခ်ျမန္တဲ႔အစားအစာေတြကုိပဲ အျမဲစားမိေနမယ္ရင္ ခဏေလးနဲ႔ဗုိက္ျပန္ဆာတတ္ပါတယ္။ဒ့ါအျပင္ အဲ႔ဒီအစားအစာေတြဟာ ခႏၶာကုိယ္ထဲက ဂလူးကုိစ့္ကုိျမင့္တက္ေစပါတယ္။သိပၸံပညာရွင္ေတြကေတာ့
အစာေခ်ျမန္တဲ႔အစားအစာနဲ႔အစာေခ်ေႏွးတဲ႔အစားအစာကုိ တစ္နပ္တည္းမွာေရာေႏွာမစားဖုိ႔အၾကံေပးထားပါတယ္။စားမယ္ဆုိရင္ေတာင္ အစာေခ်စနစ္ျမန္ဆန္စြာအလုပ္လုပ္တဲ႔ ေန႔လည္ခင္းခိ်န္မွာ စားသင့္ပါတယ္။မနက္စာနဲ႔ညစာကေတာ့ ခႏၶာကုိယ္အားအင္ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ရေစတဲ႔အစာေခ်ျမန္တဲ႔အစားအစာေတြကုိ ေရြးခ်ယ္စားသင့္ပါတယ္။

Source:Brightside

Unicode

အစားအသောက်တွေနဲ့ပတ်သက်ပြီးဘယ်လိုအစားအစာတွေက အစာချေဖျက်ဖို့ အချိန်ဘယ်လောက်ကြာလဲဆိုတာ သိထားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။အဲ့ဒါမှကိုယ်တစ်ခုခုစားတော့မယ်ဆိုရင် ဘယ်အစားအစာက အစာကြေမြန်လဲ၊အစာကြေနှေးလဲ သိပြီး ကိုယ်အလေးချိန်လျှော့ချတဲ့နေရာမှာလဲ
အထောက်အကူဖြစ်မှာပါ။ဒါကြောင့် ဗဟုသုတအနေနဲ့ သိထားရအောင်ဖော်ပြပေးလိုက်ပါတယ်။

*ရေ
ရေကတော့ ချက်ချင်းပဲ အစာအိမ်ထဲကို တန်းပြီးဝင်ရောက်သွားပါတယ်

*အသီးအနှံ ဒါမှမဟုတ် ဟင်းသီးဟင်းရွက်ဖျော်ရည်
အသီးအနှှံတွေ၊ဟင်းသီးဟင်းရွက်ဖျော်ရည်တွေကတော့ အစာချေဖျက်နိုင်ဖို့ မိနစ် ၂၀ နီးပါးအချိန်ယူရပါတယ်။

*ဟင်းသီးဟင်းရွက်အစိမ်း
မုန်လာဥနီ၊ခရမ်းချဉ်သီး၊ခရမ်းသီး၊စတဲ့ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေကို ဒီတိုင်းစားတဲ့အခါ အစာချေဖျက်နိုင်ဖို့ မိနစ် ၄၀ နီးပါးကြာမြင့်ပါတယ်။

*ချက်ပြုတ်ပြီးသားဟင်းသီးဟင်းရွက်
ချက်ပြုတ်ပြီးသား ဟင်းသီးဟင်းရွက်တွေကတော့ စားပြီး မိနစ် ၄၀ ကြာတဲ့အခါ အစာကြေညက်သွားပါတယ်။

*ငါး
ငါးကတော့ အစာချေဖို့ ၄၅ မိနစ်ကနေ မိနစ် ၆ဝနီးပါး အချိန်ယူရပါတယ်။

*ဆလတ်ရွက်သုပ်
ဆလတ်ရွက်သုပ်ကလည်း အစာချေနိုင်ဖို့ တစ်နာရီကြာမြင့်ပါတယ်။

*ဂျုံနဲ့လုပ်ထားတဲ့အစားအစာတွေ
ပဲ၊ဆန်စတဲ့ဂျုံနဲ့လုပ်ထားတဲ့အစားအစာတွေကတော့ အစာကြေနိုင်ဖို့ ၂နာရီကြာမြင့်ပါတယ်။

*နို့ထွက်ပစ္စည်း
နို့ထွက်ပစ္စည်းတွေဟာလည်း ၂ နာရီကြာမြင့်စွာ အချိန်ယူချေဖျက်ရပါတယ်။

*အစေ့အဆန်တွေ
အစေ့အဆန််တွေကတော့ အစာချေဖျက်ဖို့ ၃နာရီကြာမြင့်ပါတယ်။

*ကြက်သား
ကြက်သားဟာဆိုရင် တစ်နာရီခွဲ ၂နာရီနီးပါး ကြေညက်ဖို့ အချိန်ယူရပါတယ်။

*အမဲသား
အမဲသားကတော့ အစာကြေညက်ဖို့ ၃နာရီအချိန်ယူရပါတယ်

*ဝက်သား
ဝက်သားကတော့ ကောင်းကောင်းအစာကြေညက်ဖို့ ၅နာရီတောင်အချိန်ယူရပါတယ်။

တစ်ချို့အစားအစာတွေကတော့ အစာချေဖျက်တာမြန်တယ်။တစ်ချို့ကတော့ နှေးတယ်။အစာချေမြန်တဲ့အစားအစာတွေကိုပဲ အမြဲစားမိနေမယ်ရင် ခဏလေးနဲ့ဗိုက်ပြန်ဆာတတ်ပါတယ်။ဒ့ါအပြင် အဲ့ဒီအစားအစာတွေဟာ ခန္ဓာကိုယ်ထဲက ဂလူးကိုစ့်ကိုမြင့်တက်စေပါတယ်။သိပ္ပံပညာရှင်တွေကတော့
အစာချေမြန်တဲ့အစားအစာနဲ့အစာချေနှေးတဲ့အစားအစာကို တစ်နပ်တည်းမှာရောနှောမစားဖို့အကြံပေးထားပါတယ်။စားမယ်ဆိုရင်တောင် အစာချေစနစ်မြန်ဆန်စွာအလုပ်လုပ်တဲ့ နေ့လည်ခင်းချိန်မှာ စားသင့်ပါတယ်။မနက်စာနဲ့ညစာကတော့ ခန္ဓာကိုယ်အားအင်မြန်မြန်ဆန်ဆန်ရစေတဲ့အစာချေမြန်တဲ့အစားအစာတွေကို ရွေးချယ်စားသင့်ပါတယ်။

Source:Brightside

108 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.