သင့္အသက္ကို ကယ္တင္ႏုိင္တဲ့ အခြံမာသီးေတြ

theultimatenutguideforahealthieryouh_1389620853_980x457.jpg

          သင့္က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းမြန္ျခင္းေတြ ယူေဆာင္လာမယ့္အရာကို သင့္အိတ္ကပ္ထဲထည့္ၿပီး သယ္ေဆာင္သြားႏုိင္ပါၿပီ။ ကမၻာတစ္လႊားမွာရွိတဲ့ သုေတသနပညာရွင္ေတြရဲ႕ ေတြ႕ရွိခ်က္တစ္ခုကေတာ့  အခြံမာသီး အေစ့အဆံေတြ လက္တစ္ဆုပ္စာ ေန႕စဥ္စားေသာက္ေပးတဲ့ သူေတြဟာ ပံုမွန္သက္တမ္းထက္ ၂၀ရာခိုင္ႏႈန္း ပိုမို ရွင္သန္ႏုိင္ၾကပါတယ္တဲ့။

ဟုတ္ပါတယ္။ ဒီအခြံမာသီးေတြဟာ သင့္ရဲ႕ႏွလံုးကိုအားေကာင္းေစၿပီး ကင္ဆာျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းကို ေလ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သင့္အေနနဲ႕ တစ္ေန႕ကိုလက္တစ္ဆုပ္စာ ေန႕စဥ္စားျဖစ္မယ္ဆုိရင္ ေရြးခ်ယ္သင့္တဲ့ အေစ့ေတြကေတာ့ –

(၁)     သစ္ၾကားသီး

သစ္ၾကားသီးက LDL ကိုလက္စထေရာ ၊ ရင္ပူျခင္းနဲ႕ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ပြားမႈ ႏႈန္းေတြကို ေလ်ာ့ခ်ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ပြားမႈနဲ႕ ႀကိဳတင္ကာကြယ္ဖုိ႕ အေကာင္းဆံုး အေစ့အဆံ တစ္မ်ိဳးပါ။

(၂)     သစ္အယ္သီး

သစ္အယ္သီးေတြကိုေတာ့ အမ်ားစုက ၀ိတ္ေလ်ာ့လုိတဲ့ သူေတြအတြက္ အသံုးတည့္တဲ့ အရာလုိ႕ သိထားၾကပါတယ္။ တကယ္လုိ႕ သစ္အယ္သီး တစ္ေန႔ကို လက္တစ္ဆုပ္ စားေပးမယ္ဆုိရင္ေတာ့ က်န္းမာေရးနဲ႕မညီညြတ္တဲ့ အဆီေတြကို ဖယ္ရွားေပးႏုိင္ၿပီး က်န္းမာေရးအတြက္ အေထာက္အကူျပဳတဲ့ အဆီဓါတ္ေတြကိုသာ စားသံုးမိလာေစပါတယ္။

(၃)     ရင္ကြဲေစ့ (အစိမ္းေရာင္အေစ့အဆံပါသည့္ အခြံမာသီးတစ္မ်ိဳး)

ဦးေႏွာက္နဲ႕ ဆက္စပ္ေနတဲ့ အစိတ္အပိုင္းေတြရဲ႕ ေသြးလွည့္ပတ္မႈႏႈန္းကို ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အတြက္ ဦးေႏွာက္နဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ထိခိုက္ဒဏ္ရာ ျဖစ္ပြားမႈႏႈန္းေတြကို ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္။

(၄)         ဗာဒံေစ့

၀ိတ္က်ခ်င္ပါသလား?။ ဗာဒံေစ့စားပါ။ မွတ္ဥာဏ္အားေကာင္းလုိပါသလား?။ ဗာဒံေစ့ စားပါ။ သုေတသနပညာရွင္ေတြရဲ႕ ရွာေဖြေတြ႕ရွိခ်က္အရ ဗာဒံေစ့ေန႕စဥ္ စားသူေတြဟာ ထပ္တက္လာမယ့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ရဲ႕ ၆၀ရာခိုင္ႏႈန္းနီးပါးကို ေလ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲဆုိေတာ့ ဗာဒံေစ့ေတြဟာ အမွ်င္ဓါတ္ပါ၀င္မႈႏႈန္း ျမင့္မားတာေၾကာင့္ သင့္ကို ဗိုက္ျပည့္ေနေစတယ္လုိ႕ ခံစားရေစပါတယ္။

(၅)         သီဟိုဠ္ေစ့

ကယ္ဆီယံဓါတ္နဲ႕ အလားတူပဲ မက္ဂနီဆီယမ္ကလည္း သင့္ခႏၶာကိုယ္မွာရွိတဲ့ အရိုးေတြ သန္မာဖုိ႕ အတြက္ လုိအပ္ပါတယ္။ သီဟိုဠ္ေစ့ေတြမွာ လုိအပ္တဲ့ မက္ဂနီဆီယမ္ဓါတ္ အျပည့္အ၀ ပါ၀င္ပါတယ္။ မက္ဂနီဆီယမ္ဓါတ္ မရွိျခင္းက အရိုးအေၾကာေရာဂါေတြ ျဖစ္လြယ္ပါတယ္။ အရသာ ပိုေကာင္းခ်င္တယ္ ဆုိရင္ေတာ့ သီဟိုဠ္ေစ့ကို ေၾကာ္လုိက္ၿပီး ဆားနဲ႕တို႔စားေပးပါ။

အရသာလည္းရွိၿပီး ရွာရတာလည္းမခက္ခဲတဲ့ ဒီအေစ့ေတြမွာ သင္ထင္မွတ္မထားတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြ အျပည့္အ၀ပါ၀င္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေန႕တုိင္းမစားႏုိင္ရင္ေတာင္ အနည္းဆံုးေတာ့ တစ္ပတ္ကို ေလးႀကိမ္/ငါးႀကိမ္ေလာက္ စားေပးသင့္ေၾကာင္း အႀကံျပဳလုိက္ပါရေစ။

Ref:mensxp

 

161 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.