ညညအိပ္မရလို႕ဒုကၡေရာက္ေနျပီလား…

ညဘက္ညဘက္ေတ ြအိပ္မရလို႕မနက္ဆုိ မ်က္က ြင္းညိဳမဲျပီးစိတ္မျကည္ျဖစ္ေနတာျကာျပီလား…အိပ္စက္ျခင္းဆုိတာ လူတုိင္းအတ ြက္ သိပ္ကို အေရးပါတဲ႔ က်န္းမာ ေရးပါပဲ။ ညဘက္ေတ ြမွာ ေကာင္းမ ြန္နွစ္ျခိဳက္စ ြာအိပ္မ ေပ်ာ္ရင္ ျကာလာတဲ႔အခါ ေရာဂါမ်ိဳးစံု ၀င္လာတတ္ျပီးစိပိုင္းဆုိင္ရာပါ ထိခိုက္လာနုိ္င္ပါတယ္။

ဒါေျကာင္႔ ညည အိပ္မရ လို႕စိတ္ညစ္ေနရတဲ႔ျပႆနာကို အလ ြယ္တကူ ေျဖရွင္းနုိင္ဖို႕အတ ြက္ အိပ္ယာေပၚမွာပဲ ေကာင္းေကာင္းအိပ္ေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးနုိင္မဲ႔နည္းလမ္းေလးေတ ြကို Sharing လုပ္ေပးလုိက္ပါတယ္ေန္ာ…

(၁) ေျခ ေထာက္ကို အ ေပၚဘက္သို႕ေထာင္ေျမွာက္ပါ

ပံုပါနည္းလမ္းေလးလို ေျခ ေထာက္ကို အ ေပၚအျမင္႔ တစ္ေနရာသို႕ ေျမွာက္ထားေပးပါ။ ဒီနည္းလမ္းေလးကသင္အိပ္ေပ်ာ္ဖို႕ကို ကူညီေပးနုိင္ပါတယ္။

(၂) ေျခနွစ္ဖက္ကားျပီး ေခါင္းကို အ ေရွွ႔ထားပါ

လုပ္ရတာခက္တယ္လုိ႕ထင္ရပင္မဲ႔ လုပ္ျကည္႔ရင္းနဲ႕အဆင္ေျပလာမွာပါ။ ဒါေလးကလည္းသင္႔ကို ေကာင္းမ ြန္စ ြာအိပ္စက္ခ်င္စိတ္ျဖစ္ေအာင္ကူညီ ေပးနုိင္ပါတယ္။

(၃) ပက္လက္လွန္ျပီး ေျခ ေထာက္ကိ ု ေခ ြျပီးအိပ္ပါ

အ ေျကာခ်ဥ္ ေျပ ေစျပီးအရမ္းကို ေနလုိ႕ ေကာင္းတဲ႔ ပံုစံမ်ိဳးပါ။ အိပ္ မ ေပ်ာ္တဲ႔အခါ ၁၅မိနစ္ေလာက္ဒီလုိ ေန ေပးလုိက္ရင္ မျကာခင္အိပ္ေပ်ာ္သ ြားနုိင္ပါတယ္။

(၄) ခႏၶာကိုယ္နဲ႕မ်က္နွာကို တစ္ဖက္စီ ေဘးေစာင္းထားပါ

ပံုပါနည္းလမ္းေလးကလည္း အိပ္ေပ်ာ္ခ်င္စိတ္ျဖစ္ဖုိ႕ကူညီ ေပးနုိင္ပါတယ္။

(၅) ပက္လက္လွန္ျပီး ဆန္႕တန္းအိပ္ပါ

ပက္လက္လွန္ျပီးပံုပါပံုစံအတုိင္းအိပ္စက္ျကည္႔ပါ။ သက္ေတာင္႔သက္သာနဲ႕စိတ္ လ ြတ္ကိုယ္လြတ္ မ်က္လံုးေလး ေမွးစက္လုိက္ပါ။ မျကာခင္ ထူးထူးျခားျခားပဲ အိပ္ခ်င္လာပါလိမ္႔မယ္။

ဒီလုိ ပံုစံ ေတ ြနဲ႕အိပ္ရမယ္လုိ႕ မဆုိလုိပါဘူး။ အိပ္မ ေပ်ာ္တဲ႔အခါ ၁၅ ေလာက္အခ်ိန္ေပးျပီးဒီလုိပံုစံလုပ္ျခင္းကသင္တုိ႕ရဲ႕အိပ္မ ေပ်ာ္ျခင္းကို တ ြန္းလွန္ ေပးနုိင္မွာပါ…

 

118 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.