အိပ္ေပ်ာ္ေနရင္းေဟာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ကို ေဖ်ာက္ေပးႏုိင္တဲ႔ အစားအစာေတြ…

လူတုိင္းနီးပါးကေတာ့ေဟာက္ၾကတာပါပဲ။ဒါေပမဲ႔ နည္းနည္းေဟာက္တာနဲ႔ သူမ်ားအိပ္မရေအာင္ ေဟာက္တာ ကြာတာေပါ့ေလ။ဒီလုိ
ေဟာက္တာက က်န္းမာေရးအရၾကည့္မယ္ဆုိရင္မေကာင္းပါဘူး။ဒါ့အျပင္ သူမ်ားကုိလည္းအေႏွာင့္အယွက္ေပးရာက်ပါတယ္။ျပီးေတာ့
ကိုယ္က ညဘက္အိပ္ရင္ေဟာက္တတ္တဲ႔သူဆုိ ဘယ္လုိနည္းလမ္းေတြနဲ႔ ေဟာက္တာကုိရပ္တန္႔ရမလဲသိထားဖုိ႔လိုပါတယ္။ဒါေၾကာင့္
စာဖတ္သူေတြအတြက္ ကြ်န္ေတာ္က ေဟာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ကုိ တားဆီးေျဖေဖ်ာက္ေပးႏုိင္တဲ႔အစားအစာေလးေတြအေၾကာင္း
ဗဟုသုတအေနနဲ႔ မ်ွေ၀ေပးလုိက္ပါတယ္။

ပ်ားရည္

ပ်ားရည္ဟာ အေအးမိေ၀ဒနာေတြ၊ကူးစက္ေရာဂါေတြကုိေတာင္ေပ်ာက္ကင္းေစႏုိင္တဲ႔အထိ ဘတ္တီးရီးယားေတြကုိဖယ္ရွားေပးႏုိင္ပါတယ္။
ပ်ားရည္ကုိ မအိပ္ခင္ စားပြဲတင္ဇြန္း ၁ဇြန္းစာေလာက္ပံုမွန္စားေပးမယ္ဆုိရင္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းက ေျဖာင့္တန္းသြားျပီး ေလေကာင္းေကာင္း
၀င္ႏုိင္တဲ႔အတြက္ ေဟာက္တာမ်ိဳးမျဖစ္ေစေတာ့ပါဘူး။

ၾကက္သြန္ျဖဴ
ၾကက္သြန္ျဖဴဟာလည္း ကုိယ္ခံအားေကာင္းမြန္ေစတဲ႔အတြက္ ညအိပ္ရာ၀င္ခါနီး တစ္မႊာ ႏွစ္မႊာစားေပးတာမ်ိဳး၊ၾကက္သြန္ျဖဴနဲ႔လုပ္ထားတဲ႔ေဆး၀ါးေတြ
မွီ၀ဲတာမ်ိဳးလုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းေကာင္းမြန္ေစျပီး ေဟာက္တာကုိေလ်ာ့နည္းသက္သာသြားေစပါတယ္။

နႏြင္းမႈန္႔နဲ႔ ႏြားႏုိ႔

နႏြင္းမႈန္႔ဟာ အသက္ရႈလမ္းေၾကာင္းနဲ႔လည္ပင္းၾကြက္သားေတြအတြက္ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ညအိပ္ရာမ၀င္ခင္ ႏြားႏုိ႔ပူပူေလးတစ္ခြက္ထဲကုိ နႏြင္းမႈန္႔
စားပြဲတင္ဇြန္းတစ္ဇြန္းစာေလာက္ထည့္ျပီးေသာက္ေပးမယ္ဆုိရင္ ညဘက္ေကာင္းမြန္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေစပါတယ္။

ငါး
ၤFatty Acid နဲ႔ ပရိုတင္းဓာတ္ျပည့္၀စြာပါ၀င္တဲ႔ငါးကုိ တစ္ပတ္သံုးေလးခါေလာက္ ခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ေပးတာကလည္း ေဟာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ကုိ
ေဖ်ာက္ဖို႔ ကူညီေပးႏုိင္ပါတယ္။

ၾကက္သြန္နီ

ၾကက္သြန္နီက ၾကက္သြန္ျဖဴလိုပဲ ဘတ္တီးရီးယားေတြကိုခုခံကာကြယ္ႏုိင္ျပီး လည္ေခ်ာင္း၊ႏွာေခါင္းနဲ႔ပတ္သက္လို႔ အထူးေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။ၾကက္သြန္နီကုိ
ပါးပါးလွွီးျပီးသုပ္စားတာျဖစ္ေစ ၊ ဟင္းခ်က္တဲ႔အခါ မ်ားမ်ားထည့္ခ်က္တာျဖစ္ေစ စားေသာက္ေပးမယ္ဆုိရင္ပုိျပီးေကာင္းပါတယ္။

နာနတ္သီး
နာနတ္သီးဟာလည္း ႏွာေခါင္းနဲ႔လည္ေခ်ာင္းက်န္းမာေရးကုိ အထူးေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။အစာလည္းေၾကလြယ္တဲ႔အတြက္ ညဘက္ ညစာစားျပီးခ်ိန္
ပံုမွန္စားေပးမယ္ဆုိရင္ ေဟာက္တတ္တာကုိလည္း ေဖ်ာက္ျပီးသားျဖစ္ေစသလို ကုိယ္ခံအားလည္းပုိျပီးေကာင္းလာေစပါတယ္။

လက္ဖက္ရည္

ေႏြးေထြးတဲ႔လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ဟာ အလုပ္ပင္ပန္းလာတာေတြကုိေျဖေဖ်ာက္ေပးႏုိင္သလုိ ႏွာေခါင္းနဲ႔လည္ေခ်ာင္းလမ္းေၾကာင္းကုိဖြင့္ေပးပါတယ္။
ဒါေပမဲ႔ အမ်ားၾကီးမေသာက္မိဖို႔လည္းသတိထားပါ။ကဖင္းဓာတ္မ်ားရင္အိပ္စက္ျခင္းကို အေနွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစႏုိင္ပါတယ္။ညအိပ္ခါနီးမွ ကပ္ေသာက္တာမ်ိဳး
မလုပ္ပဲ ည ၈ နာရီ ၉နာရီေလာက္ေသာက္ေပးတာမ်ိဳးလုပ္ေပးပါ။

ဒီနည္းေလးေတြကုိ ေန႔တိုင္းျဖစ္ေစ တစ္ပတ္သံုးေလးခါျဖစ္ေစ ပံုမွန္လုပ္ေပးသြားမယ္ဆုိရင္ အိပ္ေနရင္းေဟာက္တတ္တဲ႔အက်င့္ ေပ်ာက္သြားမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

Source:food.ndtv

92 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.