ခႏၶာကုိုယ္မွာ ပရိုတင္းဓာတ္လိုအပ္ေနျပီဆိုတာ ဘယ္လိုသိႏုိင္လဲ

လူ႔ခႏၶာကိုယ္အတြက္ပရိုတင္းဓာတ္ကမရွိမျဖစ္လိုအပ္တဲ႔အရာတစ္ခုပါ။ပရုိတင္းဓာတ္ရွိမွခႏၶာကုိယ္ရဲ႔လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြမွန္ကန္ျပီး က်န္းမာေရးနဲ႔ညီညြတ္မွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ပရိုတင္းနည္းရင္လည္း မေကာင္းသလို မ်ားရင္လည္းမေကာင္းပါဘူး။က်န္းမာေရးေလ့လာခ်က္အရ အသက္၁၉ႏွစ္ကေန ၇၀အရြယ္ထိ အမ်ိဳးသမီ
းတစ္ေယာက္က တစ္ရက္ကို ပရိုတင္း ၄၆ဂရမ္စားသံုးေပးရပါမယ္။အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္ဟာ ၅၆ဂရမ္စားသံုးေပးရပါမယ္။သတ္မွတ္ထားတဲ႔အတိ
ုင္းမဟုတ္ပဲ နည္းသြားခဲ႔ရင္ ၾကာလာတဲ႔အခါခႏၶာကုိယ္ကေနသတိေပးလာပါလိမ့္မယ္။ဘယ္လုိမ်ိဳးလဲဆုိရင္…

ၾကြက္သားေတြ အားနည္းလာမယ္

ခႏၶာကုိယ္ၾကြက္သားေတြကအရင္ကလုိမသန္မာေတာ့ပဲအားနည္းလာမယ္ဆုိရင္သတိထားသင့္ပါျပီ။သင့္ၾကြက္သားထဲက ပရိုတင္းဓာတ္နည္းပါးတဲ႔အတြက္ အားအင္ေတြေလ်ာ့လာတာပဲျဖစ္ပါတယ္။အဲ့ဒါေၾကာင့္သတိထားမိတာနဲ႔ပရိုတင္းဓာတ္ပါတဲ႔အစားအေသာက္ေတြကို အလြန္အကြ်ံမျဖစ္ေအာင္၊အားျပန္ျဖည့္ေပး ႏုိင္တဲ႔အထိစားသံုးေပးပါ။

ခ်ိဳတဲ႔အစားအစာေတြကိုပုိျပီးေတာင့္တလာမယ္
ပရုိတင္းဓာတ္လိုအပ္ေနျပီဆိုရင္လူအမ်ားစုဟာ ခ်ိဳတဲ႔အစားအစာေတြကုိမၾကာခဏေတာင့္တ လာပါလိမ့္မယ္။ေခ်ာကလက္၊ေရခဲမုန္႔၊ကိတ္မုန္႔စသျဖင့္ေပါ့။ စားေနရေပမဲ႔လည္းစားရတာနည္းေနတယ္လို႔ထင္ေနပါလိမ့္မယ္။ သင့္ကိုယ္သင္သတိထားျပီးပရိုတင္းဓာတ္ပါတဲ႔အစားအစာေတြေရြးခ်ယ္စားဖို႔လိုေနပါျပီ။

ဆံပင္ေတြကြ်တ္လာမယ္
ပံုမွန္ထက္ပိုျပီးဆံပင္ေတြကြ်တ္လာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ သင့္ဆံပင္အေရျပားကဆဲလ္ေတြအတြက္ပရိုတင္းဓာတ္မလံုေလာက္လို႔ပဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ဆံပင္အားျဖည့္ေပးႏုိင္ဖုိ႔ ပရိုတင္းဓာတ္ပါတဲ႔အစားအစာေတြကုိစားေပးပါ။

လက္သည္းေတြက်ိဳးပဲ့ျပီးျဖဴေဖ်ာ့ေနမယ္
ခႏၶာကုိယ္မွာပရိုတင္းဓာတ္နည္းပါးလာျပီဆုိရင္လက္သည္းေတြကလည္းက်န္းမာေရးအေျခအေနကိုျပေလ့ရွိပါတယ္။ သင့္ရဲ႔လက္သည္းေတြျဖဴေဖ်ာ့ျပီးက်ိဳးပဲ့လြယ္ေနျပီဆိုရင္သတိထားပါ။ဆရာ၀န္နဲ႔ေသခ်ာစစ္ေဆးျပီးပရုိတင္းမ်ားတဲ႔အစားအစာေတြစားေပးပါ။

မၾကာခဏဖ်ားေနမယ္
တစ္ပတ္ကုိ ၂ခါေလာက္ဖ်ားေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ပရိုတင္းဓာတ္နည္းပါးေနတဲ႔အတြက္ေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္။ ပရိုတင္းဓာတ္ကကုိယ္ခံစြမ္းအားကိုျမွင
့္တင္ေပးတာေၾကာင့္ ေနမေကာင္းျဖစ္ေနရင္ ပရိုတင္းဓာတ္ပါ၀င္တဲ့အစားအစာေတြ၊ေဆးေတြေသာက္ေပးပါ။ဆရာ၀န္လည္းျပသစစ္ေဆးပါ။

အိပ္ေရးမ၀ေတာ့ဘူး
ပရိုတင္းဓာတ္နည္းပါးေနတဲ႔အခါ ေစာေစာအိပ္ေပမဲ႔လည္း မနက္ႏုိးလာတဲ့အခါအိပ္ေရးမ၀သလို ခံစားေနရပါလိမ့္မယ္။မၾကာခဏအ႔ဲလိုျဖစ္ေနျပီဆုိရင္ ဆရာ၀န္နဲ႔တုိင္ပင္ျပီးစားေသာက္ပံုကိုေျပာင္းလဲပါ။က်န္းမာေစတဲ႔ အစားအေသာက္ေတြ၊ပရိုတင္းပါတဲ႔အစားအစာေတြကုိလည္း ေျပာင္းလဲစားေသာက္ေပးသင့္ေနပါျပီ။

ဒီအခ်က္ေလးေတြကေတာ့ ပရိုတင္းဓာတ္လိုအပ္ေနျပီဆုိတာ ျပေနတဲ႔အခ်က္ေတြပဲျဖစ္ပါတယ္။

147 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.