ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြက အသည္းက်န္းမာေရးအတြက္တစ္ဖက္တစ္လမ္းက အေထာက္အကူျပဳေန

ခႏၶာကုိယ္အစိတ္အပုိင္းေတြထဲမွာ အတြင္းအဂၤါအစိတ္အပိုင္းေတြက ေသခ်ာဂရုစုိက္ေပးဖို႔လိုအပ္ပါတယ္။အျပင္က အစိတ္အပုိင္းေတြကုိက
ေသခ်ာျမင္ရ ဂရုစုိက္လို႔ရေပမဲ႔ အတြငး္ထဲကုိက်ေတာ့ မျမင္ႏုိင္တဲ႔အတြက္ လိုအပ္တဲ႔ဂရုစုိက္မႈေတြက ထင္သေလာက္မရတတ္ပါဘူး။ဒါေၾကာင့္
အသည္းက်န္းမာေရးကုိ တစ္ေထာင့္တစ္ေနရာကေန ဂရုစုိက္ေပးႏုိင္တဲ႔ ေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကုိ ဗဟုသုတအေနနဲ႔ ျပန္လည္မ်ွေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္။

ေလ့က်င့္ခန္း ၁ )

*လွဲခ်လိုက္ျပီး လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္ကို ေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီမွာ ျဖည္းညင္းစြာခ်ထားပါ။စိတ္ကုိလည္းေလ်ွာ့ထားပါ။
*ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေျမွာက္လုိက္ပါ
*ေျမွာက္ထားတဲ႔ေျခေထာက္ကုိ ပံုထဲကလို ဦးေခါင္းကုိေက်ာ္တဲ႔အထိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းထားလိုက္ပါ။
*အဲ႔ဒီအေနအထားအတုိင္း တစ္မိနစ္ေလာက္ေနပါ။တစ္မိနစ္ျပည့္ရင္ေတာ့ မူလအေနအထားအတုိင္း ျပန္ေနလို႔ရပါျပီ။

ေလ့က်င့္ခန္း ၂ )

အသည္းေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းမြန္ဖုိ႔အတြက္ ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္းလိုအပ္ပါတယ္
*ပထမဆံုး ပံုထဲမွာျပထားသလို ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိယွက္ျပီး သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ထုိင္လိုက္ပါ။
*ျပီးရင္ ညာဘက္လက္နဲ႔ ဘယ္ဘက္ဒူးကုိျဖည္းညွင္းစြာဆြဲကုိင္လိုက္ပါ။
*ဘယ္လက္ကုိေတာ့ အေနာက္ဘက္ကုိ လႊဲထားပါ
*အဲ႔ဒီအေနအထားအတုိင္းစကၠန္႔ ၃၀ ေနျပီး ေနာက္တစ္ဖက္ကုိ အခုလိုမ်ိဳးပဲလုပ္ပါ။တစ္ဖက္ကို ၅ၾကိမ္စီလုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။

ေလ့က်င့္ခန္း ၃)

ဒီေလ့က်င့္ခန္းက သင့္အသည္းမွာပိေနတဲ႔ ဖိအားေတြကုိဖယ္ရွားေပးႏုိင္ပါလိမ့္မယ္။ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲဆုိရင္
*ခႏၶာကိုယ္သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္ေအာင္ထုိင္ပါ။ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိယွက္ထားပါ။ခပ္မတ္မတ္ေလးေတာ့ရွိပါေစ။
*ျပီးရင္ ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ကုိေျမွာက္ျပီး ပံုထဲကလို ညာဘက္ဒူးနားထိေရာက္ေအာင္ေကြးထားလိုက္ပါ။ညာဘက္လက္ကုိဘယ္ဘက္ေျခဖ၀ါးေပၚ
တင္ထားပါ။
*အဲ႔ဒီအေနအထားအတုိင္း စကၠန္႔ ၃၀ ထားျပီး တစ္ျခားတစ္ဖက္ကုိေျပာင္းလုပ္ပါ။
တစ္လွည့္စီ ငါးၾကိမ္ေလာက္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။

ေလ့က်င့္ခန္း ၄)

6 Exercises That Can Make Your Liver Work at Its Best

ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးက သင့္ရဲ ႔အသည္းအျပင္ ၀မ္းဗုိက္အတြက္လည္းေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။
*ၾကမ္းျပင္မွာ အရင္ဆံုးလွဲခ်လိုက္ပါ။ျပီးရင္ ညာဘက္ဒူးကုိ ပံုထဲကလုိ ဆြဲေကြးလိုက္ပါ။ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ကုိပံုထဲကလုိ ညာဘက္ဒူးေပး
တင္ထားလုိက္ပါ။
*ပံုမွာျမင္ရတဲ့အတုိင္းလက္တစ္ဖက္ကုိ ေဘးမွာခ်ထားျပီး ေနာက္လက္တစ္ဖက္ကုိ နားမွာကပ္ထားပါ။
*ျပီးရင္ ခႏၶာကုိယ္ကုိ အနညး္ငယ္မျပီး ညာဘက္ေျခေထာက္ေပၚတင္ထားတဲ႔ဘယ္ဘက္ဒူးနားကုိ တံေတာင္နဲ႔ထိလုနီးပါးကပ္ပါ။အဲ႔ဒီအေနအထားအတုိင္း
၂စကၠန္႔ေနပါ။
*၂စကၠန္႔ေနျပီးရင္ မူလပံုစံအတုိင္းျပန္သြားျပီး ၅စကၠန္႔ေလာက္အသက္ရႈပါ။
*ဒီနည္းအတိုင္း ဘယ္တစ္ခါ၊ညာတစ္ခါ တစ္ဖက္ကုိ အၾကိမ္ ၂၀နီးပါးလုပ္ေပးပါ။ေျခေထာက္ကုိလည္းေျပာင္းေပးဖို႔မေမ့ပါနဲ႔။

ေလ့က်င့္ခန္း ၅)

အသည္းေနရာတစ္၀ိုက္ကုိ ႏွိပ္နယ္ေပးတာကလည္း က်န္းမာေရးအတြက္ေကာင္းေစပါတယ္။
*ၾကမ္းျပင္မွာလဲွခ်ျပီးညာဘက္ကုိလွည့္အိပ္လိုက္ပါ
*ဒူးကုိေကြးလိုက္တဲ႔အခါမွာ ၀မ္းဗုိက္ၾကြက္သားေတြေညာင္းညာေျပသြားတာခံစားရပါလိမ့္မယ္။
*ျပီးရင္ေတာ့ သင့္လက္ကို အသည္းေနရာတစ္၀ုိက္မွာထားျပီး ၁၀စကၠန္႔ေလာက္ၾကာေအာင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းႏွိပ္နယ္ေပးပါ

ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြကုိ တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ျဖစ္ေစ၊ႏွစ္ခါေလာက္ျဖစ္ေစ လုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္ အသည္းအတြက္ အားျဖည့္ေပးရာေရာက္ပါတယ္။

Source:Brightside

96 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.