၁ဝမိနစ္အတြင္း ေသြးဖိအားေတြ ေလ်ာ့က်သြားေစမယ့္ နည္းလမ္း

သင္ဟာ မၾကာခဏ ေခါင္းကုိက္ျခင္း ၊ ပံုမွန္ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းမ႐ွိျခင္း ၊ ရင္ဘတ္နာတာမ်ဳိးေတြ ျဖစ္ေနျပီဆို
ရင္ အဲ့ဒီေသြးဖိအားျမင့္တက္ေနလို႔ပါ။ ဒီအေျခအေနဟာ စိတ္ဖိစီးမႈနဲ႔ အိပ္ေရးမဝမႈေၾကာင့္နဲ႔လည္း
ဆက္စပ္ေနပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ က်န္းမာေရးေဒါင္ေဒါင္ျမည္ေနတဲ့လူေတြေတာင္ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ဒီေဝဒနာေတြကို အခ်ိန္တိုတြင္း ေပ်ာက္ကင္းေစမယ့္ သဘာဝနည္းလမ္းေကာင္းေလးေတြ
႐ွိပါတယ္။ ကဲ.. စာဖတ္ၾကည့္လုိက္ရေအာင္ေနာ္

ကႏၱာဝင္သီခ်င္းေတြ နားေထာင္ပါ

8 Natural Ways to Lower Your Blood Pressure Within 10 Minutes
ေသြဖိအားျမင့္တက္လာရင္ ကႏၱာဝင္ေတးဂီတကို နားေထာင္ေပးတာဟာ ေသြးဖိအားေတြကုိ ေလ်ာ့က်
ေစပါတယ္။ သူ႔ကို အသက္႐ႈေလ့က်င့္ခန္းနဲ႔ တရားထိုင္ေနရင္းနဲ႔ တဲြလုပ္ေပးရင္ပုိအက်ဳိးသက္ေရာက္ပါ
မယ္။ သီခ်င္းသံစဥ္ဟာ ခႏၶာကိုယ္ေပၚ သက္ေရာက္မႈ႐ွိျပီး ဖိစီးမႈေဟာ္မုန္းေတြကို ေလ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။

ေရေသာက္ပါ

8 Natural Ways to Lower Your Blood Pressure Within 10 Minutes
ဒီလုိအေျခအေနမွာ အလြယ္ကူဆံုး လက္လွမ္းမွီရာက ေရပါပဲ။ တစ္ခါတစ္ေလ ေသြးဖိအားတက္တာက
ေရဓာတ္ကုန္ဆံုးတာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္။ ခႏၶာကိုယ္မွာ ေရလံုလံုေလာက္ေလာက္မ႐ွိတဲ့အခါ
ေသြးထုထည္က ေလ်ာ့နည္းလာျပီး peripheral resistance ေတြက တိုးပြားလာပါတယ္။
ျဖစ္လာရင္ ေရသန္႔သန္႔ေလးတစ္ခြက္ ၊နွစ္ခြက္ေလာက္ေသာက္လုိက္ပါ။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ သက္သာ
သြားပါလိမ့္မယ္။

ေယာဂ အေနအထား

Image result for savasana
ေယာဂ အေနထားနဲ႔ ပက္လန္လွန္အိပ္ေနၾကည့္ပါ။ ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းေတြ ပံုမွန္ျဖစ္လာျပီး ေသြးဖိအားေတြ
ျငိမ္သြားပါလိမ့္မယ္။ ေအးေဆး ပက္လက္လွန္ျပီး မ်က္လံုးမွိတ္ေန႐ံုပါပဲ။ ခႏၶာကိုယ္ထဲက ႐ွိသမွ်
ၾကြက္သားေတြအားလံုး relax ျဖစ္ေနပါေစ။ ေသြးဖိအားက်သြားတဲ့အခါ အာ႐ံုေၾကာကိုလည္း
ၾကည္လင္လာေစပါတယ္။

ေျခေထာက္ေရစိမ္

Image result for Soak your feet in hot water
ေရေႏြးေႏြးေလး ေျခေထာက္စိမ္ေပးထားျခင္းက ေခါင္းလည္းၾကည္တဲ့အျပင္ တစ္ကိုယ္လံုးကို
ေပါ့ပါးလန္းဆန္းေစပါတယ္။ ဇလားတစ္ခုထဲ ေရေႏြးထည့္ျပီး (ဆားထည့္ခ်င္လည္းရ ) ၁၀- ၁၅မိနစ္
ေလာက္စိမ္ထားပါ။ ျမင့္တက္ေနတဲ့ ေသြးဖိအားေတြ တျဖည္းျဖည္းေလ်ာ့က်သြားပါလိမ့္မယ္။

လြယ္ကူတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း

8 Natural Ways to Lower Your Blood Pressure Within 10 Minutes
ပံုထဲက အလံုးေလးေတြ မညွစ္ခ်င္ဘူးလား။ လက္ၾကြက္သားေတြကို stress ball ေလးေတြနဲ႔
အလုပ္ေပးလုိက္ရင္ ေသြးဖိအားေတြ ေလ်ာ့က်ေစျပီး ပံုမွန္အေနထားေရာက္ေစပါတယ္။ တစ္ပတ္ကို
၃ၾကိမ္ (၁၂- ၁၅မိနစ္ထိ )လုပ္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ ေသြးဖိအား ၁ဝရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ ေလ်ာ့က်ပါတယ္။

222 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.