၃မိနစ္ေလာက္အခ်ိန္ေပးရံုနဲ႔ သြယ္လ်လွပတဲ႔ေျခေထာက္ေလးတစ္စံုပိုင္ဆုိင္ႏုိင္

ေျခေထာက္မွာအဆီပုိေတြရွိေနလို႔ စိတ္ညစ္စရာမလိုေတာ့ပါဘူး။သြယ္လ်လွပတဲ႔ေျခေထာက္ေလးတစ္စံုပုိင္ဆုိင္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ အခိ်န္ ၃မိနစ္ေလာက္ေပးရံုပါပဲ။၃မိနစ္စာေလ့က်င့္ခန္းေလးကုိ အိပ္ရာထဲမွာပဲ လုပ္ႏုိင္ျပီး ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးကုိ မနက္ႏုိးတဲ႔အခါျဖစ္ေစ၊ညအိပ္ခါနီးျဖစ္ေစ လုပ္လို႔ရပါတယ္။ေန႔တုိင္းလုပ္ဖု႔ိေတာ့လိုပါတယ္။ဘယ္လိုေလ့က်င့္ခန္းေလးေတြက သင့္ကုိထိေရာက္တဲ႔အက်ိဳးရလဒ္မ်ိဳးုပိုင္ဆုိင္ေစမွာလဲဆုိရင္…

 

ေလ့က်င့္ခန္း ၁
လက္ႏွစ္ဖက္ကုိေဘးမွာခ်ထားပါ။ပံုထဲကလုိ ေျခေထာက္ေတြကုိ တည့္တည့္ေျမာက္လုိက္ပါ။ျပီးရင္ ဒူးတစ္ဖက္ခ်င္းစီေကြးပါ။ဘယ္ဘက္ကို ၁၀ၾကိမ္၊
ညာဘက္ကို ၁၀ၾကိမ္ေကြးခ်ပါ။

ေလ့က်င့္ခန္း ၂
ဒီေလ့က်င့္ခန္းကလည္း ပထမဆံုးေလ့က်င့္ခန္းလုိပဲ ဒူးတစ္ဖက္ခ်င္းစီကုိေကြးရမွာပါ။ဒါေပမဲ႔ သတိထားရမွာကေတာ့ ဒူးေကြးခ်တဲ႔အခါမွာ
ေျခဖမိုးကုိ ပံုမွန္အတိုင္း(ေလ့က်င့္ခန္း ၁လုိ) ေအာက္စုိက္မထားပဲ အေပၚဆန္႔ေပးဖို႔ပါပဲ။ဒါကုိလည္းတစ္ဖက္ ၁၀ၾကိမ္လုပ္ေပးပါ။

ေလ့က်င့္ခန္း ၃
ေလ့က်င့္ခန္း ၃ မွာေတာ့ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္လံုးကုိလႈပ္ရွားေပးရပါမယ္။လက္ႏွစ္ဖက္ကုိေဘးမွာဆန္႔တန္းျပီး တင္ပါးနဲ႔ေျခေထာက္ကုိ ေျမာက္ကာ
ပတ္ပတ္လည္ လႊဲရမ္းပါ။

ေလ့က်င့္ခန္း ၄
ေနာက္ဆံုးေလ့က်င့္ခန္းကေတာ့ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ တည့္တည့္ေျမာက္ပါ။ျပီးရင္ၾကက္ေျခခတ္လိုပံုစံထားပါ။အဲ႔ဒီပံုစံအတုိင္း
ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ၀မ္းဗုိက္ထိေကြးခ်ပါ။ညာဘက္ေျခေထာက္ကိုအေပၚမွာထားျပီး ၁၀ၾကိမ္၊ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ကိုအေပၚမွာထားျပီး ၁၀ၾကိမ္
လုပ္ေပးပါ။

ဒီေလ့က်င့္ခန္းေလးကုိ ပံုမွန္စြဲျမဲလုပ္ေပးသြားမယ္ဆုိရင္ အခ်ိန္လည္းအမ်ားၾကီးေပးစရာမလုိပဲ သင့္ရဲ႔ေျခေထာက္ေလးကုိ သြယ္လ်လွပေစမွာပါ။

169 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.