မင္းရဲ႕အက်င့္ေတြက အိပ္စက္ျခင္းကို ဖ်က္ဆီးမိေနျပီလား

ညဘက္ေတြ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္တာတို႔ ၊ မအိပ္ပဲေနတာတို႔က လူတစ္ေယာက္ က်န္းမာေရးကို အဆိုးဝါးဆံုး ထိခိုက္ေစႏုိင္ပါတယ္။ မ်က္လံုးမွိတ္လိုက္တာနဲ႔ အိပ္မေပ်ာ္ေသးဘူးဆိုရင္ အိပ္မေပ်ာ္ေအာင္ ေႏွာင့္ယွက္ေနတဲ့ အရာေတြက ဘာမ်ားျဖစ္မလဲ တစ္ခ်က္ၾကည့္ရေအာင္

စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားေနတာ ၊ အေတြးေတြ ေယာက္ယွက္ခက္ေနတာေတြကလည္း မင္းရဲ႕အိပ္စက္မႈကို
ေႏွာင့္ယွက္ျခင္းတစ္မ်ဳိးပါပဲ။ အိပ္ေရးပ်က္ျခင္းကေန မင္းရဲ႕personality ကိုလည္း အမ်ားၾကီး ထိခိုက္ေစပါတယ္။

Image result for sleep

အဓိကကေတာ့ ဖုန္းနဲ႔ သက္ဆုိင္ရာအျခား ပစၥည္းေတြက မင္းကိုအိပ္မေပ်ာ္ေအာင္လုပ္ေပးပါတယ္။ မိုးခ်ဳပ္တဲ့ထိ ဖုန္းၾကည့္ေနတာ မ်က္လံုးကိုတကယ္ထိခိုက္ေစပါတယ္။ ခ်က္ခ်င္းေတာ့ မသိသာေပမယ့္ အသက္ၾကီးလာတဲ့အခါ ဒါေတြ ျပန္ခံစားရလိမ့္မယ္။ ဒါေၾကာင့္ မ်က္လံုးကို အရမ္းအလုပ္ေပးရတဲ့အရာမ်ဳိးေတြ ေ႐ွာင္ပါ။ မေပါ့ပါနဲ႔ေနာ္။ အိပ္ေရးပ်က္တာနဲ႔ ျဖစ္လာမယ့္ အက်ဳိးဆက္ေတြကို သိတယ္
မဟုတ္လား။

Image result for sleep

အလုပ္ကိုင္ ၊ အစားေသာက္ေတြပါပ်က္လာျပီး ဘာလုပ္လုပ္ အိပ္ပဲအိပ္ခ်င္ေနလိမ့္မယ္။ တက္ၾကြမႈမ႐ွိတဲ့ မင္းရဲ႕ပံုစံက ပတ္ဝန္းက်င္ကိုပါ ျငီးေငြ႔ေစပါတယ္။ အလုပ္မွာလည္း အထက္လူၾကီးေတြက ဒီပံုစံေတြကို သေဘာက်မွာမဟုတ္ပါဘူး။

မနက္ဆို ေတာ္ေတာ္နဲ႔ မထႏုိင္လုိ႔ ႐ံုးကို ကမန္းကတန္းေျပးေနရတာကုိလည္း မသာယာပါနဲ႔ေတာ့။ စမတ္က်က်သြားႏုိင္ျပီး စိတ္ၾကည္လင္ ႏုိးၾကြေစဖို႔ ေစာေစာစီးစီး အိပ္ရာဝင္ ၊ အိပ္ရာ ထတာ အေကာင္းဆံုးပါပဲ။

Image result for sleep

ျပႆနာတစ္ခုတစ္စံုျဖစ္လာျပီဆိုရင္လည္း ေျဖ႐ွင္းႏိုင္တဲ့ နည္းလမ္းကို ဦးေႏွာက္က ေတာ္ေတာ္နဲ႔စဥ္းစားလို႔မရေတာ့ပါဘူး။ အုိင္ဒီယာေကာင္းေတြလည္း အိပ္ခ်င္ေနတဲ့စိတ္နဲ႔ ထုတ္ႏုိင္မယ္ထင္လား။ ဒါေၾကာင့္ အိပ္ေရးဝဝ အိပ္ႏုိင္ဖို႔ ဖုန္းၾကည့္တာေလးေတြ ေလ်ာ့ ၊ ညဥ္႔နက္မွ ေကာ္ဖီေသာက္တာေတြေ႐ွာင္ပါ။

153 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.