ေရႊဥာဏ္ေတာ္စူးရွထက္ျမက္ေစဖို႔ အခိ်န္ ၃မိနစ္ပဲလိုအပ္တယ္ဆုိတာ သင္သိပါသလား?

အသက္အရြယ္ရလာတာနဲ႔အမွ် ဦးေနွာက္ပုိင္းဆုိင္ရာကလည္း တျဖည္းျဖည္းခ်ိဳ႔ယြင္းလာပါတယ္။အသက္ၾကီးတဲ႔သူေတြသာမက
လူငယ္ေတြဆိုလည္း ခဏခဏေမ့တတ္လာၾကပါတယ္။ဒီလုိ ခဏခဏေမ့တတ္တာမ်ိဳးေလ်ာ့နည္းသြားမယ့္အသက္အရြယ္ၾကီးလာရင္ေတာင္
တစ္ျခားသူေတြထက္ ေရႊဥာဏ္ေတာ္စူးေရာက္၊ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ေကာင္းေစဖုိ႔ ၃မိနစ္စာ စူပါဘရိန္းေယာဂေလး ညႊန္းေပးခ်င္ပါတယ္။

သင့္ရဲ႔တစ္ေန႔တာမွာ ဒီသံုးမိနစ္စာေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေပါင္းထည့္လိုက္ရင္ ျပီးျပည့္စံုသြားမွာအေသအခ်ာပါပဲ။

*ပထမဆံုးအေနနဲ႔ သိထားရမွာက ဦးေနွာက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ဖုိ႔ အေကာင္းဆံုးအခ်ိန္က မနက္ပုိင္းပါ။ဒါေၾကာင့္ ေစာေစာထပါ။
*ေနာက္တစ္ခ်က္က ေနထြက္ရာအရပ္ကုိ မ်က္ႏွာမူပါ။အသက္အရြယ္ၾကီးတဲ႔သူက ေျမာက္ဘက္ကိုမ်က္ႏွာမူပါ

*နားကပ္၊ဆြဲၾကိဳးစတဲ႔လက္၀တ္တန္ဆာတစ္ခုမွမ၀တ္ထားပါနဲ႔

*ခႏၶာကုိယ္ကုိ မတ္မတ္ထားပါ

*ငယ္ငယ္တုန္းကနားရြက္ဆြဲသလုိ လက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ပံုထဲကလို ေနရာခ်လုိက္ပါ
*လ်ွာကုိ အေပၚအာေခါင္သြားအေနာက္ဘက္ကုိထိေပးထားပါ
*ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ကုိ ပုခံုးအက်ယ္အတုိင္းခြာျပီး နားရြက္ဆြဲလ်က္ ထုိင္ထလုပ္ပါ

*၂မိနစ္ကေန ၃မိနစ္ထိလုပ္ေပးပါ
*အေရးၾကီးဆံုးအခ်က္က ဒီေလ့က်င့္ခန္းကုိ စျပီဆိုတာနဲ႔ ေန႔တိုင္းလုပ္ပါ။ရက္သတၱပတ္အနည္းငယ္အတြင္း ထူးျခားလာတာေတြ႔ရပါလိမ့္မယ္။

ကေလးေတြလည္းဒီေလ့က်င့္ခန္းကုိလုပ္ေပးမယ္ဆုိရင္ သူတုိ႔ရဲ ႔ဦးေနွာက္ဖြ႔ံျဖိဳးမႈကုိ အေထာက္အကူျဖစ္ေစမွာပါ။ဒီေယာဂေလ့က်င့္ခန္းေလးက
ဦးေႏွာက္ဥာဏ္ရည္ထက္ျမက္ေစသလုိ စိတ္က်န္းမာေရးအတြက္လည္းေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

Ref:Brightside

Unicode

အသက်အရွယ်ရလာတာနဲ့အမျှ ဦးနှောက်ပိုင်းဆိုင်ရာကလည်း တဖြည်းဖြည်းချို့ယွင်းလာပါတယ်။အသက်ကြီးတဲ့သူတွေသာမက
လူငယ်တွေဆိုလည်း ခဏခဏမေ့တတ်လာကြပါတယ်။ဒီလို ခဏခဏမေ့တတ်တာမျိုးလျော့နည်းသွားမယ့်အသက်အရွယ်ကြီးလာရင်တောင်
တစ်ခြားသူတွေထက် ရွှေဉာဏ်တော်စူးရောက်၊ဖြတ်ထိုးဉာဏ်ကောင်းစေဖို့ ၃မိနစ်စာ စူပါဘရိန်းယောဂလေး ညွှန်းပေးချင်ပါတယ်။

သင့်ရဲ့တစ်နေ့တာမှာ ဒီသုံးမိနစ်စာယောဂလေ့ကျင့်ခန်းပေါင်းထည့်လိုက်ရင် ပြီးပြည့်စုံသွားမှာအသေအချာပါပဲ။

*ပထမဆုံးအနေနဲ့ သိထားရမှာက ဦးနှောက်လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ဖို့ အကောင်းဆုံးအချိန်က မနက်ပိုင်းပါ။ဒါကြောင့် စောစောထပါ။
*နောက်တစ်ချက်က နေထွက်ရာအရပ်ကို မျက်နှာမူပါ။အသက်အရွယ်ကြီးတဲ့သူက မြောက်ဘက်ကိုမျက်နှာမူပါ

*နားကပ်၊ဆွဲကြိုးစတဲ့လက်ဝတ်တန်ဆာတစ်ခုမှမဝတ်ထားပါနဲ့

*ခန္ဓာကိုယ်ကို မတ်မတ်ထားပါ

*ငယ်ငယ်တုန်းကနားရွက်ဆွဲသလို လက်နှစ်ဖက်ကို ပုံထဲကလို နေရာချလိုက်ပါ
*လျှာကို အပေါ်အာခေါင်သွားအနောက်ဘက်ကိုထိပေးထားပါ
*ခြေထောက်နှစ်ဖက်ကို ပုခုံးအကျယ်အတိုင်းခွာပြီး နားရွက်ဆွဲလျက် ထိုင်ထလုပ်ပါ

*၂မိနစ်ကနေ ၃မိနစ်ထိလုပ်ပေးပါ
*အရေးကြီးဆုံးအချက်က ဒီလေ့ကျင့်ခန်းကို စပြီဆိုတာနဲ့ နေ့တိုင်းလုပ်ပါ။ရက်သတ္တပတ်အနည်းငယ်အတွင်း ထူးခြားလာတာတွေ့ရပါလိမ့်မယ်။

ကလေးတွေလည်းဒီလေ့ကျင့်ခန်းကိုလုပ်ပေးမယ်ဆိုရင် သူတို့ရဲ့ဦးနှောက်ဖွံ့ဖြိုးမှုကို အထောက်အကူဖြစ်စေမှာပါ။ဒီယောဂလေ့ကျင့်ခန်းလေးက
ဦးနှောက်ဉာဏ်ရည်ထက်မြက်စေသလို စိတ်ကျန်းမာရေးအတွက်လည်းကောင်းမွန်စေပါတယ်။

Ref:Brightside

71 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.