၀ိတ္ခ်ဖုိ႔ပ်င္းတယ္ဆိုတဲ႔သူေလးေတြေတာင္ ၀ိတ္က်သြားေစႏုိင္မယ့္ နည္းေလးေတြ…

ေနာက္ေန႔ကစျပီး ၀ိတ္ခ်ေတာ့မယ္ဆုိတဲ႔အစီအစဥ္ဟာ ကိုယ္တို႔ဘ၀မွာ အျမဲလိုလိုေတြးမိတတ္ၾကတဲ႔အေတြးတစ္ခုပါ။ဒီအေတြးေတြကုိ
လက္ေတြ႔ျဖစ္လာေအာင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္မယ္ဆုိေတာ့လည္း ပ်င္းရိစိတ္က အႏုိင္ယူသြားျပန္ေရာ။အဲ႔ဒီလုိ ၀ိတ္ခ်ဖုိ႔အတြက္ပ်င္းေနသူေလးေတြေတာင္
၀ိတ္က်ေအာင္ကူညီေပးႏုိင္တဲ႔ နည္းလမ္းေလးေတြရွိေနပါတယ္တဲ႔။ဘယ္လိုလဲ? လိုက္လုပ္ၾကမယ္မဟုတ္လား?

*အနံ႔ကုိသံုးပါ

ဗုိက္မဆာပဲ စားခ်င္တဲ႔အခ်ိန္အခိုုက္အတန္႔မ်ိဳးမွာ ငွက္ေပ်ာသီး၊ပန္းသီး၊စပ်စ္သီးစတဲ႔ အသီးေတြရဲ႔ အနံ႔ကုိရႈလိုက္ပါ။ဒါက ဗုိက္မဆာပဲ
ျဖစ္ေနတဲ႔စားခ်င္စိတ္ကုိေလ်ွာ့ခ်ေပးႏုိင္ပါတယ္။မဆာပဲနဲ႔ စိတ္အလိုကုိလိုက္မယ္ဆုိရင္ အဆီပုိေတြပဲရလာမွာပါေနာ္။ဒါေၾကာင့္ အနံ႔ေလးနဲ႔
စားခ်င္စိတ္ကုိ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလ်ွာ့ခ်သြားပါ

*ဗီတာမင္ဒီ
ဗီတာမင္ဒီဟာ ခႏၶာကုိယ္တြင္းဇီ၀ျဖစ္စဥ္ကုိ ျမန္ဆန္ေစလို႔ ၀ိတ္က်ေစပါတယ္။ေနေရာင္ျခည္အတန္အသင့္ခံယူတာမ်ိဳး၊ငါး၊ေထာပတ္၊ဥအမ်ိဳးမ်ိဳးစားေပးတာမ်ိဳးနဲ႔
ဗီတာမင္ဒီဓာတ္ၾကြယ္၀ေအာင္လုပ္ႏုိင္ပါတယ္။

*အျပာရင့္ေရာင္ ပန္းကန္ေလးေတြေဆာင္ထားပါ

အေရာင္ပါတဲ႔ပန္းကန္ေလးေတြက စားခ်င္စိတ္ကုိေလ်ာ့နည္းေစတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။အထူးသျဖင့္အျပာေရာင္ပန္းကန္ျပားဟာ သင္ထပ္ျပီးစားခ်င္ေနတဲ႔
စိတ္ကုိ ေျဖေဖ်ာက္ေပးႏုိင္ပါတယ္။ဒါေပမဲ့ လိေမၼာ္ေရာင္နဲ႔အ၀ါေရာင္ပန္းကန္ေတြေတာ့မ၀ယ္ပါနဲ႔။အဲ႔ဒီအေရာင္ေတြက အစားစားခ်င္စိတ္ကုိ
တိုးလာေစတယ္လုိ႔သိရပါတယ္။ဒါေၾကာင့္ အျပာေရာင္ပန္းကန္ေလးေတြေဆာင္ထားသင့္ပါတယ္။

*မစားလည္းျဖစ္တဲ႔ အစားအစာေတြကုိေရွာင္ပါ


ကမာၻၾကီးႏွစ္ျခမ္းကြဲသြားရင္ေတာင္ ကုိယ္အၾကိဳက္ဆံုးအစားအစာဘက္မွာေနမယ္ဆုိတဲ႔သူေတြကေတာ့ ကုိယ္အရမ္းစားခ်င္ေနတဲ႔အစားအစာက
အအီအဆိမ့္ဆုိရင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေလ်ွာ့စားပါ။၀ိတ္ခ်တယ္ဆုိတာ ဒီလုိအသင့္စားအျမန္စား အစားအစာေတြကေန အရင္စေလ်ွာ့ရမွာပါပဲ။ေတြးၾကည့္ပါ။
ဘယ္အစားအစာကုိမစားရရင္ ေနႏုိင္လဲဆုိတာ။မစားပဲေနလို႔ရတဲ႔ အစားအစာေတြကုိ လံုး၀ေရွာင္လိုက္ပါ။ကုိယ္မစားရရင္မျဖစ္ဘူးဆိုတဲ႔ အခ်ိဳအဆိမ့္ေတြကုိ
ေတာ့ေလ်ွာ့စားပါ။

*မ်က္လံုးကုိလွည့္စားပါ
၀ိတ္ခ်ဖုိ႔အတြက္ အသက္သာဆံုးနဲ႔အထိေရာက္ဆံုးနည္းလမ္းကေတာ့ ကုိယ့္မ်က္လံုးကုိလွည့္စားတာပါပဲ။ပံုမွန္ထည့္ေနက်ထမင္းကိုပဲ
ပန္းကန္လံုးေသးေသးေလးထဲမွာထည့္လိုက္ရင္ အရမ္းမ်ားသြားျပီလုိ႔ထင္မိလိုက္တာမ်ိဳးေပါ့။အဲ႔ဒါဆုိရင္ ေနာက္တစ္ပန္းကန္ထပ္စားဖုိ႔ ေတြးမိတာ
ေလ်ာ့သြားပါလိမ့္မယ္။ေနာက္ပိုင္း နည္းနည္းခ်င္းစီေလ်ွာ့ခ်သြားပါ။

*လမ္းေလ်ွာက္ပါ
လမ္းေလ်ွာက္သြားလို႔ျဖစ္တဲ႔ေနရာမွာ ကားမစီးပါနဲ႔။အပန္းမၾကီးရင္ လမ္းပဲေလ်ွာက္သြားလိုက္ပါ။ဒီလုိေသးေသးမႊားမႊားေလးေတြကအစ အရင္ေျပာင္းလဲ
မွ ၀ိတ္က်ဖုိ႔အတြက္ အေထာက္အကူျဖစ္မွာပါ။

*ဘာစားစား ပူစပ္တာထည့္စားပါ
ငရုတ္သီးအနီအစိမ္း၊ဂ်င္းစတဲ႔ ပူစပ္တဲ႔အစားအစာေတြက ဇီ၀ျဖစ္စဥ္ကုိျမန္ဆန္ေစျပီး ကယ္လိုရီပုိမိုေလာင္ကြ်မ္းေစပါတယ္။သစ္ၾက႔ံ႔ပုိးေခါက္က
ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကုိေလ်ာ့နည္းေစျပီး ဂ်င္းက အသားအရည္နဲ႔ အစာေျခစနစ္ကုိေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။နႏြင္းမႈကလည္း အစာေျခစနစ္အတြက္
ေကာင္းမြန္ေစတဲ့အတြက္ဟင္းခ်က္စားတဲ႔အခါတုိင္း အျမဲပါေအာင္ထည့္ခ်က္ ၊ထည့္စားေပးပါ။

*ပင္ပန္းတယ္လို႔မခံစားရတဲ႔လႈပ္ရွားမႈေလးေတြလုပ္ပါ

ရုိးရွင္းတဲ႔နည္းလမ္းေလးပါ။တီဗီၾကည့္ေနရင္း ထုိင္ေနမယ့္အတူတူ ထုိင္ထလုပ္လိုက္တာမ်ိဳး၊အိပ္ထမတင္လုပ္လိုက္တာမ်ိဳး၊တစ္ခ်ိန္လံုးထိုင္ေနမယ့္အစား
ေၾကာ္ျငာလာခ်ိန္ တစ္ခုခုထလုပ္လိုက္တာမ်ိဳး၊ထမင္းစားျပီးခိ်န္အျပင္ခဏလမ္းေလ်ွာက္လိုက္တာမ်ိဳးလုပ္ၾကည့္ပါ။ေန႔ခင္းထမင္းစားျပီး တန္းမထိုင္ပါနဲ႔။ညဘက္
ထမင္းစားျပီးတန္း မအိပ္ပါနဲ႔။၁၀မိနစ္ေလာက္လမ္းေလွ်ာက္တာမ်ိဳးလုပ္ၾကည့္ပါ။

ဒီအခ်က္ေလးေတြက ကုိယ့္အတြက္လညး္ ဘာမွမသိသာသလုိ ၀ိတ္လည္းျဖည္းျဖည္းခ်င္းက်လာေစမယ့္ နည္းလမ္းေလးေတြပါပဲ။ဒါေလးေတြကုိ
ေသခ်ာလိုက္လုပ္မယ္ဆုိရင္ ရလဒ္ေကာင္းကုိ သင္ျမင္ေတြ႔ရမွာအမွန္ပဲေနာ္

173 Shares
Trend Myanmar Team မွ စီစဥ္တင္ဆက္ေသာ trend.com.mm တြင္ ေဖာ္ျပပါရွိေသာ သတင္းမ်ား၊ သတင္းေဆာင္းပါးမ်ား၊ ဘာသာျပန္ေဆာင္းပါးမ်ားကို မည္သည့္ facebook စာမ်က္ႏွာ ၊ website မ်ားတြင္မဆို ျပန္လည္ကူးယူ ေဖာ္ျပျခင္းကို ခြင့္မျပဳပါေၾကာင္း အသိေပး ေၾကညာအပ္ပါသည္။

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.